MuscleMeat

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
Sjeemig kerel, het is alsof ik mijzelf hoor praten! Same here man. Ik heb een manisch depressieve moeder, een pa die zijn poten niet thuis kon houden naja, de rest laat zich raden he?

Maar jouw tijd komt echt wel gappie! Hang in there, als er wat is, kan je altijd bij me aankloppen gozert!

PS: Je fysiek is prima man! Nix mis mee, je komt akelig bij mij in de buurt! (Sjah, afgezien van mijn kuitjes, die stellen bij mij niks voor hahaha)

Jezus, te ziek man!! Weet ik ook precies wat jij hebt doorgemaakt!!Had ik niet verwacht! Thnx dat ik bij je kan aankloppen, maar komt goed met me!Heb het altijd al in me eentje geklaard dus dit komt ook goed! Tweelingzussie is laatste dagen ook flink supportive en daar heb ik ook een goede aan!

Voel me eigenlijk wel top nu eerlijk gezegd! Net laptopje gekocht en wereldje om me heen is met me begaan! Doet me heel veel!
Verdere voeding vandaag:
12:30 4x boterham weggesopt met tomatensoep
14:00 4x eierkoek met 350gram fruit (AH)
During workout: 47 gram dextrose
Post workout: 30 gram whey
zo avondeten! macaronimagnetronmaaltijd

Training woensdag 12 augustus: UB

Benchpress:
10x 60kg
8x 80kg
8x 100kg
7x 100kg
5x 100kg

Wide grip pull-ups:
10x BW
10x BW
10x BW
10x BW (biceps voor me gevoel veel te erg volgelopen :( vind ik altijd zonde!verpest de rest van je rugtraining!)

Wide grip pull downs: (handpalmen wijzen naar elkaar!)
8x 67kg
8x 87kg
8x 87kg
Wide grip pull downs (v-bar)
8x 67kg

Peckdeck:
10x 61kg
8x 75kg

bekende van me vroeg vervolgens of hij met me mee mocht doen (smurfje a 65kg) en zet pinnetje in de 96kg :) Ik: grapje zeker! Hij: neej, doe ik altijd. Nou die liep dus zo ver zijn armen te buigen dat het ook helemaal nergens op sloeg! Ik vervolgens wel met gestrekte armen en hoofd in het kussentje achter je:

8x 96kg

Hem de tip gegeven om zijn armen ff gestrekt te houden! 82kg haalde hij misschien 3x, daarna begon hij te smokkelen.

7x 89kg

Vervolgens heeftie 75kg met gestrekte armen gedaan, kwam tot 6x en de opmerking: Heey, dat voel je veel meer!

10x 75kg
8x 61kg (beetje overkill 6 setjes!)

Daarna buik! Toen ik naar abdominal machine liep wilde op dat moment fitnessinstructrice ook hetzelfde apparaat pakken! Ik: Samen? Zij: Oke, begin jij maar!

Abdominal machine:
15x 50kg
12x 70kg
8x 85kg
5x 102,5kg (maxstack! whoohoo) Was dat zij erbij stond, anders had ik het nooit geprobeerd!

Daarna zijkant buik gepakt op hyperextensionsbankie en dan met 5kg in me handen
2x2x20 reps gepakt

Toen wilde ik leg raises gaan maar bedacht me ineens dat ik dragonflags zo'n vette oefening vond en besloot ze maar te gaan proberen!

Dragonflags:
8x BW
7x BW
6x BW
Moet zeggen, zat nog miniknikje bij mijn heupen maar als ik hem de volgende x voor een 5x 102,5kg setje doe met buik kan het knikje er ook uit! Wel te brute oefening en je voelt hem echt supergoed bij zijkant buik!
Leuke was dat daarna ook 3 mensen in de sportschool me aanspraken dat het knap was dat ik het kon! ;)

So far de training! En nu vreten! Want die verliefde gebroken hart onzin moet nou maar eens afgelopen zijn!!! Vrijdag trouwens Bodypumpen aangezien de sportschool qua kracht 3 dagen dicht is (nieuwe apparaten komen er!)

Je hebt je abs brutaal aangepakt :D verder lekkere BP

Vooral zo door blijven knallen

Whow! Is echt leuk als je zo'n persoon tegenkomt die je al een tijdje niet meer hebt gezien!:D

Mooie training, alweer vol van de energie hehe..:)

Zet maar mooie PR's terwijl ik op vakantie ben makker!:wl:

Lekkere training ruub! Zo ken ik je weer :D

Hey, respect dat je zo doorgaat, valt nie mee als ik het zo lees. Zijn gelukkig ook mensen die wel deugen. Beter daar je energie in steken! En in trainen natuurlijk, maar daar ben je lekker mee bezig!
Aaaah, die foto's zijn goed! Zeker die 2e :p

Whow! Is echt leuk als je zo'n persoon tegenkomt die je al een tijdje niet meer hebt gezien!:D

Mooie training, alweer vol van de energie hehe..:)

Zet maar mooie PR's terwijl ik op vakantie ben makker!:wl:
Gaan we doen Yoshuba!! Fijne vakantie! Jij lekker uitrusten! Mij heeft het ook goed gedaan!

