MuscleMeat

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

knal zuh Ruub! Ik ga strakkies ook ff

• Topic Starter Topic Starter
Zozo jij hebt er zin in :P

Dan lig ik nog mooi te slapen :D.. je trainingen zijn wel beest :D
veel succes alvast he

Hahah! Thnx! Ik had misschien beter ook in mijn bed kunnen blijven! Gister geen reet gegeten dus als ik nu op mijn poten sta branden mijn benen al... erg verdacht! Maar goed! stampen we er wel ff uit en daarna maken we het goed met een hele hoop eten gedurende de dag (hoop ik)

knal zuh Ruub! Ik ga strakkies ook ff

Eindelijk Kwark! Deze week heb je weinig getraint volgens mij?

En het branderige gevoel hebben we er idd uitgestampt! Ondanks waardeloze eten volgens mij geen slechte training neergezet ;)

Training zaterdag 25 juli: LB

Hacksquat (diepste standje, dus 8)
8x 50kg
8x 75kg
8x 95kg
8x 100kg

1-leg curls:
8x 25kg
8x 40kg
8x 45kg
8x 50kg

1-leg extensions:
8x 50kg
8x 60kg
8x 65kg
5x 75kg PR!

1-leg glute press:
8x 32,5kg
8x 102,5kg (maxstack)
8x 102,5kg
8x 102,5kg

Daarna zat alles totaal volgepompt!
Fitnessmaatje die meeging (het maatje 56 :P) had nog nooit de 1-leg extensions gedaan. Ik deed als eerste setje 50kg.. Hij dacht dat het licht zou zijn.. Hij maakte een halve herhaling, schreeuwde: WOW! door de sportschool en douwde daarna het pinnetje in de 25kg. Daarna vroeg hij zachtjes: Doe je dat echt met 1 been? :P ;) Mijn reactie: Let maar eens op wat er zo allemaal voor gewichten langskomen ;) Was volgens mij het moment van de dag ;)

Zo en nu weer 12 uur lang werken! :P ;) Fijn weekend iedereen!

Na een zwaar weekend (2 dagen 13 uur achter elkaar werken, 1 maaltijd tussendoor) vanavond gaan trainen! Fitnessmaatje (maatje 56) liet het ook nog eens afweten, hij vond zijn badkamer belangrijker! Wel halverwege de training een nieuwe gevonden in de sportschool ;)

Training maandag 27 juli: UB

Benchpress:
8x 60kg
8x 80kg
8x 90kg
8x 100kg

Seated cable flyes:
8x 15kg (per hand)
8x 24,5kg
8x 31,5kg
5x 35kg --> 5x 21,5kg

Wide grip pull-ups:
8x BW
8x BW

toen kwam ik nieuwe maatje tegen (ging hem nadoen in reps! (letterlijk, deed hij als laatste een halve dan deed ik het ook ;)))

11,5x BW
9,5x BW
9x BW
8,5x BW

Seated rows (geen steun tegen borst):
8x 67kg
8x 77kg
8x 87kg
6x 92kg
9x 92kg (liet me opfokken ;) licht gesmokkeld! ;))

Side raises:
10x 8kg
8x 12kg
8x 12kg
5x 14kg
10x 10kg

Rear deltoid (reverse peckdeck!):
10x 68kg
10x 82kg

Rope crunches (weet ik het hoe die oefening heet! katrolletje net boven je hoofd, touw aan beide kanten langs je nek en dan crunchen, langzaamaan, zittend op de knietjes!)
15x 48,75kg (fullstack)
15x 48,75kg
15x 48,75kg

En toen vonden we het wel weer welletjes!
Morgenochtend benen bashen! (sterkste benenfitnessmaatje gaat mee dus dat wordt strijd! :)

haha lekker bezig Ruben!

lange training, nice!

Van jou afgekeken! ;)

Van het weekend was ik weer helemaal leeggelopen (alleen maar aan het rennen op mijn werk en weinig drinken dus al het vocht dat je vasthoudt weggelopen!) Dan heb ik op maandag altijd weer zin om mezelf weer helemaal vol te rammen! :P

Niet heel erg verstandig maar vanochtend half 9 weer beentjes getraint! (voor mijn gevoel te weinig tijd tussen bovenlichaam en onderlichaam (en vooral te weinig voeding tussendoor!))

