AndroidHealthClinic

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend beetje wentraining gedaan! Bewust niet hoog gegaan met de gewichten ondanks dat het wel ****ing goed voelde!! Voor mijn gevoel had ik veel meer controle over mijn spieren! Echt heel vreemd! Maar goed:

Training maandag 10 augustus 2009:

Peckdeck:
10x 54kg
10x 54kg
10x 54kg
10x 54kg

Benchpress:
10x 60kg
8x 80kg
8x 80kg

Wide grip pull-ups:
8x BW
8x BW
8x BW

MTS front pulldown: (gewicht per hand)
10x 40kg
8x 60kg

Side raises:
10x 8kg
8x 10kg
8x 10kg
8x 10kg

Gigantische pomp ondanks het weinige gewicht!

Vanavond nog ff benen trainen! I know, is niet verstandig maar vriendinnetje heeft het net uitgemaakt en er zitten nu een heleboel opgekropte frustraties! Best way to lose is to bash!

Blijkbaar is je vriendinnetje op een vakantie leren kennen toch niet de ideale manier om de basis te leggen van een lange relatie....

Probeer al je agressie uit je te trainen..zodat je voldaan thuis komt ;)
succes

Damn..k*t van je vriendinnetje..maar zet al die emoties uit op die ****ing gewichten en ga lekker heffen bro!:wl:

Lekkere training!

dat komt door het flinke reps aantal gappie, zo train ik de komende maand ook... lekker heh?
Sterkte gappie.... die k*t wijven ook hahaha Nahja, je bent weer loslopend wild!

Probeer al je agressie uit je te trainen..zodat je voldaan thuis komt ;)
succes

Damn..k*t van je vriendinnetje..maar zet al die emoties uit op die ****ing gewichten en ga lekker heffen bro!:wl:

Lekkere training!
I will!! Die frustraties gaan ****ing in de gewichten! Jammer alleen dat het vreten nu zo moeilijk gaat! Krijg echt geen hap door mijn keel! Maar goed, door het strotje DOUWEN dan maar!

dat komt door het flinke reps aantal gappie, zo train ik de komende maand ook... lekker heh?
Sterkte gappie.... die k*t wijven ook hahaha Nahja, je bent weer loslopend wild!
Nou dit was gewoon whoosytraining hoor van me! :) Check de trainingen van 2 weken geleden maar! Qua reps vergelijkbaar, qua gewicht 25% hoger!

Nou ik gedraag me nog even! Ze kwam over alsof ze er zelf nog niet 100% achterstond! (zelf vragen om een laatste zoen enzo... Normaal hoor ik dat te doen ;)) Jammergenoeg gaat ze woensdag nog voor 12 dagen op vakantie dus ff rustig uitzoeken hoe de gevoelens van haar er nu bijliggen zit er niet in! Ga maar even voor het gokje en kijk ff hoe de situatie over 2 weken is! Misschien valse hoop, maar daar kom ik over 2 weken wel achter!

Ondertussen zo vaak mogelijk in de sportschool frustraties eruit rosse!!

Jij gaat een aantal pr-tjes neerzetten komende week, dat gevoel heb ik ;)

dikke resultaten haal je ook uit een whoosytraining hoor ;) Vergis je niet!

Oh wauw, ik voel een diepe Squat met een hoge PR. Act like that bitchs face is on the ground. ;)

Jij gaat een aantal pr-tjes neerzetten komende week, dat gevoel heb ik ;)
Hahah, ik ook! als ik genoeg eten naar binnen kan krijgen tenminste!
dikke resultaten haal je ook uit een whoosytraining hoor ;) Vergis je niet!
Das waar!
Oh wauw, ik voel een diepe Squat met een hoge PR. Act like that bitchs face is on the ground. ;)
Als ik act like that bitchs face is on the ground dan schijt ik ook in mijn broek ;) Geen goed idee dus!! ;)

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Training maandag 10 augustus 2009:

Fullsquat:
10x 60kg
8x 80kg
8x 100kg
8x 120kg
8x 120kg
en toen minder diep met soort van belt om me middel (heb er het beste van gemaakt:)
8x 140kg

1-leg lunges (per been):
10x 40kg
15x 60kg
12x 60kg

Leg curls:
10x 60kg
10x 90kg
6x 120kg

Naar de klote toen want we hadden al weinig gegeten! Wel chill gevoel eraan overgehouden en nu zijn we weer verdrietig :(

hehe, had ik vorig jaar op vakantie ook man.
"ja, ik kom heel vaak langs etc"
na 3 maanden was ze nog steeds niet geweest, en ze was nooit meer online, telefoon nam ze niet op etc. Toen was ze op eens weer op msn, had ze een ander vriendje, waha.
Maja, niet te lang over in zitten man, succes met trainen.

edit; zie dat je al klaar bent. Lekkere squat!

netjes ruub ;)

Heb je vandaag nu 2x getraind of zie ik dat verkeerd? :scratch:

hehe, had ik vorig jaar op vakantie ook man.
"ja, ik kom heel vaak langs etc"
na 3 maanden was ze nog steeds niet geweest, en ze was nooit meer online, telefoon nam ze niet op etc. Toen was ze op eens weer op msn, had ze een ander vriendje, waha.
Maja, niet te lang over in zitten man, succes met trainen.

edit; zie dat je al klaar bent. Lekkere squat!
Dit was geen vakantievriendinnetje maar meisje waarop ik stront verliefd was geworden hier in Nederland en waar ik na 3 weken verkering al mee mocht op vakantie! Maar goed, das dus blijkbaar te snel en nu weet ik ook waarom iedereen het afraadt...

