XXL Nutrition

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Comments vooraf: Wilde de voeding vandaag meteen op het oude niveau oppakken, direct volle bulk! Kater van gisteravond zat alleen gruwelijk in de weg en het gezellige dagje strand maakte veel eten er ook niet beter op! Daar moet dus nog aan gewerkt worden! 's avonds afgesproken naar vrienden te gaan om half 9 en om half 7 kwam ik pas van het strand, trainingstijd die we uiteindelijk hadden in de sportschool was 45 minuten dus we moesten ff stampen met me oefeningen!

Training maandag 24 augustus: dag 1, week 1 billstar

Squat:
15x bar
5x 60kg
5x 80kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg (te doen, lichte last nog van me knie na 34 uur keihard werken en te weinig slaap en teveel drank in het weekend, trekt meestal eind van de week wel bij!)

Benchpress:
5x 70kg
5x 80kg
5x 90kg
5x 100kg
5x 110kg (had het heel zwaar!)

BOR's
5x 60kg
5x 70kg
5x 80kg
5x 90kg (te doen)

en toen de sportschool uitgerend om naar die vrienden toe te gaan! Qua kilootjes best netjes volgens mij, al twijfel ik wel aan volgorde van eerst squatten en daarna benchen aangezien je al hoop energie hebt verbruikt met squatten! Het oude gevoel van op ontploffen staan door een supergoede voeding is er nog niet, gaan we aan werken!

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

Mijn denkwijze is: Na je training heb je goede voeding nodig om te herstellen! Dat ben ik helemaal met je eens! Maar kan net zo goed 1000kcal aan snelle koolhydraten en eiwitten vreten volgens mij direct na me training!? Or am i wrong?

"gewone" voeding heeft daarvoor veel te lang nodig om te verteren.
Je geeft het antwoord zelf al: dus kan je beter na de training de PVL pakken. Daar hoeft je lichaam bijna niks meer voor te doen, wordt dus (bijna) meteen door het lichaam opgenomen!

Hard gewerkt weer, ijzer makker!

Je gaat keihard :D zeker je BP vind ik ijzersterk :D

• Topic Starter Topic Starter
"gewone" voeding heeft daarvoor veel te lang nodig om te verteren.
Je geeft het antwoord zelf al: dus kan je beter na de training de PVL pakken. Daar hoeft je lichaam bijna niks meer voor te doen, wordt dus (bijna) meteen door het lichaam opgenomen!

Hard gewerkt weer, ijzer makker!
Aangezien ik de hele dag door flinke maaltijden naar binnenwerk krijg ik daar ook de voedingsstoffen van... In principe zouden de bouwstoffen van een maaltijd van 3 uur voor het sporten dan na het sporten in mijn lichaam worden opgenomen, dan volgens mij dus niet echt onwijze extra baat bij mutant mass na de training! Maar goed, ik ga het in overweging nemen!

Je gaat keihard :D zeker je BP vind ik ijzersterk :D
Thnx!!

Mutant mass heeft minder dan 1 uur nodig om te verteren tegenover de minimaal 3 uur van regulier voer. Komt nog bij dat in mutant mass mogal wat zooi zit die de spiergroei bevorderd. Maar goed, zelf weten kerel.

Mutant mass heeft minder dan 1 uur nodig om te verteren tegenover de minimaal 3 uur van regulier voer. Komt nog bij dat in mutant mass mogal wat zooi zit die de spiergroei bevorderd. Maar goed, zelf weten kerel.

Oke, ik haal wel een zakkie extra ervan ;)

Vanochtend half litertje drinkontbijt genomen, voelde me ervoor al beroerd qua me maag maar na dat drinkontbijt nog erger!! Uiteindelijk de boel in de douche weer uit lopen nekken! de 4 eieren en boterhammen daarna wel binnen kunnen houden maar wel beetje dubieuze situatie! :( Waren toch 375kcal die we weg hebben gekotst! Zonde

joh, ik ken dat.... Als je misselijk bent kun je beter geen Melk (gerelateerde) producten nemen ff.... sterkte!