Training dinsdag 28 juli: LB

Squat:
8x 60kg
8x 80kg
8x 90kg
8x 100kg
8x 110kg

(bij deze oefening tikken we in squatrek elke keer onderste safetybars aan zodat we zeker weten dat we elke keer diep genoeg doorzakken! Fitnessmaatje bleef bij de 3e rep 110kg hangen onderin en kreeg hem niet meer omhoog ;))

1-leg curls:
8x 40kg (deed fitnessmaatje fluitend)
8x 50kg (ik zwaar, fitnessmaatje ook fluitend)
8x 50kg

(ik weer zwaar, fitnessmaatje: zo ga je nu echt gewicht laten zien! Hij dat ding op 70kg! Doet eerst zijn rechterbeen, echt netaan 8 herhalingen! En daarna wilde hij linkerbeen doen! Maar faalde bij de eerste rep! Ik in een deuk! Zet hij pinnetje op 65kg, haalt hij het weer niet! ;)) Uiteindelijk heeft hij 8x 60kg gedaan! Toen had ik zoiets van: Maar dat moet ik ook wel kunnen! (70kg had ik nooit gehaald, 60 was nog in reach volgens mij!) Ik als een berggorilla door de sportschool heen gekreund! Maar!...

8x 60kg PR!

Leg extensions:
8x 90kg
8x 130kg
8x 152,5kg (maxstack!) PR!

1-leg press:
8x 60kg (ik eitje, fitnessmaatje ging stuk)
8x 90kg (ik eitje, fitnessmaatje echt netaan!! is alleen wel beetje te belastend voor je knie volgens mij na al het voorgaande, toen maar besloten om repout op 2-leg press te doen!)

2-leg press:
24x 202,5kg (maxstack)

Fitnessmaatje had al moeite met de 1e rep! Uiteindelijk kwam hij tot 10 reps! Ben met mijn armen omhoog (van.. ik ben de sterkste) de sportschool uitgelopen ;) :P en hij kon het lekker niet hebben! :P ;) Wel briljante training omdat we elkaar lekker aan het challengen waren!

Lol die leg extension, wat voor apparaat is dat dan dat je daarop 150kg kan? :D

Goeie squats ;)

Lekker aan het "beuken" met die 8 reppers beukwood!
Goed werk.

Lol die leg extension, wat voor apparaat is dat dan dat je daarop 150kg kan? :D
Normale legextension hoor! :) In mijn vorige sportschool hadden we er 1 die tot 110 ging geloof ik en toentertijd toen ik 55kg woog kon ik met gruwelijk smokkel er daar 1 uitpersen! Nu halen we wel netjes uitgevoerd die 150kg! :) Was ook verbaasd dat ik het kon trouwens ;)

Apparaat lijkt een beetje op deze:

http://www.donoliver.co.nz/images/TB-0505 Leg Extension.jpg
Alleen die op het plaatje komt volgens mij uit het jaar 0! ;)

Lekker aan het "beuken" met die 8 reppers beukwood!
Goed werk.
thnx Loo!! :) haha

Vandaag de laatste training voor mijn vakantie met maatje 56! ;) Misschien beetje overkill aangezien ik maandag ook al hele bovenlichaam had gedaan! Maar al was het dat.. nu heb ik 10 dagen dat ik niks doe behalve beetje zwemmen en voetballen

Training woensdag 29 juli:

Benchpress:
8x 60kg
8x 80kg
8x 90kg
8x 100kg (maatje kwam tot 6x maar niet heel diep gezakt!)

Peckdeck:
8x 61kg
8x 82kg
8x 96kg
6x 110kg

Wide grip pull downs: (oefening gefocused op dat mijn maatje zich ooit kan optrekken met zijn 96 kilootjes schoon aan de haak!, voor mij niet zo heel zwaar om eerlijk te zijn!)

