- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Comments vooraf: Wilde de voeding vandaag meteen op het oude niveau oppakken, direct volle bulk! Kater van gisteravond zat alleen gruwelijk in de weg en het gezellige dagje strand maakte veel eten er ook niet beter op! Daar moet dus nog aan gewerkt worden! 's avonds afgesproken naar vrienden te gaan om half 9 en om half 7 kwam ik pas van het strand, trainingstijd die we uiteindelijk hadden in de sportschool was 45 minuten dus we moesten ff stampen met me oefeningen!
Training maandag 24 augustus: dag 1, week 1 billstar
Squat:
15x bar
5x 60kg
5x 80kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg (te doen, lichte last nog van me knie na 34 uur keihard werken en te weinig slaap en teveel drank in het weekend, trekt meestal eind van de week wel bij!)
Benchpress:
5x 70kg
5x 80kg
5x 90kg
5x 100kg
5x 110kg (had het heel zwaar!)
BOR's
5x 60kg
5x 70kg
5x 80kg
5x 90kg (te doen)
en toen de sportschool uitgerend om naar die vrienden toe te gaan! Qua kilootjes best netjes volgens mij, al twijfel ik wel aan volgorde van eerst squatten en daarna benchen aangezien je al hoop energie hebt verbruikt met squatten! Het oude gevoel van op ontploffen staan door een supergoede voeding is er nog niet, gaan we aan werken!
---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------
Mijn denkwijze is: Na je training heb je goede voeding nodig om te herstellen! Dat ben ik helemaal met je eens! Maar kan net zo goed 1000kcal aan snelle koolhydraten en eiwitten vreten volgens mij direct na me training!? Or am i wrong?
"gewone" voeding heeft daarvoor veel te lang nodig om te verteren.
Je geeft het antwoord zelf al: dus kan je beter na de training de PVL pakken. Daar hoeft je lichaam bijna niks meer voor te doen, wordt dus (bijna) meteen door het lichaam opgenomen!
Hard gewerkt weer, ijzer makker!

zeker je BP vind ik ijzersterk 
Waren toch 375kcal die we weg hebben gekotst! Zonde
cute! Maar goed, verder klonk ze niet echt enthousiast aan de telefoon, geinteresseerd in wat ik de afgelopen 2 weken heb gedaan was ze ook eigenlijk niet! Toen ik zei van: wanneer mag ik mijn kadootje ophalen begon ze erover dat ze van het weekend me wel in de kroeg tegen zou komen. Wij gaan alleen zaterdag naar Volt (festival) en zij ging naar feest met Jan Smit en shizzle, dus grote kans dat we elkaar toch niet tegenkomen! Ik: nou en anders volgende week ergens afspreken? Zij: ik heb het heel druk volgende week, echt heel druk! Ik: huhuh! Ze had wel door dat ik het een k*tantwoord vond maar goed! Duidelijk niet enthousiast en ook niet bereid om uberhaubt nog iets van vriendschap te kweken volgens mij! Ze gaat me steeds minder boeien om eerlijk te zijn, vooral met zo'n instelling! Maar goed! So far mijn ex!!