XXL Nutrition

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Nou voelde me eigenlijk nog best wel top! Gisteravond toen ik eindelijk klaar was met werken ook gewoon nog ff gezellig met vrienden spelletje gedaan! Was niet moeier dan anders! Alleen voor sportschool was ik wel lichamelijk te brak maar wat wil je na 30 uur werken en 6 uur slaap in een weekend! Daarom nu nog ff in twijfel of ik vanavond ga sporten of morgenochtend! Hangt er een beetje vanaf hoe ik me vanavond voel! Nu al zoveel mogelijk voeding erin aan het douwen dus het energieke gevoel komt wel terug!

Wordt al moe als ik er aan denk :p Als je vanavond gaat ben je echt opperbikkel :p

• Topic Starter Topic Starter
Wordt al moe als ik er aan denk :p Als je vanavond gaat ben je echt opperbikkel :p

Hahah, heeft niks ermee te maken of je opperbikkel bent of niet als je vanavond gaat. Heeft ermee te maken of je voldoende voedingsstoffen hebt binnengekregen om weer volgas te kunnen knallen met trainen! Anders is het een waardeloze training! Niet nuttig dan in mijn beleving!

Maar aangezien Ruupje nu alweer op ontploffen staat tikt hij 9 uur weer de sportschool aan met mijn fitnessmaatje! ;) Opperbikkel meldt zich! ;)

Training van vandaag: Borst, triceps

Er maar voor gekozen ook mijn bovenlichaam te splitsen vandaag! Na het zware weekend ging ik uit van beetje minder energie dus daarom leek bovenlichaam drainen me niet zo'n goed idee! Uiteindelijk meevaller! ;)

Benchpress:
10x 60kg
8x 80kg
8x 90kg
spottertje gevraagd:
11x 100kg (11e rep was lichte spot) rep pr

Dumbbell flyes (doe ik normaal nooit:)
15x 8kg
10x 16kg
8x 18kg
8x 20kg
8x 22kg

Incline dumbbell press:
10x 26kg
8x 30kg
8x 30kg
7x 30kg

Normaal kon ik de 30kg dumbbells (hoger gaan ze niet bij ons in de sportschool) bij incline dumbbell press niet op eigen kracht in goeie positie krijgen! Nu een soort van makkie! Gaf dus wel een kick om 30kg op eigen kracht te kunnen doen! ;) Uiteraard wel pussyweight!

Tricep extensions, per hand:
4x 10x 10kg

En toen hadden we een bruut gevoel aan de training overgehouden en een gigantisch volgepompte borst (niet gewend 3 oefeningen borst te pakken, normaal 2 ;))

goeie training ruub ;)

Zeer sterke bench, jammer dat je niet hoger dan 30 kan gaan, ik heb hetzelfde probleem.

sterke bench bro, netjes!

volgende keer 110 erop he.

Mooie training gister! Vooruitgang in kracht, lekker!

sterke bench bro, netjes!

volgende keer 110 erop he.

Mooie training gister! Vooruitgang in kracht, lekker!

Thnx peops!!

Training van vandaag: Rug + buik

Wide grip pull-ups: (elke week rep erbij)
11x BW
11x BW
11x BW
11x BW

Seated rows strikt, zonder kussen tegen borst:
10x 47kg
8x 67kg
8x 77kg
8x 87kg

Lat pull downs (handpalmen wijzen naar elkaar toe):
8x 67kg
8x 77kg
8x 87kg

Dragonflags:
8x BW
8x BW
8x BW

Lat pull downs (handpalmen wijzen naar elkaar toe):
8x 97kg

Abdominal machine: (3 sec terug, 1 sec heen)
15x 50kg
12x 70kg
10x 80kg
10x 80kg

Side crunches op roman chair
20x links
20x rechts
20x links
20x rechts

En daarna vertrokken we naar het strand! ;)

Mooie even-mijn-lichaam-pompen-voor-ik-naar-de-beach-ga training!

Yup, alsnog mooie training hoor. Heb het niet ervoor over om zoveel oefeningen te doen voor me buik. :)

Ik vroeger ook niet maar ben nog een paar kilootjes verloren van de marathon genaamd "het weekend" en nu is er een aardig strak buikje zichtbaar, dus dacht.. dan gaan we er nu maar ons sterke punt van maken!