10x 47kg
8x 67kg
8x 77kg
6x 87kg
6x 97kg (maatje kwam tot 3 keer, was mijn intentie ook maar ging smooth!)

Seated rows (met kussentje tegen de borst:)
10x 50kg
8x 70kg
8x 90kg
6x 100kg

Side raises:
10x 8kg
8x 10kg
6x 12kg
6x 12kg
10x 10kg

Crunch machine: (ellebogen op kussentje, benen achter stang)
15x 50kg --> 10x 70kg --> 8x 90kg (supersetje!)

En nu op naar Spanje!!

Succes iedereen het komende weekje! Ik verwacht hogere gewichten van jullie allemaal als ik terugkom!

Veel plezier Ruben! Ik ben ook weer van de partij.... erg ziek geweest...

Ik hoor wel weer als je er bent :D

Ga zo door stevige gewichten op de 8reppers! nice

Zo ben weer van vakantie terug hoor!!

Mocht van mijn vriendinnetje de hele week niks doen wat met sporten te maken had en ergens kon ik me er ook wel in vinden (had toch een deload week nodig!)

Op vakantie 2 daagjes kilometertje gezwommen en verder 6e dagje toch even 25, 23, 20, 18, 15 reps gemaakt met opdrukken omdat ik me zo ellendig begon te voelen!

Nu weer helemaal klaar om te rammen! Gewicht is op 78kg blijven hangen dus daar hoeven we ook geen vaag gevoel over te hebben!

Morgen weer post van eerste training! Nu Werken!

Zo ben weer van vakantie terug hoor!!

Mocht van mijn vriendinnetje de hele week niks doen wat met sporten te maken had en ergens kon ik me er ook wel in vinden (had toch een deload week nodig!)

Op vakantie 2 daagjes kilometertje gezwommen en verder 6e dagje toch even 25, 23, 20, 18, 15 reps gemaakt met opdrukken omdat ik me zo ellendig begon te voelen!

Nu weer helemaal klaar om te rammen! Gewicht is op 78kg blijven hangen dus daar hoeven we ook geen vaag gevoel over te hebben!

Morgen weer post van eerste training! Nu Werken!

Lekker genoten van je vakantie? Maar de bitchin' can't last, we gaan weer aan de slag Beuk! :thumbs:

Lekker genoten van je vakantie? Maar de bitchin' can't last, we gaan weer aan de slag Beuk! :thumbs:

Ja echt een supervakantie gehad!! Heb 1,5 maand nu verkering met Nien maar echt een te prima manier om elkaar (en mijn schoonouders) nog beter te leren kennen! Je weet echt meteen wat je aan elkaar hebt!

Voeding vandaag nog beetje k*t! Wel een soort van in verhouding meer dan wat ik op vakantie heb gevroten dus wel energiek gevoel nu! Eiwitteninname van vandaag ook 5x hoger dan op vakantie en dat geeft weer chill gevoel! Zin om morgenochtend te rammen!! :D Denk wel beetje rustig aan nog want weet niet hoe mijn pezen gaan reageren! :P Maar dat merken we vanzelf wel!

Ja echt een supervakantie gehad!! Heb 1,5 maand nu verkering met Nien maar echt een te prima manier om elkaar (en mijn schoonouders) nog beter te leren kennen! Je weet echt meteen wat je aan elkaar hebt!

Voeding vandaag nog beetje k*t! Wel een soort van in verhouding meer dan wat ik op vakantie heb gevroten dus wel energiek gevoel nu! Eiwitteninname van vandaag ook 5x hoger dan op vakantie en dat geeft weer chill gevoel! Zin om morgenochtend te rammen!! :D Denk wel beetje rustig aan nog want weet niet hoe mijn pezen gaan reageren! :P Maar dat merken we vanzelf wel!

Yup, niet al te hard gaan omdat je spieren weer moeten wennen aan een toename in druk. :)
Even lekker ontspannen aan een deload ofzo. ;)

Welkom terug man! Nu terug gaan heffen!:wl: succes!

Terug
Naar boven