MuscleMeat

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Ach, je moet nek toch trainen, dan maar hoesten. :)
En je pakt je piek van je bicep ook hard aan door arm-weight-hammer-curls. :D

• Topic Starter Topic Starter
Kerel, nice wide pullups! Zijn ze helemaal tot je chest en aangespannen bovenin? Dan is het wel zeer nice!

Pullups tot aan je kin is namelijk voor egotrippers :D
Thnx maar dit was nog whoosie wide pullups training! Vond het een beetje energieverspilling voor mijn biceps maar heb met die oefening mijn fitnessmaatje maar ff gevolgd! Stom! Check training van een maandje geleden maar! Toen deed ik 8x BW+25kg Wide grip pull-ups!!

Zijn trouwens wel pull-ups tot mijn kin! Wil met wide grip pull-ups mijn lats aanpakken, laatste stukkie tot bovenin trekken pak je je bovenrugspieren mee! Heb ik andere oefeningen voor die je schouder niet in coma helpen! ;)

Ach, je moet nek toch trainen, dan maar hoesten. :)
En je pakt je piek van je bicep ook hard aan door arm-weight-hammer-curls. :D
Jup! Wat denk je van het strakke buikje dat je krijgt van al het hoesten! Maar de 7 daagse training is ongeveer voorbij! Bijna nergens meer last van! BTW geen spierpijn in me buikspieren van al het hoesten.. is verdacht! ;) Normaal heb ik er wel last van!

Joww Ruubke! Een paar uurtjes en we weten of er werk aan de winkel is voor jou :D njanjanja... :devil:

Joww Ruubke! Een paar uurtjes en we weten of er werk aan de winkel is voor jou :D njanjanja... :devil:

Ga een beetje verslagen gevoel van je krijgen als het je lukt!! 10kg erbij is trouwens ook aardig stapje hoor terwijl je deloadweek ertussen hebt gehad! :) Maar we gaan het zien! Succes iig!

Comments vooraf:

Ruupje heeft een nieuwe troef!! Vanochtend werd ik verrast met het bericht dat mijn oude fitnessmaatje vanaf vandaag weer bij ons in de sportschool traint! :) Als iemand me kan opfokken is hij het!! Op de één of andere manier wilde hij benen trainen (heeftie een spuughekel aan!)

Ondanks mijn gehoest en 4,5 uur slaap toch een redelijke training neergezet! Zwaarder dan mij issie iig niet gegaan :) Zal hem volgende week is ff verrassen met een paar echte kilootjes!!

Training vrijdag 10 juli: LB

Fullsquat:
8x 60kg
8x 80kg
8x 100kg
8x 120kg

1-Leg extensions:
8x 45kg
8x 55kg
8x 60kg

1-leg presses:
8x 45kg
8x 65kg
8x 85kg (weet dat ik hier nog gruwelijk veel zwaarder kan, is alleen ff evenwicht zoeken de eerste keren denk ik....)

Stiff leg deadlift in smith machine:
8x 47,5kg
8x 87,5kg
8x 107,5kg
8x 127,5kg

Tussen de setjes door mezelf kapot gehoest! Fitnessmaatje stond nog beetje raar te kijken, met deadliften had ik het wel ff zwaar omdat ik moeite had met inademen! Na elk setje lekker duizelig maar boeiend! :)

Oude spirit van rossen is bij deze weer terug!! HEEERLIJK!!
En nu weer ff mijn testosteron naar beneden rammen ;)!

Toch netjes ruubje :)

Hey klasse man! Tof dat je gappie terug is :D

Maar euhhh.... durven jullie wel? 2 tegen 1? hahaha

goed zware training

Toch netjes ruubje :)

Hey klasse man! Tof dat je gappie terug is :D

Maar euhhh.... durven jullie wel? 2 tegen 1? hahaha

Dat heb je als je aan de top staat Kwarkie!! :) Is overigens wel goed dat hij weer terug is, heeft fitnessopleiding gedaan dus eigenlijk issie soort van personal trainer! Zodra ik ga cheaten met oefeningen of een rukvorm krijg ik meteen draai om me oren! :) Alleen op mijn fullsquat kon hij me niet pakken ;)
Rossen vanavond kreng! ;)

Thnx!

zeker sterk, full die squats whooow :O

zeker sterk, full die squats whooow :O
Thnx!!

