Fitness Seller

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
Neem ik gewoon een shakie extra, en dan ben ik de testo dip alweer vergeten hahaha

Tis je geraden dat het te merken is met je training morgen! Ik volg je gap! ;)
Kep al zin in Vrijdag! Al enig idee wat we gaan trainen vrijdag?

Hehe, niet helemaal volgens de planning maar vannacht bij vriendinnetje blijven slapen! Vanochtend trainen is niks meer van terecht gekomen, nu ga ik ff helpen met klussen bij vriend van me en vanavond pokertoernooitje! Training van vandaag is dus bij deze opgeschoven naar morgenochtend! Met de motivatie is echter niks mis! :) Dus dat gaat recordje worden! ;)

Vrijdag Bovenlichaam trainen?? Is denk ik de grootste uitdaging! Ben wel benieuwd om die sick side raises van je live in actie te zien! :)

haha! Ik ben benieuwd naar je training morgen gap! Veel plezier vanavond met pokeren ;)

Ach, zo sick zijn ze niet, doe ze ook niet strict, en dat doe ik expres, want zo pak ik ook een beetje traps mee...

Ja, lijkt me een goeie om UB te doen ;) Count me in! We gaan stampen gap! :D

Nou training van gister viel zwaar tegen! Was een watje! Precieze training kan ik niet meer repliceren maar pieksetjes waren de volgende:

Benchpress: 6x 100kg
Pecdeck: 8x 96kg
Wide grip pull-ups: 8x BW+15kg
Seated rows: 8x 90kg
Shoulder dumbbell press: 8x 26kg
Side raises: 10x 14kg
Bicep curls: 10x 14kg
Tricep rope pushdowns: 8x 31,25kg

Hopelijk bakken we er vrijdag meer van ;) Dit was soep!!

soep..??? Je bencht meer dan ik vriend!

Sjah, vrijdag hier in eindhopf heh? Al zin in?

soep..??? Je bencht meer dan ik vriend!

Sjah, vrijdag hier in eindhopf heh? Al zin in?

Hahah komt er 1 achter met benchen ; Dit was trouwens nog waardeloos!
Vandaag vriendinnetje uitgezwaaid dus vanaf nu komende dagen ff goed eten! ben ik misschien geen pak stront als ik in eindhoven aankom! Je moet me trouwens ff je adresgegevens en telefoongegevens PMen!!

komt goed gap! Kep vandaag met Jeffa040 getraind, die wilde ff weten hoe en wat met deadlift.... Nou komt ie heh: 180! :D

Jij gaat het zwaar krijgen jongen! ;)

Vrijdag gaat we lekker als een mofo! Kep er zin in man! Daarna lekker happie eten, helemaal goed! Ik PM je bijtijds!

Gisteravond nog even naar een schuimparty geweest! Hoe geniaal! Drijfnat met je overhempie half open de dames verleiden! ;) 4 stuks van me af moeten slaan!! Vriendinnetje blijft tenslotte een stuk leuker!

Vanmiddag nog even een training eruitgeperst:

Training 16 juli: LB

Fullsquat:
8x 60kg
8x 80kg
5x 90kg
8x 100kg
8x 110kg

1-leg extensions:
8x 40kg
8x 50kg
8x 60kg
8x 65kg

1-leg lunges (2 losse dumbbells in me handen!):
8x 40kg
8x 60kg
8x 60kg

1-leg press:
8x 50kg
8x 80kg
5x 100kg PR! Hier wel trots op!!

Daarna direct door naar het strand gegaan: nog 1,5 uur lang gebeachballed (tennis) @ sweatniveau! Gister overigens 2 uur lang nog gevoetbald voordat ik de kroeg in ging! Wel heerlijk al dat cardioen want krijg er een megaconditie van maar de kilootjes vliegen er ook vanaf! :S

jij sl*t! :D

Lekkere training, maat! Gefelicitaart met je PR! Dit begint ergens op te lijken gozert!

Welja, meteen naar ut strand, en ik maar werken GRRRR! :D

Training met Kwark was lachen!

Na de training gingen we ff samen nog hapje eten en toen kwam hij met de opmerking dat ik vermoedelijk teveeel tegelijk eet (hij zag me bezig in het restaurantje...) Dat het verteren van het eten meer energie kost omdat het zoveel is en dat ik dus netto weinig overhoudt?

