Fitness Seller

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Vreetzak! :p

lekker hoor 1500kcal al binnen (Y)

Verder met mij wel top! Afgelopen 2 weken mezelf megadruk gehouden, ben behalve om te slapen echt bijna niet thuisgeweest! Ex was zondagavond teruggekomen van haar vakantie, had haar net maar ff gebeld, (ze had zelf nog niks gestuurd ofzo! Kansloos, if you ask me!), ze had wel kadootje voor me meegenomen van vakantie (had ik om gevraagd, viel me mee dat ze het ook had gedaan), ik: mag ik een hint wat het is? zij: iets wat je de komende 2 maanden niet gaat gebruiken!! Wel grappig dat ze alcohol voor me heeft gekocht :) cute! Maar goed, verder klonk ze niet echt enthousiast aan de telefoon, geinteresseerd in wat ik de afgelopen 2 weken heb gedaan was ze ook eigenlijk niet! Toen ik zei van: wanneer mag ik mijn kadootje ophalen begon ze erover dat ze van het weekend me wel in de kroeg tegen zou komen. Wij gaan alleen zaterdag naar Volt (festival) en zij ging naar feest met Jan Smit en shizzle, dus grote kans dat we elkaar toch niet tegenkomen! Ik: nou en anders volgende week ergens afspreken? Zij: ik heb het heel druk volgende week, echt heel druk! Ik: huhuh! Ze had wel door dat ik het een k*tantwoord vond maar goed! Duidelijk niet enthousiast en ook niet bereid om uberhaubt nog iets van vriendschap te kweken volgens mij! Ze gaat me steeds minder boeien om eerlijk te zijn, vooral met zo'n instelling! Maar goed! So far mijn ex!!

Morgen heb ik wat extra motivatie meegebracht naar de sportschool, 2 te lekkere chickies gaan mee! 1 van me werk en een ander scharreltje van me ooit ,dusse als ik nu niet alle gewichten ga trekken weet ik het ook niet meer. Ze wilden zien hoe sterk ik ben ;) Lolz!

Laat die ex van jou lekker de ***** krijgen. Je moet niet meer aan haar denken, behalve als je PR's gaat zetten in de gym.

Veel plezier op Volt man, ik wilde erg graag gaan maar ik ben dan helaas op vakantie :(. Het wordt ongetwijfeld een dik feestje met heerlijke techno-klanken en smaakvolle techno-chickies.

• Topic Starter Topic Starter
Training woensdag 26 augustus: Billstar Dag 2, Week 1:

Military press:
15x bar
5x 40kg
5x 50kg
5x 55kg
5x 55kg
5x 55kg
5x 55kg (megazwaar aangezien ik al 3 maanden geen dumbbell press heb gedaan volgens mij, alleen side raises voor schouders gedaan afgelopen tijd! ;))

Deadlift:
5x 60kg
5x 100kg
5x 130kg
5x 130kg
5x 130kg
5x 130kg
3x 130kg (gewicht was het niet, rug begon alleen beetje te zeuren! Denk omdat hij het niet gewend is, vandaar maar gestopt! Prikkel hebben we toch wel gegeven! Volgende week dus gewoon 5x 5x 135kg, volgens planning!)

Wide grip pull-ups:
5x BW
5x BW+10kg
5x BW+10kg
5x BW+10kg
5x BW+10kg
5x BW+10kg (eigenlijk een eitje!)

Fitnessinstructrice van 20 ;) Lekker ding trouwens :P zei daarna tegen de twee dames die ik had meegenomen: zo das echt knap! Meeste kunnen zich niet eens zelf optrekken en hij doet het met extra gewicht! :) :P Hoe goed was ik, mooie is dat er echt nog 5x meer inzit! Maar daar komt ze de komende weken wel achter ;)

Daarna nog beetje lopen buikspierklooien met de dames:

Leg raises:
5 minuten doorgeramd tot fail. was beetje afwisselend, 10 sec vasthouden in een hoek van 90 graden, 20x hoog dames hun handen aantikken, 20x laag dames hun handen aantikken, 30 sec vasthouden in hoek van 60 graden enz!