Waarom geen deadlift, bent over rows of t-bars?
Kan je toch makkelijk wisselen voor een lattpull down of seated rows?
Die bench van jou gaat lekker trouwens! :thumbs:

:haha:

Was het nog lekker op het strand?
Jup strandje was weer top! :) Zeilbootje van me lag al opgetuigd op het strand thnx to my oom en tante.. Neefje zat al ergens op zee! Heb bootje gepakt samen met een vriend en ben naar mijn neefje gevaren en heb toen zijn boot geenterd ;) heheh! Uiteindelijk nadat ik hem 5x had omgetrokken en hij weg wist te varen (vriend kwam mij al oppikken) kwam reddingsbrigade nog ff langsvaren en die man aan boord zei: Ahh laat die jongen toch lekker naar de kant zwemen, leertie het tenminste af! ;) Wel grappig! :)

Waarom geen deadlift, bent over rows of t-bars?
Kan je toch makkelijk wisselen voor een lattpull down of seated rows?
Die bench van jou gaat lekker trouwens! :thumbs:

Heb je gelijk in! Heb alleen ff een spiertje verkeerd zitten in me kuit, opgelopen van het weekend dus wilde ff mijn poten ontlasten! Seated rows @ my style is trouwens ook dikke compoundoefening!

http://www.youtube.com/watch?v=9Gx0rLOaBJA
zo doe ik ze, met name aandacht voor die striktheid! Weet alleen niet of bij dat filmpje een man of een vrouw dit uitlegt ;):P

Over 2 weken ga ik weer ff trainingsschema en voedingsschema voor mezelf in elkaar flansen en dan gaan we dus wel weer volgas aan de bak met deadliften en bor's!

Vandaag nog even smssessietje gehad met mijn ex; ik was met kleine hints een beetje aan het vissen hoe ik ervoor stond. Toen de opmerking kwam "daar moet je nu een andere chick voor zoeken, ik weet nog wel iemand ;)" drong het eigenlijk pas vol tot me door dat ik het kan vergeten bij haar! (ik zou dat niet uit mijn bek krijgen als ik nog iets voor iemand zou voelen!) Nu heb ik een klein beetje minder gelukkig gevoel! Maar goed, dat gevoel moet wel wegtrekken denk ik!

Creatine
Vanaf maandag gaan we aan de creatine! We gaan er weer is ff een ouderwets potje 2 maanden volgas vreten en rammen van maken! Sixpack die gekweekt is wil ik wel behouden, daarom gaan we zo veel mogelijk clean bulken! Doel is over 2 maanden 83 kilo te wegen met plusminus hetzelfde vetpercentage (nooit gemeten, denk iets van 12%)

Alcohol
In principe gaan we alcoholvrij! Ben zowieso niet een onwijze alcoholdrinker. Krijg ik nog en paar dipjes (van mijn ex) en ben ik echt in de stemming om te zuipen om die reden dan maken we een uitzondering! Mits nietveel! Hoogstens keer of 3 in die 2 maanden!

Trainingsschema
Trainingsschema gaan we vanavond over nadenken! Zal met name compounds worden. Deadlift gaat er weer in evenals weighted wide grip pull-ups, fullsquat, benchpress en military press. Vermoedelijk gaat het weer beetje lijken op billstar wat we een half jaar geleden hebben gedaan met veel succes! Daarover later meer!

Voedingsschema
Verder gaan we ons strikt aan een voedingsschema houden! Niks meer, niks minder! Dit in tegenstelling tot vorige pogingen te gainen waarbij ik er zoveel mogelijk indouwde! 4200kcal gaan we ongeveer opzitten verdeeld over 4 of 5 maaltijden.. Meer kleine beetjes is effectiever, i know maar weet uit ervaring dat minder en grotere maaltijden beter voor me in te plannen zijn, dit ook met de college's in gedachten die we weer moeten gaan volgen!
Voedingsschema volgt ook nog!

24 oktober zijn we jarig en doelen stellen we dan ook voor die datum:
1x 140kg bankdrukken
1x 190kg deadliften
minimaal 150kg squatten
1x 80kg military press

Voor zover de grove lijnen! Het denkwerk erbij volgt nog! Ben nu wel zwaar gemotiveerd om weer ff gruwelijke gains te maken want ondanks dat we wel sterker zijn geworden deze maanden ben ik dat aangek*t een beetje zat!

Succes met je doelen!

Terug
Naar boven