- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx maar dit was nog whoosie wide pullups training! Vond het een beetje energieverspilling voor mijn biceps maar heb met die oefening mijn fitnessmaatje maar ff gevolgd! Stom! Check training van een maandje geleden maar! Toen deed ik 8x BW+25kg Wide grip pull-ups!!Kerel, nice wide pullups! Zijn ze helemaal tot je chest en aangespannen bovenin? Dan is het wel zeer nice!
Pullups tot aan je kin is namelijk voor egotrippers![]()

Jup! Wat denk je van het strakke buikje dat je krijgt van al het hoesten! Maar de 7 daagse training is ongeveer voorbij! Bijna nergens meer last van! BTW geen spierpijn in me buikspieren van al het hoesten.. is verdacht!Ach, je moet nek toch trainen, dan maar hoesten.
En je pakt je piek van je bicep ook hard aan door arm-weight-hammer-curls.![]()
Normaal heb ik er wel last van!Joww Ruubke! Een paar uurtjes en we weten of er werk aan de winkel is voor jounjanjanja...
![]()
Maar we gaan het zien! Succes iig!
Als iemand me kan opfokken is hij het!! Op de één of andere manier wilde hij benen trainen (heeftie een spuughekel aan!)
Zal hem volgende week is ff verrassen met een paar echte kilootjes!!
!Toch netjes ruubje
Hey klasse man! Tof dat je gappie terug is
Maar euhhh.... durven jullie wel? 2 tegen 1? hahaha
Is overigens wel goed dat hij weer terug is, heeft fitnessopleiding gedaan dus eigenlijk issie soort van personal trainer! Zodra ik ga cheaten met oefeningen of een rukvorm krijg ik meteen draai om me oren!
Alleen op mijn fullsquat kon hij me niet pakken 

Thnx!
Thnx!!
Vanaf volgende week Rammen!!!!!!!!!Thnx!!
Had vanochtend fitnessmaatje aan de telefoon: hij had een gigantische bak spierpijn in de beentjes, ik nergens last van..
Zijn opmerking: Moet je voortaan maar ff wat zwaarder gaan trainen héVanaf volgende week Rammen!!!!!!!!!

Mijn conclusie: Trainingsmaat p*ssy, jij beest!
Gaat goed hier Beuk, wat een ownage training zeg, die fullsquats, lord have mercy!![]()
Jouw testo knalt niet achteruit van een gezellig avondje met een dame?go for it gappie!
Maar euhhh.... wat is er met je testo loos??

Thnx You too!! (voor zover er nog weekend over is!)Beest
Dat word uitkijken naar maandagochtend dus. Heerlijk is dat hé... uitkijken naar een training, dan ben je er 100% als de tijd is aangebroken om the iron te verbuigen
Fijn weekend bro.
!Jouw testo knalt niet achteruit van een gezellig avondje met een dame?
Buiten de planning om: ruupje gaat nu nog ff naar vriendinnetje toe! Net 500 gram vlees op mijn werk erin gestopt! Dat moeten we morgen kunnen merken met trainen!
Thnx You too!! (voor zover er nog weekend over is!)
Thnx!! Maar dat was de FSQ inclusief longontsteking! Deze week gaan we een zieke neerzetten zonder longontsteking!

Waarin gestopt?
Netjes hoor, 500gr, is teveel voor mij, haha.![]()