Ik zit hier nu ook weer met een opgeblazen gevoel.... Me buik lijkt wel een ballonnetje :D

Mijn denkwijze is: Na je training heb je goede voeding nodig om te herstellen! Dat ben ik helemaal met je eens! Maar kan net zo goed 1000kcal aan snelle koolhydraten en eiwitten vreten volgens mij direct na me training!? Or am i wrong?

met BCAA's en die mutant mass zul je nog sneller herstellen.

Ey! Hou je eten 's binnen! :p;)
Wel de goede dingen nemen na je trainging he! Of wil je niet meer groeien/herstellen/optimale uit je training halen?
Hoest verder?

joh, ik ken dat.... Als je misselijk bent kun je beter geen Melk (gerelateerde) producten nemen ff.... sterkte!

Ik zit hier nu ook weer met een opgeblazen gevoel.... Me buik lijkt wel een ballonnetje :D
Misschien had het daarmee te maken idd! Zat te denken, had gister bij wijze van belt een riem van de sportschool keihard om mijn buik heen getrokken, misschien dat ik mijn orgaantjes beetje de verdrukking in had geknald? Dat daarom niet alles chill was... that's my theory!

met BCAA's en die mutant mass zul je nog sneller herstellen.
BCAA's ga ik msischien ook nog wel ff aanschaffen maar wilde eigenlijk zonder sups nu gewoon doortrainen en wat dat betreft flink op mijn voeding letten!

Ey! Hou je eten 's binnen! :p;)
Wel de goede dingen nemen na je trainging he! Of wil je niet meer groeien/herstellen/optimale uit je training halen?
Hoest verder?

Voeding vandaag verder:
- 6 bruine bolletjes met veel leverworst
- 6 toetjes á 150kcal per stuk
- Braadworst, aardappels, groente
- Chocolademousse
- Pindashakie a 200gram pinda's
- 500 gram Kwark
Niet heel waardeloos volgens mij voor een werkdagje! Overigens 10 uur gewerkt dus dat was wel beetje k*t! Nog klein beetje last van mijn darmen maar zal morgen wel goed zijn!!

Verder met mij wel top! Afgelopen 2 weken mezelf megadruk gehouden, ben behalve om te slapen echt bijna niet thuisgeweest! Ex was zondagavond teruggekomen van haar vakantie, had haar net maar ff gebeld, (ze had zelf nog niks gestuurd ofzo! Kansloos, if you ask me!), ze had wel kadootje voor me meegenomen van vakantie (had ik om gevraagd, viel me mee dat ze het ook had gedaan), ik: mag ik een hint wat het is? zij: iets wat je de komende 2 maanden niet gaat gebruiken!! Wel grappig dat ze alcohol voor me heeft gekocht :) cute! Maar goed, verder klonk ze niet echt enthousiast aan de telefoon, geinteresseerd in wat ik de afgelopen 2 weken heb gedaan was ze ook eigenlijk niet! Toen ik zei van: wanneer mag ik mijn kadootje ophalen begon ze erover dat ze van het weekend me wel in de kroeg tegen zou komen. Wij gaan alleen zaterdag naar Volt (festival) en zij ging naar feest met Jan Smit en shizzle, dus grote kans dat we elkaar toch niet tegenkomen! Ik: nou en anders volgende week ergens afspreken? Zij: ik heb het heel druk volgende week, echt heel druk! Ik: huhuh! Ze had wel door dat ik het een k*tantwoord vond maar goed! Duidelijk niet enthousiast en ook niet bereid om uberhaubt nog iets van vriendschap te kweken volgens mij! Ze gaat me steeds minder boeien om eerlijk te zijn, vooral met zo'n instelling! Maar goed! So far mijn ex!!