Had vanochtend fitnessmaatje aan de telefoon: hij had een gigantische bak spierpijn in de beentjes, ik nergens last van..

Zijn opmerking: Moet je voortaan maar ff wat zwaarder gaan trainen hé ;) Vanaf volgende week Rammen!!!!!!!!!

Thnx!!

Had vanochtend fitnessmaatje aan de telefoon: hij had een gigantische bak spierpijn in de beentjes, ik nergens last van..

Zijn opmerking: Moet je voortaan maar ff wat zwaarder gaan trainen hé ;) Vanaf volgende week Rammen!!!!!!!!!

Mijn conclusie: Trainingsmaat p*ssy, jij beest! :hedbang:
Gaat goed hier Beuk, wat een ownage training zeg, die fullsquats, lord have mercy! :thumbs:

hahaa! Jup, Ruub is de bom! ;)

Mijn conclusie: Trainingsmaat p*ssy, jij beest! :hedbang:
Gaat goed hier Beuk, wat een ownage training zeg, die fullsquats, lord have mercy! :thumbs:

Haha thnx! Heb nu alweer bruut veel zin om te trainen! Jammergenoeg zometeen nog ff werken en daarna hoopte ik nog naar vriendinnetje te kunnen maar dat zit er niet meer in! Zie haar dinsdag pas weer dusse tot die tijd kunnen we ons vol storten op maandag 9:00: MEGACHESTWORKOUT!!!

go for it gappie!

Maar euhhh.... wat is er met je testo loos??

Beest ;)

Dat word uitkijken naar maandagochtend dus. Heerlijk is dat hé... uitkijken naar een training, dan ben je er 100% als de tijd is aangebroken om the iron te verbuigen :D

Fijn weekend bro.

Je blijft pr's zetten zo te zien. :D Dikke FSQ man. :thumbs:

go for it gappie!

Maar euhhh.... wat is er met je testo loos??
Jouw testo knalt niet achteruit van een gezellig avondje met een dame? ;)
Buiten de planning om: ruupje gaat nu nog ff naar vriendinnetje toe! Net 500 gram vlees op mijn werk erin gestopt! Dat moeten we morgen kunnen merken met trainen! ;)

Beest ;)

Dat word uitkijken naar maandagochtend dus. Heerlijk is dat hé... uitkijken naar een training, dan ben je er 100% als de tijd is aangebroken om the iron te verbuigen :D

Fijn weekend bro.
Thnx You too!! (voor zover er nog weekend over is!)

Je blijft pr's zetten zo te zien. :D Dikke FSQ man. :thumbs:

Thnx!! Maar dat was de FSQ inclusief longontsteking! Deze week gaan we een zieke neerzetten zonder longontsteking ;)!

Jouw testo knalt niet achteruit van een gezellig avondje met een dame? ;)
Buiten de planning om: ruupje gaat nu nog ff naar vriendinnetje toe! Net 500 gram vlees op mijn werk erin gestopt! Dat moeten we morgen kunnen merken met trainen! ;)

Thnx You too!! (voor zover er nog weekend over is!)

Thnx!! Maar dat was de FSQ inclusief longontsteking! Deze week gaan we een zieke neerzetten zonder longontsteking ;)!

Waarin gestopt? ???
Netjes hoor, 500gr, is teveel voor mij, haha. :D

Neem ik gewoon een shakie extra, en dan ben ik de testo dip alweer vergeten hahaha

Tis je geraden dat het te merken is met je training morgen! Ik volg je gap! ;)
Kep al zin in Vrijdag! Al enig idee wat we gaan trainen vrijdag?

Terug
Naar boven