XXL Nutrition

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Dat zijn berichten Ruben!
Ik ben benieuwd wat je eruit gaat halen vriend!

Ach, en wat die chick betreft, over een tijdje vind je wel een meid die je verdient gozer, don't worry!

goede doelen!
beter hoog inzetten en ze net niet halen, dan veels te laag inzetten!
succes

• Topic Starter Topic Starter
Thnx

Dat zijn berichten Ruben!
Ik ben benieuwd wat je eruit gaat halen vriend!

Ach, en wat die chick betreft, over een tijdje vind je wel een meid die je verdient gozer, don't worry!
Let's hope! Kweet trouwens niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen maar dacht eerst dat zij dacht dat zij niet goed genoeg voor me was maar nu heb ik het gevoel alsof ik niet goed genoeg voor haar was.... :(

goede doelen!
beter hoog inzetten en ze net niet halen, dan veels te laag inzetten!
succes
Volgens mij valt het nog wel mee met mijn doelen! Als ik weer vol ga bunkeren moet het volgens mij allemaal makkelijk te doen zijn! Enige moeilijke is dat ik deadlift en squat zonder belt... das het enige trickie eraan! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het schemaatje dat ik de komende 9 weken ga volgen! Ambitieus maar te doen volgens mij! Denk dat ik wel tikkie krachtboost van de creatine krijg en op die manier moet het volgens mij net haalbaar zijn! Milpress verwacht ik alleen wel dat ik ergens ga blijven steken! Vandaar ook al herhaling van de gewichten in de laatste weken! Wat vinden jullie ervan?

Keiharde trainingen gaan dat worden maat.. maar als je een week je gewichten niet de baas kunt zijn klopt heel je schema niet meer.
Als het zou lukken dan zou het wel super zijn :)

Vandaag nog even smssessietje gehad met mijn ex; ik was met kleine hints een beetje aan het vissen hoe ik ervoor stond. Toen de opmerking kwam "daar moet je nu een andere chick voor zoeken, ik weet nog wel iemand ;)" drong het eigenlijk pas vol tot me door dat ik het kan vergeten bij haar! (ik zou dat niet uit mijn bek krijgen als ik nog iets voor iemand zou voelen!) Nu heb ik een klein beetje minder gelukkig gevoel! Maar goed, dat gevoel moet wel wegtrekken denk ik!

Creatine
Vanaf maandag gaan we aan de creatine! We gaan er weer is ff een ouderwets potje 2 maanden volgas vreten en rammen van maken! Sixpack die gekweekt is wil ik wel behouden, daarom gaan we zo veel mogelijk clean bulken! Doel is over 2 maanden 83 kilo te wegen met plusminus hetzelfde vetpercentage (nooit gemeten, denk iets van 12%)

Alcohol
In principe gaan we alcoholvrij! Ben zowieso niet een onwijze alcoholdrinker. Krijg ik nog en paar dipjes (van mijn ex) en ben ik echt in de stemming om te zuipen om die reden dan maken we een uitzondering! Mits nietveel! Hoogstens keer of 3 in die 2 maanden!

Trainingsschema
Trainingsschema gaan we vanavond over nadenken! Zal met name compounds worden. Deadlift gaat er weer in evenals weighted wide grip pull-ups, fullsquat, benchpress en military press. Vermoedelijk gaat het weer beetje lijken op billstar wat we een half jaar geleden hebben gedaan met veel succes! Daarover later meer!

Voedingsschema
Verder gaan we ons strikt aan een voedingsschema houden! Niks meer, niks minder! Dit in tegenstelling tot vorige pogingen te gainen waarbij ik er zoveel mogelijk indouwde! 4200kcal gaan we ongeveer opzitten verdeeld over 4 of 5 maaltijden.. Meer kleine beetjes is effectiever, i know maar weet uit ervaring dat minder en grotere maaltijden beter voor me in te plannen zijn, dit ook met de college's in gedachten die we weer moeten gaan volgen!
Voedingsschema volgt ook nog!

24 oktober zijn we jarig en doelen stellen we dan ook voor die datum:
1x 140kg bankdrukken
1x 190kg deadliften
minimaal 150kg squatten
1x 80kg military press

Voor zover de grove lijnen! Het denkwerk erbij volgt nog! Ben nu wel zwaar gemotiveerd om weer ff gruwelijke gains te maken want ondanks dat we wel sterker zijn geworden deze maanden ben ik dat aangek*t een beetje zat!

Dat klinkt goed! Effe geen gezeik, doelen stellen en er voor gaan!

En echt... meid uit je hoofd erasen, wat een naar doortrapte nare chick! Je moet ook niets meer willen met haar, zijn veel betere meiden te vinden!

goed bezig, doe je enkel die 3 oef?