Dragonflags:
2x 8 reps

Crunchmachine:
8x 60kg
8x 80kg
8x 90kg laatste rep nog 15 sec vastgehouden

Dames die ik had meegenomen leidden trouwens meer af dan dat ik er baat bij had ;) Vooral bij deadliften irritant aangezien ik gruwelijk lelijke harses dan trek en zij niet meer bijkwamen van het lachen ;) Maar goed! Was wel gezellig ;) :P

Kwark, voor jou trouwens! Heb ontdekt hoe ik iemand wel mag laten meetrainen in de sportschool! :) Moet het alleen ff op tijd van tevoren opgeven! Krijgen we er meteen fitnessinstructeur of trice bij tijdens de training! ;)

Inmiddels heb ik er nog 1500kcal inzitten! Daarna bakkie koffie genomen en nu weer honger! Zo nog 800 erbij proppen! :)

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Nou, jij kan voorlopig effe vooruit! Goed bezig man!
En hoe was het trainen met de vrouwtjes?
(moet ineens andersom denken dat ik als vrouw 2 mannetjes mee neem om te showen, whahaaaaaaa, kan ik maar beter ook 2 vrouwtjes meenemen, gaan ze misschien ook eens aan het ijzer :p)
Hahah, ik wil best naast je lopen hoor ;) Kwark misschien lief aankijken en je hebt er al 2 naast je lopen ;)

Ben ik iig in iets goed ;)

lekker hoor 1500kcal al binnen (Y)
Totaalscore tot nu toe 3800kcal en de dag is nog lang niet voorbij!! ;)

Laat die ex van jou lekker de ***** krijgen. Je moet niet meer aan haar denken, behalve als je PR's gaat zetten in de gym.

Veel plezier op Volt man, ik wilde erg graag gaan maar ik ben dan helaas op vakantie :(. Het wordt ongetwijfeld een dik feestje met heerlijke techno-klanken en smaakvolle techno-chickies.
http://www.youtube.com/watch?v=ubtR8QilD3g :P ;)

Helaas op vakantie? ;) Zou er maar van genieten als ik jou was! ;) Ken nog geen techno-chickies maar ben heel benieuwd ;) :P Volt ben ik ook nog nooit geweest maar we zien wel wat we er van maken! :) Zowieso wordt het gezellig met de 18 man waarmee we gaan :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het schemaatje dat ik de komende 9 weken ga volgen! Ambitieus maar te doen volgens mij! Denk dat ik wel tikkie krachtboost van de creatine krijg en op die manier moet het volgens mij net haalbaar zijn! Milpress verwacht ik alleen wel dat ik ergens ga blijven steken! Vandaar ook al herhaling van de gewichten in de laatste weken! Wat vinden jullie ervan?

hey ben momenteel net hetzelfde schema gestart

vroeg me af hoe jij de opbouw doet

doe je het zoals hier ?

http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Periodized_5x5.htm

dus 80% - 90% - 100 % en in week 4 pr op 105 % en dan 3x3 deload en weer opbouwen

of heb je een andere opbouw?

hey ben momenteel net hetzelfde schema gestart

vroeg me af hoe jij de opbouw doet

doe je het zoals hier ?

http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Periodized_5x5.htm

dus 80% - 90% - 100 % en in week 4 pr op 105 % en dan 3x3 deload en weer opbouwen

of heb je een andere opbouw?

Nou heb hem zo in elkaar gezet dat ik vanaf week 2 a 3 ongeveer al PR's ga neerzetten! Ben ook tegelijk met creatine begonnen dus vandaar dat ik hoger heb ingezet! Weekje deloaden na week 4 kijk ik ff aan, heb ik hem voor me gevoel nodig dan voer ik hem in, heb ik hem voor mijn gevoel niet nodig dan stamp ik meteen door naar week 5 (dus PRen met 3x3!). Voor mijn gevoel gaat die 3x3 met supergewicht namelijk lichter zijn dan de 5x5 die we nu elke keer tevoorschijn moeten trekken dus verwacht dat het als een soort van deload gaat voelen!

Volgens jouw denkwijze zit ik denk nu op 90-95%, volgende week op 95%-100% en de week erna op 100-105%. Superintensief nu dus al!