Iemand daar meer verstand van?

haha kerel, wat jij in 1 keer opvreet is echt niet normaal meer... je moet echt iets van 6-10 kleine happies eten, in plaats van een paar keer een hele berg gap!

Was wel voor herhaling vatbaar heh? ;)

Training maandag 20 juli: UB

Benchpress:
8x 60kg
8x 80kg
5x 90kg
7x 100kg

Pecdeck:
8x 61kg
7x 75kg
6x 89kg
5x 103kg

Wide grip pull downs:
15x 32kg
8x 77kg
4x 97kg --> 5x 77kg
5x 87kg --> 5x 67kg

Seated rows:
8x 50kg
8x 70kg
6x 90kg
6x 100kg

Shoulder dumbbell press:
8x 20kg
8x 24kg

Side raises:
10x 8kg
8x 10kg
8x 10kg
6x 12kg

Crunchmachine:
15x 50kg
10x 70kg
10x 80kg

In alles brute pomp!

Brute training Ruben! Lekker kompleet en flink gewicht erop goed zo! ;)

Fitnessmaatje die sinds februari niet meer had getraint eindelijk gemotiveerd weer de sportschool ingekregen! Had alleen nog nooit benen getraint dus hij moest er meteen aan geloven! (Bovenlichaam is van hem groter dan maat 56 jas! Dus daar mankeert niks aan!) In de buurt van mij kwam hij niet maar hij heeft iig wel goed zijn best gedaan!

Training 21 juli: LB

Fullsquat:
8x 60kg
8x 80kg
8x 100kg
5x 110kg

1-leg press:
8x 40kg
8x 70kg
5x 110kg PR!

2-leg press:
15x 202,5kg maxstack

Stiffed leg deadlift:
8x 47,5kg
8x 87,5kg
8x 107,5kg
5x 127,5kg

Van stiffed leg deadliften lekkere pomp in de hammies en kont gekregen, flink zwaar! leg press voelde eerlijk gezegd als een niet nuttige oefening ondanks pr! dieper dan hoe ik hem uitvoerde kon ook niet dus denk voortaan weer leg extensions ervoor! Fullsquat niet verder gegaan omdat spot van het fitnessmaatje niet safe aanvoelde! Loop ik laatste tijd ook beetje op te miepen aangezien PR op 4x 140kg zit!

ooie training Ruben! Laat die gozer maar es lekker zweten hahaha!

Beetje late post van de training van gister maar dat kwam omdat ik direct uit de sportschool de kroeg inging :o

Training donderdag 23 juli:

Incline benchpress:
8x 60kg
8x 70kg
8x 80kg
5x 90kg

Seated cable flyes:
15x 7,5kg (= gewicht per hand)
8x 21,5kg
6x 28kg
6x 31,5kg

Seated rows:
10x 47kg
8x 67kg
8x 77kg
6x 87kg
4x 87kg

MTS front pulldown:
10x 32,5kg (= gewicht per hand)
8x 50kg
6x 65kg
8x 77,5kg (fullstack)

Side raises:
10x 8kg
8x 10kg
6x 12kg
6x 12kg

Was weer training met het gemotiveerde fitnesmaatje die we eindelijk de sportschool weer in hebben gekregen! lekker aan elkaar gewaagd dus het ging briljant :) Met de front pulldowns verblufte ik hem wel want hij kwam niet verder dan een k*t uitgevoerde 60kg! :D

Gaat hard gast! zware trainingen.

Je doet nu 3x pweek fullbody zo te zien?

hij gaat lekker ruben! ;) Prettig weekend!

Gaat hard gast! zware trainingen.

Je doet nu 3x pweek fullbody zo te zien?

4x in de week! 2x upper, 2x lower! (morgenochtend 9 uur nog ff LB!)

hij gaat lekker ruben! ;) Prettig weekend!

Thnx!! Had alleen echt nooit dus naar de kroeg moeten gaan! Hoe ik me nu voel staat in de top 10 van verrotste voelen na een avondje kroeg! en dat na 3 biertjes en 1 tequila!

Jullie ook fijn weekend kids! Ik ga nu ff werken en morgenochtend 9 uur er nog ff mooie training uitdrukken!! :D

Terug
Naar boven