Lekkere training ruub! Zo ken ik je weer :D
;)

Hey, respect dat je zo doorgaat, valt nie mee als ik het zo lees. Zijn gelukkig ook mensen die wel deugen. Beter daar je energie in steken! En in trainen natuurlijk, maar daar ben je lekker mee bezig!
Aaaah, die foto's zijn goed! Zeker die 2e :p
Thnx Sue! Ahhh, dat meisje is ook nog wel een schatje hoor! Beetje jammer alleen de manier hoe het nu gaat! Heb d'r ouders trouwens vandaag wel een bloemetje gestuurd om ze te bedanken voor de fijne vakantie! :)

Jij bent trouwens ook lekker bezig Sue! Had al tijdje geleden je logje gelezen (naar aanleiding van post van je bij Kwarkie!)

Sla alleen altijd dicht bij meisjes dus vandaar dat ik niks in je log had gezet ;)

Damn! Respect dat je op zo'n momenten blijft knallen! Blijven gaan zou ik zeggen.:thumb:

Gaan we doen Yoshuba!! Fijne vakantie! Jij lekker uitrusten! Mij heeft het ook goed gedaan!

;)

Thnx Sue! Ahhh, dat meisje is ook nog wel een schatje hoor! Beetje jammer alleen de manier hoe het nu gaat! Heb d'r ouders trouwens vandaag wel een bloemetje gestuurd om ze te bedanken voor de fijne vakantie! :)

Jij bent trouwens ook lekker bezig Sue! Had al tijdje geleden je logje gelezen (naar aanleiding van post van je bij Kwarkie!)

Sla alleen altijd dicht bij meisjes dus vandaar dat ik niks in je log had gezet ;)
thanxs!
Wel erg oke van je die bloem aktie!
En eu, ben 31 dus hopelijk meisje-af :p
:wave:

brutale abs training :)
nice workout !

WHAHAHAHA! Deze is idd hilarisch!

Ja, idd, lig compleet in een deuk!

Niks beters dan die agressie in de sportschool gebruiken!! Mensen in elkaar timmeren is nog nooit iemand gelukkiger op geworden volgens mij!
Van binnen ook niet heel stiekem nog 18? Ik wel namelijk ;)
Ja, alleen de leuke kanten :D

En hoe cool waren wij vannacht!!

Vrijdagmiddagcardio: kluit uitgegraven met gigantisch dikke wortels! 2 uur inspanning om dat ding eruit te krijgen en daarna in stukken te zagen
Vrijdagavondcardio: 6,5 uur lang gewerkt @ renspeed
Vrijdagnachtcardio: nachtdienst bij de zeilvereniging van 3 tot 7 uur 's nachts, om 4:15 beachballrecord verbroken met 212 punten (in het pikdonker met slokkie op) 6:00 zeilbootopgetuigd en de zee opgegaan! Zon zien opkomen terwijl we op het water zaten
8:00 tijd om naar bed te gaan

rest van de dag vandaag:
11:00 tijd om wakker te worden
12:00 tijd om werken
00:00 tijd om te stoppen met werken
00:01 tijd om de kroeg in te gaan
04:00 tijd om naar bed te gaan
09:00 tijd om wakker te worden
10:00 tijd om te werken

Wat heb ik toch een afwisselend leven ;)

Zal wel lekker brak hebben gevoeld of niet dan? ;) Wel lekker bezig geweest!

Zal wel lekker brak hebben gevoeld of niet dan? ;) Wel lekker bezig geweest!

Nou voelde me eigenlijk nog best wel top! Gisteravond toen ik eindelijk klaar was met werken ook gewoon nog ff gezellig met vrienden spelletje gedaan! Was niet moeier dan anders! Alleen voor sportschool was ik wel lichamelijk te brak maar wat wil je na 30 uur werken en 6 uur slaap in een weekend! Daarom nu nog ff in twijfel of ik vanavond ga sporten of morgenochtend! Hangt er een beetje vanaf hoe ik me vanavond voel! Nu al zoveel mogelijk voeding erin aan het douwen dus het energieke gevoel komt wel terug!

Terug
Naar boven