AndroidHealthClinic

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
75?? Huh? Je was toch een stukkie zwaarder?

Naja, ik was van de week ziek, en bij mij is ook momenteel niet meer dan 84 te lezen :(

Jup, ik tikte de 80 al aan! Toen werd het zomer en werd ik actiever dus logisch dat je dan klein beetje wegzakt.. maar 75 was shock voor mij net!
Gaan we dus ff wat aan doen!

Gisteravond nog 3,5 uur gevoetbald! Poten helemaal volgelopen en aardige last van mijn lies, wel geniaal potje! Thuisgekomen kwark op :( Eiwitshakie maar als alternatief genomen voor het slapen dus ging uit van een waardeloze voorbereiding!

Vanochtend wakker, voelde mijn armen nog van de training van zaterdag dus had weinig vertrouwen in het bankdrukken! Lies voelde ik inmiddels niet meer!

Training maandag 6 juli: Borst, Buik
Benchpress:
10x 60kg
8x 80kg
8x 90kg
4x 100kg
2x 110kg
1x 120kg (k*t, lichte spot dus ik kan hem niet tellen!)

Pectoral machine:
8x 35,5kg
8x 67,5kg
8x 84,5kg
8x 96kg
5x 110kg

Daarna kwartiertje lopen buikspierbashen 2*4x 10hh op rechte buikspieren en hetzelfde op schuine buikspieren! En nu vreten! Morgen rug! (keertje bovenlichaam maar gesplitst ivm slechte voeding van laatste dagen!)

netjes toch, die bench!
3,5 uur is flinke cardio.. :O

Ruub, wat zullen we nou beleven? Wat je nou doet heeft echt geen zin hoor. Doe nou een volledige training, en vreet daarna gewoon weer meer ;)

Het effect van je training word er niet ineens weer goed van gappie!

Wel brute BP :D

netjes toch, die bench!
3,5 uur is flinke cardio.. :O

Jah maar wilde ff recordje verbreken ;) Kunnen we echter niet goedkeuren dit! ;)
Om het nog beter te maken heb ik al een week alleen last van me longen (zit beetje slijm op te hoesten!) Dusse die 3,5 uur cardio werd opgevolgd door 1,5 uur slijm ophoesten! :) Voel me nu overigens wel chiller dan gistermiddag ;)

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Ruub, wat zullen we nou beleven? Wat je nou doet heeft echt geen zin hoor. Doe nou een volledige training, en vreet daarna gewoon weer meer ;)

Het effect van je training word er niet ineens weer goed van gappie!

Wel brute BP :D

Vreten ben ik alweer aan het terugbrengen naar normaal hoor! :) Vanaf volgende week weight gainers erin dus dan gaan we echt hard! Maarre niks mis toch met upperbody keertje splitsen?

En in mijn filosofie is dit een effectieve borsttraining! 2x keihard tot het naadje gegaan! (en hoe steviger en sneller je de prikkel geeft aan een spiergroep, hoe minder herstel er nodig is volgens mij om daarna te supercompenseren!)

Jij had ander soort training in gedachten?

ah je voelt je alweer wat beter, mooi zo gappie! Nu weer rammuh met die zooi! ;)

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

je kan beter een volledige borsttraining doen bro ;) Maar gezien de omstandigheden (jij ook al niet helemaal fruitig enzow) toch netjes gappie!

ah je voelt je alweer wat beter, mooi zo gappie! Nu weer rammuh met die zooi! ;)

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

je kan beter een volledige borsttraining doen bro ;) Maar gezien de omstandigheden (jij ook al niet helemaal fruitig enzow) toch netjes gappie!

Kweetnie maar in mijn beleving is 2 oefeningen een nuttigere borsttraining dan je borst met 5 oefeningen (of iets dergelijks) helemaal de t*fus in beuken!

da's weer het andere uiterste heh? hahaa

da's weer het andere uiterste heh? hahaa

Oke oke! Was een beetje overdreven ;) Maar goed! Mijn fitnessmaatje bijvoorbeeld heeft nog Incline press gedaan en gedipt en seated cable flyes... en een half jaar gleden had ik ook nog van dat soort trainingen! Maar nu groei ik harder! Dus vandaar dat ik geloof in Less is More!

En trust me! Ik stierf tijdens de training dus een prikkel aan mijn borst hebben we wel degelijk gegeven!

Ben trots op je Ruub ;)

Je gaat goed gozer met je trainingen. Lekker rammen.
3-4 borst oefeningen doen de meeste. 2 vind ik wat weinig maar that's your choice en als jij er van ondersteld bent dat je er goed mee groeit, vooral doorgaan he :thumb: elk lichaam is anders!

Laatst las ik nog dat je 22 boterhammen op frat op een dag, en nu lees ik wel dat je zowat 5kg kwijt bent :rolleyes:

Je hebt een lintworm ofzo :roflol:

Je gaat goed gozer met je trainingen. Lekker rammen.
3-4 borst oefeningen doen de meeste. 2 vind ik wat weinig maar that's your choice en als jij er van ondersteld bent dat je er goed mee groeit, vooral doorgaan he :thumb: elk lichaam is anders!

Laatst las ik nog dat je 22 boterhammen op frat op een dag, en nu lees ik wel dat je zowat 5kg kwijt bent :rolleyes:

Je hebt een lintworm ofzo :roflol:

Hehe die lintworm hoor ik wel vaker jah! ;)

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Voorbereiding:
laatste maaltijd @ 00:45
wakker @ 6:15
uur lang slijm opgehoest! Daarna voelde ik me stukkie chiller en klaar om te beuken!

Training dinsdag 7 juli: Rug

Wide grip pull-ups:
10x BW
10x BW
10x BW
8x BW

MTS Front pulldown:
8x 32,5kg
8x 60kg
8x 65kg
8x 55kg

Seated rows (met V-stang, strikt, small grip dus):
8x 57kg
8x 77kg
8x 67kg
8x 67kg

Small grip Chinnen:
8x BW
8x BW
8x BW
8x BW

En toen hadden we in alles wat met rug te maken heeft briljante pomp! Tijdens training wel beetje lopen hoesten maar niet hinderlijk, nu bijna nergens meer last van! Zometeen (na nog ff paar boterhammetjes en eitjes) nog ff powernapje en dan moet ik er vanavond weer tegenaan kunnen zou ik denken!

Netjes weer ruub, ;)

hoest nu met je jah...hoest?

hoest nu met je jah...hoest?

Hahah! Nou de hoest komt me strot uit!! .... strot uit?!
Is alleen nog een beetje van dat gemierenneuk gehoest, kriebelt wat in je keel en je staat een halve minuut te blaffen! Maar lichamelijk en geestelijk mankeer ik niks dus ruupje gaat gewoon door! Vanavond ff op tijd naar bed en dan moet dit ventje toch weer springlevend zijn! ;)

hahaha :D Knikker er anders ff wat vitamine c bommetjes in ;) Helpt altijd ;)

hahaha :D Knikker er anders ff wat vitamine c bommetjes in ;) Helpt altijd ;)

Fruit vliegt hier om me oren! Vanochtend trouwens nog ff bakkie slijm eruit gehoest en nu biiiiiiijna nergens meer last van!

Hoestscore: 3x in het uur
Hoestmetjescore: 10 uit 10

hoest score, whahaha :hahaha:

Kerel, nice wide pullups! Zijn ze helemaal tot je chest en aangespannen bovenin? Dan is het wel zeer nice!

Pullups tot aan je kin is namelijk voor egotrippers :D

Terug
Naar boven