- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx
Let's hope! Kweet trouwens niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen maar dacht eerst dat zij dacht dat zij niet goed genoeg voor me was maar nu heb ik het gevoel alsof ik niet goed genoeg voor haar was....Dat zijn berichten Ruben!
Ik ben benieuwd wat je eruit gaat halen vriend!
Ach, en wat die chick betreft, over een tijdje vind je wel een meid die je verdient gozer, don't worry!

Volgens mij valt het nog wel mee met mijn doelen! Als ik weer vol ga bunkeren moet het volgens mij allemaal makkelijk te doen zijn! Enige moeilijke is dat ik deadlift en squat zonder belt... das het enige trickie eraan!goede doelen!
beter hoog inzetten en ze net niet halen, dan veels te laag inzetten!
succes

Keiharde trainingen gaan dat worden maat.. maar als je een week je gewichten niet de baas kunt zijn klopt heel je schema niet meer.
Als het zou lukken dan zou het wel super zijn![]()
Houd ik niet van 
Vandaag nog even smssessietje gehad met mijn ex; ik was met kleine hints een beetje aan het vissen hoe ik ervoor stond. Toen de opmerking kwam "daar moet je nu een andere chick voor zoeken, ik weet nog wel iemand" drong het eigenlijk pas vol tot me door dat ik het kan vergeten bij haar! (ik zou dat niet uit mijn bek krijgen als ik nog iets voor iemand zou voelen!) Nu heb ik een klein beetje minder gelukkig gevoel! Maar goed, dat gevoel moet wel wegtrekken denk ik!
Creatine
Vanaf maandag gaan we aan de creatine! We gaan er weer is ff een ouderwets potje 2 maanden volgas vreten en rammen van maken! Sixpack die gekweekt is wil ik wel behouden, daarom gaan we zo veel mogelijk clean bulken! Doel is over 2 maanden 83 kilo te wegen met plusminus hetzelfde vetpercentage (nooit gemeten, denk iets van 12%)
Alcohol
In principe gaan we alcoholvrij! Ben zowieso niet een onwijze alcoholdrinker. Krijg ik nog en paar dipjes (van mijn ex) en ben ik echt in de stemming om te zuipen om die reden dan maken we een uitzondering! Mits nietveel! Hoogstens keer of 3 in die 2 maanden!
Trainingsschema
Trainingsschema gaan we vanavond over nadenken! Zal met name compounds worden. Deadlift gaat er weer in evenals weighted wide grip pull-ups, fullsquat, benchpress en military press. Vermoedelijk gaat het weer beetje lijken op billstar wat we een half jaar geleden hebben gedaan met veel succes! Daarover later meer!
Voedingsschema
Verder gaan we ons strikt aan een voedingsschema houden! Niks meer, niks minder! Dit in tegenstelling tot vorige pogingen te gainen waarbij ik er zoveel mogelijk indouwde! 4200kcal gaan we ongeveer opzitten verdeeld over 4 of 5 maaltijden.. Meer kleine beetjes is effectiever, i know maar weet uit ervaring dat minder en grotere maaltijden beter voor me in te plannen zijn, dit ook met de college's in gedachten die we weer moeten gaan volgen!
Voedingsschema volgt ook nog!
24 oktober zijn we jarig en doelen stellen we dan ook voor die datum:
1x 140kg bankdrukken
1x 190kg deadliften
minimaal 150kg squatten
1x 80kg military press
Voor zover de grove lijnen! Het denkwerk erbij volgt nog! Ben nu wel zwaar gemotiveerd om weer ff gruwelijke gains te maken want ondanks dat we wel sterker zijn geworden deze maanden ben ik dat aangek*t een beetje zat!
Krijg idd langzaam de gedachte dat ik echt niks met haar wil!! Heb vanavond nog even een kroegje gepakt en aangezien er een aantal dames waren die standje zelfbediening mijn knoopjes van mijn overhemd los gingen maken heb ik geen seconde aan me ex gedacht!Dat klinkt goed! Effe geen gezeik, doelen stellen en er voor gaan!
En echt... meid uit je hoofd erasen, wat een naar doortrapte nare chick! Je moet ook niets meer willen met haar, zijn veel betere meiden te vinden!
Gaat de goede kant op!
Nu al superveel zin om ff hard te gaan stampen vanaf maandag 
maar ja! Das alles! Less is more!!

Dat zijn amibiteuze plannen Ruben! Suc7 gozer, ik gun het je van harte!
Wat die chick betreft, kerel, zij wist duidelijk niet wat ze wilde. Het enige wat jij eraan kan doen, is voortaan niet zo snel verliefd worden man!
Komt wel goed met je! Op elk potje past een dekseltje!
PS: Sjee, jij was nog laat op heh?![]()
Maak me er ook geen zorgen dat er ooit een dekseltje langskomt 

Goed dat je voor Mutant Mass gaat, is de beste gainer die je voor geld kunt kopen.
Wil trouwens mutant mass alleen in de weekenden gebruiken en doordeweeks gewoon op normale voeding teren!Haha, jah daar zit wel wat inNu je geen geld meer aan die meid hoeft te spenderen heb je geld over om supps te kopen.. hopen dat je er goeie gains mee maakt![]()
maar nieuwe chicks ontmoeten in de kroeg kost ook handenvol met geld!
Vooral omdat ik vanavond nog ff ga (dag 4 deze week
)
Beetje oplaadfase voor morgen heb ik dus al gehad, ook al zegt het potje dat het vanaf de eerste dag werkt!jij word het Xste logje dat ik ga proberen te volgen, alleen als nodig comment ik![]()

Mooi om te weten! Heb een beetje gegokt welke ik moest nemen maar deze klonk wel aantrekkelijk!Wil trouwens mutant mass alleen in de weekenden gebruiken en doordeweeks gewoon op normale voeding teren!
Haha, jah daar zit wel wat inmaar nieuwe chicks ontmoeten in de kroeg kost ook handenvol met geld!
Vooral omdat ik vanavond nog ff ga (dag 4 deze week
)
Op dit moment beetje twijfel hoelaat ik morgen ga trainen! 's avonds heb ik geloof al iets in de planning staan, weet niet wat... 's middags moet ik op het strand liggen aangezien het ****ing mooi weer is en 's ochtends ben ik nog niet goed genoeg doorvoed om het maximale uit mijn training te halen!!
Die creatineethylester was trouwens gistermiddag al binnengekomen dus gisteravond al begonnen met 2,5 gram poeder (rustdagen 2x daags 2,5 gram, trainingsdagen 3x daags). Moet wel zeggen dat het echt zure bagger is maar goed, smerige shakies heb ik nog nooit laten staanBeetje oplaadfase voor morgen heb ik dus al gehad, ook al zegt het potje dat het vanaf de eerste dag werkt!

En bij mij spam je de boel vol? whahaha
Je maakt een denkfout ruub, juist direkt na je training heb je de mutant mass nodig + BCAA om te herstellen. Als je van plan bent alleen in de weekenden te gebruiken, kan je het net zo goed laten![]()