Thnx!! En nu deze week ff trainingen neerzetten waarbij ik ook wel goed heb gegeten en geslapen (net 4 uur geslapen en ben niet meer in slaap te krijgen, dus dat gaat ook een probleem worden de komende 2 weken volgens mij! :()

Heb je vandaag nu 2x getraind of zie ik dat verkeerd? :scratch:
Klopt! Was eerst wenochtendtraining, 's middags maakte vriendinnetje het uit en 's avond dus frustratieavondtraining! Niet goed voor me, wel even nodig! ;)

genoeg vissen in de zee zegt men altijd beuk :)

;) :evil:

De depressie (van het gedumpt worden) begint al een heel klein beetje over te trekken! Gelukkig heb ik een hele hoop vrienden die er wel altijd voor me zijn!

Gister ondanks een gruwelijke spierpijn in de pootjes toch een paar voetbalschoenen gekocht (zus had de andere geleend) en ff 2,5 uur op niveau lopen voetballen! Heerlijk gevoel! Spierpijn in de benen valt nu mee! 's avonds kwam andere vriend langs dus ben lekker entertained gister!

Voeding heb ik nog wel moeite mee! Enige voordeel is een soort van wel dat ik 's ochtends nu om 6 uur wakker word, (normaal rotte ik uit mezelf weg tot 12 uur in mijn bed) ik ff wat te eten in me mik douw (tot echt bijna kotsen aan toe) en daarna nog ff kan powernappen!Voeding vanochtend:

6:00 Bak ontbijtgranen (beetje muesli textuur) met melk (calorieetje of 400) 3 eiwitten
10:00 Gruwelijk misselijk, geen zin om te kouwen dus 150 gram cashewnoten in blender gedonderd met glas melk erbij! calorietje of 900 binnen
11:00 2 mandarijntjes

Zoals jullie zien! Dikke strugle om te eten! Maar daar beulen we wel ff op door! Veel kleine beetjes is ook veel! Ergens krijg je er ook wel beetje voldoening van.. Jezelf pijnigen met eten zodat het ff je verdrietige gevoel onderdrukt!

Ex is vanochtend vertrokken voor 12 dagen op vakantie naar temptation island! Gisteravond nog een smsje gestuurd om haar fijne vakantie te wensen maar daar heeft ze niet op gereageerd! Geloof dat ik er maar vanuit moet gaan dat ik over twee weken ook echt op helemaal niks hoef te rekenen en er maar vanuit moet gaan dat haar terug proberen te winnen zinloze actie is!

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ruub, vergeet die griet zo snel mogelijk, ga lekker aan de bak met trainen! Dan begin je maar een verhouding met een stel dumbbells :D

LOL @ de tweede foto, pipo de clown hahaha :D

Ruub, vergeet die griet zo snel mogelijk, ga lekker aan de bak met trainen! Dan begin je maar een verhouding met een stel dumbbells :D

LOL @ de tweede foto, pipo de clown hahaha :D

Die foto is mooi genomen he ;) Ff voor jullie dus een update van hoe mijn huidige status is: 78kilootjes en best wel droog volgens mij!

Dat vergeten kost ff een paar weekies voor me!! Ben wat dat betreft echt al jaren emotioneel wrak met een beetje erg liefdeloze opvoeding om eerlijk te zijn! (7 jaar lang een depressieve moeder, daarna 5 jaar lang een scheiding die moest gaan plaatsvinden) Feit dat ik eindelijk ff mijn hart kon openstellen bij haar deed me al heel veel (en die week met haar ouders op vakantie voelde aan alsof ik eindelijk weer een vader en moeder had zoals het zou moeten zijn) en het kost nu dus ff wat meer moeite om dit te accepteren!

Die foto is mooi genomen he ;) Ff voor jullie dus een update van hoe mijn huidige status is: 78kilootjes en best wel droog volgens mij!

Dat vergeten kost ff een paar weekies voor me!! Ben wat dat betreft echt al jaren emotioneel wrak met een beetje erg liefdeloze opvoeding om eerlijk te zijn! (7 jaar lang een depressieve moeder, daarna 5 jaar lang een scheiding die moest gaan plaatsvinden) Feit dat ik eindelijk ff mijn hart kon openstellen bij haar deed me al heel veel (en die week met haar ouders op vakantie voelde aan alsof ik eindelijk weer een vader en moeder had zoals het zou moeten zijn) en het kost nu dus ff wat meer moeite om dit te accepteren!

Sjeemig kerel, het is alsof ik mijzelf hoor praten! Same here man. Ik heb een manisch depressieve moeder, een pa die zijn poten niet thuis kon houden naja, de rest laat zich raden he?

Maar jouw tijd komt echt wel gappie! Hang in there, als er wat is, kan je altijd bij me aankloppen gozert!

PS: Je fysiek is prima man! Nix mis mee, je komt akelig bij mij in de buurt! (Sjah, afgezien van mijn kuitjes, die stellen bij mij niks voor hahaha)

Terug
Naar boven