- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zozo jij hebt er zin in
Dan lig ik nog mooi te slapen.. je trainingen zijn wel beest
veel succes alvast he

) had nog nooit de 1-leg extensions gedaan. Ik deed als eerste setje 50kg.. Hij dacht dat het licht zou zijn.. Hij maakte een halve herhaling, schreeuwde: WOW! door de sportschool en douwde daarna het pinnetje in de 25kg. Daarna vroeg hij zachtjes: Doe je dat echt met 1 been?
Mijn reactie: Let maar eens op wat er zo allemaal voor gewichten langskomen
Was volgens mij het moment van de dag
Fijn weekend iedereen!
))
licht gesmokkeld!
)

)
) Uiteindelijk heeft hij 8x 60kg gedaan! Toen had ik zoiets van: Maar dat moet ik ook wel kunnen! (70kg had ik nooit gehaald, 60 was nog in reach volgens mij!) Ik als een berggorilla door de sportschool heen gekreund! Maar!...
en hij kon het lekker niet hebben!
Wel briljante training omdat we elkaar lekker aan het challengen waren!Normale legextension hoor!Lol die leg extension, wat voor apparaat is dat dan dat je daarop 150kg kan?![]()
In mijn vorige sportschool hadden we er 1 die tot 110 ging geloof ik en toentertijd toen ik 55kg woog kon ik met gruwelijk smokkel er daar 1 uitpersen! Nu halen we wel netjes uitgevoerd die 150kg!
Was ook verbaasd dat ik het kon trouwens 

thnx Loo!!Lekker aan het "beuken" met die 8 reppers beukwood!
Goed werk.
haha
Misschien beetje overkill aangezien ik maandag ook al hele bovenlichaam had gedaan! Maar al was het dat.. nu heb ik 10 dagen dat ik niks doe behalve beetje zwemmen en voetballen
Zo ben weer van vakantie terug hoor!!
Mocht van mijn vriendinnetje de hele week niks doen wat met sporten te maken had en ergens kon ik me er ook wel in vinden (had toch een deload week nodig!)
Op vakantie 2 daagjes kilometertje gezwommen en verder 6e dagje toch even 25, 23, 20, 18, 15 reps gemaakt met opdrukken omdat ik me zo ellendig begon te voelen!
Nu weer helemaal klaar om te rammen! Gewicht is op 78kg blijven hangen dus daar hoeven we ook geen vaag gevoel over te hebben!
Morgen weer post van eerste training! Nu Werken!
Lekker genoten van je vakantie? Maar de bitchin' can't last, we gaan weer aan de slag Beuk!![]()
Denk wel beetje rustig aan nog want weet niet hoe mijn pezen gaan reageren!
Maar dat merken we vanzelf wel!Ja echt een supervakantie gehad!! Heb 1,5 maand nu verkering met Nien maar echt een te prima manier om elkaar (en mijn schoonouders) nog beter te leren kennen! Je weet echt meteen wat je aan elkaar hebt!
Voeding vandaag nog beetje k*t! Wel een soort van in verhouding meer dan wat ik op vakantie heb gevroten dus wel energiek gevoel nu! Eiwitteninname van vandaag ook 5x hoger dan op vakantie en dat geeft weer chill gevoel! Zin om morgenochtend te rammen!!Denk wel beetje rustig aan nog want weet niet hoe mijn pezen gaan reageren!
Maar dat merken we vanzelf wel!