Dat klinkt goed! Effe geen gezeik, doelen stellen en er voor gaan!

En echt... meid uit je hoofd erasen, wat een naar doortrapte nare chick! Je moet ook niets meer willen met haar, zijn veel betere meiden te vinden!
Krijg idd langzaam de gedachte dat ik echt niks met haar wil!! Heb vanavond nog even een kroegje gepakt en aangezien er een aantal dames waren die standje zelfbediening mijn knoopjes van mijn overhemd los gingen maken heb ik geen seconde aan me ex gedacht! ;) Gaat de goede kant op! :P Nu al superveel zin om ff hard te gaan stampen vanaf maandag :)

goed bezig, doe je enkel die 3 oef?

squat, benchpress, bor's, deadlift, pullups en milpress... Ik tel toch echt 6 compounds ;) maar ja! Das alles! Less is more!!

Dat zijn amibiteuze plannen Ruben! Suc7 gozer, ik gun het je van harte!

Wat die chick betreft, kerel, zij wist duidelijk niet wat ze wilde. Het enige wat jij eraan kan doen, is voortaan niet zo snel verliefd worden man! ;)
Komt wel goed met je! Op elk potje past een dekseltje!

PS: Sjee, jij was nog laat op heh? ;)

Dat zijn amibiteuze plannen Ruben! Suc7 gozer, ik gun het je van harte!

Wat die chick betreft, kerel, zij wist duidelijk niet wat ze wilde. Het enige wat jij eraan kan doen, is voortaan niet zo snel verliefd worden man! ;)
Komt wel goed met je! Op elk potje past een dekseltje!

PS: Sjee, jij was nog laat op heh? ;)

Hahah, laatste keer dat ik verliefd was op deze keer na was 5 jaar geleden ;) :P Maak me er ook geen zorgen dat er ooit een dekseltje langskomt ;)

Jah was zo laat omdat de kroeg niet eerder dichtging ;):P

Oke, de postbode gaat ook een workout krijgen! Zojuist alles besteld voor de komende 2 maanden trainen! Voedingsschema volgt morgenavond nog maar dit brengt de postbode maandag:

2x 300gram creatineethylester
1x 6800gram mutant mass weight gainer
1x 4540gram whey eiwit
straps (kwijtgeraakt in gym)
handschoentjes voor het kleine beetje xtra grip met bankdrukken

Mutant mass weight gainer vooral aangeschaft om de weekenden door te komen! Afgelopen 2 dagen ook 2x 11 uur achter elkaar gewerkt en werken houdt alleen maar lopen in! Wil gedurende mijn werk dan 3 shakies per dag naar binnen keilen á 1050kcal per stuk en op die manier niet afvallen tijdens mijn werk, liefst nog beetje gainen!

Rest van de stuff spreekt voor zich volgens mij!
Voedingsschema volgt morgen!

Goed dat je voor Mutant Mass gaat, is de beste gainer die je voor geld kunt kopen.

Nu je geen geld meer aan die meid hoeft te spenderen heb je geld over om supps te kopen.. hopen dat je er goeie gains mee maakt :)

Goed dat je voor Mutant Mass gaat, is de beste gainer die je voor geld kunt kopen.

Mooi om te weten! Heb een beetje gegokt welke ik moest nemen maar deze klonk wel aantrekkelijk! :) Wil trouwens mutant mass alleen in de weekenden gebruiken en doordeweeks gewoon op normale voeding teren!

Nu je geen geld meer aan die meid hoeft te spenderen heb je geld over om supps te kopen.. hopen dat je er goeie gains mee maakt :)
Haha, jah daar zit wel wat in ;) maar nieuwe chicks ontmoeten in de kroeg kost ook handenvol met geld! ;) Vooral omdat ik vanavond nog ff ga (dag 4 deze week :P)

Op dit moment beetje twijfel hoelaat ik morgen ga trainen! 's avonds heb ik geloof al iets in de planning staan, weet niet wat... 's middags moet ik op het strand liggen aangezien het ****ing mooi weer is en 's ochtends ben ik nog niet goed genoeg doorvoed om het maximale uit mijn training te halen!!

Die creatineethylester was trouwens gistermiddag al binnengekomen dus gisteravond al begonnen met 2,5 gram poeder (rustdagen 2x daags 2,5 gram, trainingsdagen 3x daags). Moet wel zeggen dat het echt zure bagger is maar goed, smerige shakies heb ik nog nooit laten staan :) Beetje oplaadfase voor morgen heb ik dus al gehad, ook al zegt het potje dat het vanaf de eerste dag werkt!