Morgen heb ik wat extra motivatie meegebracht naar de sportschool, 2 te lekkere chickies gaan mee! 1 van me werk en een ander scharreltje van me ooit ,dusse als ik nu niet alle gewichten ga trekken weet ik het ook niet meer. Ze wilden zien hoe sterk ik ben ;) Lolz!

Owjah, postbode ligt nog steeds met een hernia in onze voortuin dusse mijn pakketje is afgeleverd! Net Mutant mass shakie nog maar ff genomen! Smaakt ****ing lekker en echt niet voor te stellen dat dit 1000kcal zijn :) sick! I'm excited!

http://www.youtube.com/watch?v=-yKVAHyPZGc

heb vandaag ook me weight gainer binnen gekregen, echt kickass hoeveel kcals erin zitten :D

Heb even een stukje van je log gelezen.
Je bent echt sterk en hebt goed nagedacht over je doelen.
Wat betreft je ex, succes met haar vergeten, zo te lezen verdien je beter dan haar!

Owjah, postbode ligt nog steeds met een hernia in onze voortuin dusse mijn pakketje is afgeleverd! Net Mutant mass shakie nog maar ff genomen! Smaakt ****ing lekker en echt niet voor te stellen dat dit 1000kcal zijn :) sick! I'm excited!

Jaaah, kerel! Ik ben er een tijd knetterhard op gegaan, kep nu ook weer een grote zak van 10 kilo besteld, ik krijg korting :D

In de volksmond noemen wij dat spul hondebrokken, omdat het van die mega grote zakken zijn hahaha

heb vandaag ook me weight gainer binnen gekregen, echt kickass hoeveel kcals erin zitten :D

Ahhh nice! kan echt mijn pindashakie niet tegenop, daarvan zit je meteen vol zodra je dat ding in je mik hebt!

Heb even een stukje van je log gelezen.
Je bent echt sterk en hebt goed nagedacht over je doelen.
Wat betreft je ex, succes met haar vergeten, zo te lezen verdien je beter dan haar!
Ahh thnx peetjuh! :) doet me veel dat je dat zegt! :) mezelf storten op trainen werkt wel megagoed met dingen vergeten! Aangezien je er echt de hele dag mee bezig bent (goede voeding, trainen)

Jaaah, kerel! Ik ben er een tijd knetterhard op gegaan, kep nu ook weer een grote zak van 10 kilo besteld, ik krijg korting :D

In de volksmond noemen wij dat spul hondebrokken, omdat het van die mega grote zakken zijn hahaha
Haha, dat was idd mijn eerste gedachte die in me kop sprong: hoe gaan we in hemelsnaam die zak in een la in de keuken krijgen ;)

heb jij ook die grote besteld? Nou ruubke, snal ze op de hondebrokken maat!

BTW: Kep wel weer een keertje zin een trainsessie te doen gap!

Ahh thnx peetjuh! :) doet me veel dat je dat zegt! :) mezelf storten op trainen werkt wel megagoed met dingen vergeten! Aangezien je er echt de hele dag mee bezig bent (goede voeding, trainen)
Mooi. :)
Trainen en alles erom heen is inderdaad een goede afleiding om dingen te vergeten.

Nog steeds last van mijn buik, lijkt erop dat ik mijn buikwand ofzo een opdonder heb gegeven. Deze luldebehanger heeft zijn creatine gisteravond vergeten te nemen! Dikke odol dat ik ben!! Maar goed, valt niks meer aan te doen, behalve mijn mond spoelen ;)

Voeding vanochtend:
Mutant mass shakie
Goedemorgen 500ml
Creatine 2,5 gram
Banaantje
Totaal goed voor een slordige 1500kcal! Is dit bulken or what?

Nou, jij kan voorlopig effe vooruit! Goed bezig man!
En hoe was het trainen met de vrouwtjes?
(moet ineens andersom denken dat ik als vrouw 2 mannetjes mee neem om te showen, whahaaaaaaa, kan ik maar beter ook 2 vrouwtjes meenemen, gaan ze misschien ook eens aan het ijzer :p)

Terug
Naar boven