Owjah, trouwens voeding gaat er ongeveer zo uitzien:

8:00-10:00 Bak ontbijtgranen, 4 eiwitten, 6 boterhammen sandwichspread/kipfilet, vitaminepil
12:00 250 gram rijst, 250 gram kipfilet of 250 gram vis + groenten, 500 gram kwark
15:00 8 boterhammen weggesopt in tomatensoep, 200 gram vlees
18:00 Avondeten, vaak aardappels, groente vlees
21:00 200 gram pinda's/cashewnoten geblend in melk, noodles of iets in die richting erbij (al zijn alleen die 200 gram pinda's al 1200Kcal)
23:00 500 gram kwark

Moet nog even gaan rekenen wat de verhoudingen zijn en het totale aantal Kcal maar denk dat ik in de buurt kom van de 4500 duizend die in de planning staat! Wil het bij 5 maaltijden houden aangezien ik nogal druk overdag ben en ik mijn hele dag niet alleen maar in het teken van eten wil hebben staan, daarom 5 (en voor het slapengaan nog 1) momentjes op de dag dat ik mezelf volstouw!!

Tips nog van jullie kant?

jij word het Xste logje dat ik ga proberen te volgen, alleen als nodig comment ik :D

jij word het Xste logje dat ik ga proberen te volgen, alleen als nodig comment ik :D

En bij mij spam je de boel vol? whahaha :D

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Mooi om te weten! Heb een beetje gegokt welke ik moest nemen maar deze klonk wel aantrekkelijk! :) Wil trouwens mutant mass alleen in de weekenden gebruiken en doordeweeks gewoon op normale voeding teren!

Haha, jah daar zit wel wat in ;) maar nieuwe chicks ontmoeten in de kroeg kost ook handenvol met geld! ;) Vooral omdat ik vanavond nog ff ga (dag 4 deze week :P)

Op dit moment beetje twijfel hoelaat ik morgen ga trainen! 's avonds heb ik geloof al iets in de planning staan, weet niet wat... 's middags moet ik op het strand liggen aangezien het ****ing mooi weer is en 's ochtends ben ik nog niet goed genoeg doorvoed om het maximale uit mijn training te halen!!

Die creatineethylester was trouwens gistermiddag al binnengekomen dus gisteravond al begonnen met 2,5 gram poeder (rustdagen 2x daags 2,5 gram, trainingsdagen 3x daags). Moet wel zeggen dat het echt zure bagger is maar goed, smerige shakies heb ik nog nooit laten staan :) Beetje oplaadfase voor morgen heb ik dus al gehad, ook al zegt het potje dat het vanaf de eerste dag werkt!

Je maakt een denkfout ruub, juist direkt na je training heb je de mutant mass nodig + BCAA om te herstellen. Als je van plan bent alleen in de weekenden te gebruiken, kan je het net zo goed laten ;)

Comments vooraf: Wilde de voeding vandaag meteen op het oude niveau oppakken, direct volle bulk! Kater van gisteravond zat alleen gruwelijk in de weg en het gezellige dagje strand maakte veel eten er ook niet beter op! Daar moet dus nog aan gewerkt worden! 's avonds afgesproken naar vrienden te gaan om half 9 en om half 7 kwam ik pas van het strand, trainingstijd die we uiteindelijk hadden in de sportschool was 45 minuten dus we moesten ff stampen met me oefeningen!

Training maandag 24 augustus: dag 1, week 1 billstar

Squat:
15x bar
5x 60kg
5x 80kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg (te doen, lichte last nog van me knie na 34 uur keihard werken en te weinig slaap en teveel drank in het weekend, trekt meestal eind van de week wel bij!)

Benchpress:
5x 70kg
5x 80kg
5x 90kg
5x 100kg
5x 110kg (had het heel zwaar!)

BOR's
5x 60kg
5x 70kg
5x 80kg
5x 90kg (te doen)

en toen de sportschool uitgerend om naar die vrienden toe te gaan! Qua kilootjes best netjes volgens mij, al twijfel ik wel aan volgorde van eerst squatten en daarna benchen aangezien je al hoop energie hebt verbruikt met squatten! Het oude gevoel van op ontploffen staan door een supergoede voeding is er nog niet, gaan we aan werken!

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

En bij mij spam je de boel vol? whahaha :D

Je maakt een denkfout ruub, juist direkt na je training heb je de mutant mass nodig + BCAA om te herstellen. Als je van plan bent alleen in de weekenden te gebruiken, kan je het net zo goed laten ;)

Mijn denkwijze is: Na je training heb je goede voeding nodig om te herstellen! Dat ben ik helemaal met je eens! Maar kan net zo goed 1000kcal aan snelle koolhydraten en eiwitten vreten volgens mij direct na me training!? Or am i wrong?

Terug
Naar boven