Weet ook van mijn Billstar van begin dit jaar dat je op een moment echt gruwelijk gaat groeien! Je kan je niet voorstellen dat je 5kg met banken elke week erbij kan pleuren, maar elke week lukt het dus wel! Die stijgende lijn moet je zo lang mogelijk doortrekken! :) zoals jij het brengt wil je weer heel snel terug qua gewicht maar je kan de stijgende lijn echt vet lang doortrekken! Ik was toen in 3 maanden van zeg maar 8x 70kg bankdrukken naar 3x 115kg gegaan! Te ziek toch?

Laatst bewerkt:
Zow, 8 dragonflags... Heb dat laatst ook eens geprobeerd maar is best zwaar joh.

Nette training al wel, hoeveel denk je dat je 1RM is op pull-ups? :P

Zow, 8 dragonflags... Heb dat laatst ook eens geprobeerd maar is best zwaar joh.

Nette training al wel, hoeveel denk je dat je 1RM is op pull-ups? :P

1,5 maand geleden had ik geloof ik 8x BW+25kg neergezet, dusse 1x 40kg moet er zowieso wel inzitten! Ga het nu met billstar weer langzaam opbouwen, hoop tot 5x 50kg te kunnen gaan over 2 maanden (i know, ambitieus, is echt veel maar met doorzettingsvermogen bereiken we een hoop!)

Jouw pull-ups waren ook heel netjes trouwens :)

1,5 maand geleden had ik geloof ik 8x BW+25kg neergezet, dusse 1x 40kg moet er zowieso wel inzitten! Ga het nu met billstar weer langzaam opbouwen, hoop tot 5x 50kg te kunnen gaan over 2 maanden (i know, ambitieus, is echt veel maar met doorzettingsvermogen bereiken we een hoop!)

Jouw pull-ups waren ook heel netjes trouwens :)

Ik moet toegeven de beginpost niet gelezen te hebben, maar waar zijn je doelen precies?

5 x 50 zou echt ziek zijn :D

Ik moet toegeven de beginpost niet gelezen te hebben, maar waar zijn je doelen precies?

5 x 50 zou echt ziek zijn :D

24 oktober zijn we jarig en doelen stellen we dan ook voor die datum:
1x 140kg bankdrukken
1x 190kg deadliften
minimaal 150kg squatten
1x 80kg military press

Als ik me helemaal aan schema zou kunnen houden de komende 2 maanden dan zou ik hierop uitkomen:
3x 150kg bankdrukken
3x 170kg deadliften (1x 190 moet er dan ook wel uit te trekken zijn)
3x 150kg squatten
3x 80 milpress

Weighted wide grip pull-ups niet echt doelen voor gesteld maar wel altijd mooie oefening aangezien iedereen je met respect aankijkt; de meeste mensen kunnen zichzelf niet eens optrekken, laat staan dat iemand dan met gigantische schijven zichzelf optrekt! :P Jij wel doelen ervoor?

24 oktober zijn we jarig en doelen stellen we dan ook voor die datum:
1x 140kg bankdrukken
1x 190kg deadliften
minimaal 150kg squatten
1x 80kg military press

Als ik me helemaal aan schema zou kunnen houden de komende 2 maanden dan zou ik hierop uitkomen:
3x 150kg bankdrukken
3x 170kg deadliften (1x 190 moet er dan ook wel uit te trekken zijn)
3x 150kg squatten
3x 80 milpress

Weighted wide grip pull-ups niet echt doelen voor gesteld maar wel altijd mooie oefening aangezien iedereen je met respect aankijkt; de meeste mensen kunnen zichzelf niet eens optrekken, laat staan dat iemand dan met gigantische schijven zichzelf optrekt! :P Jij wel doelen ervoor?

Haha ja dat van die pull-ups herken ik, als ik één van mijn maten mee laat trainen moet ik ze zelfs nog bij de benen vastpakken :p

Hoe lang train je al? Je bent vast begonnen als superdude of niet? Teringjantje wat een BP :eek:

Ik heb niet echt getalsmatige doelen op 'korte' termijn voor wat betreft kracht. Gewoon zo sterk mogelijk worden op de basisoefeningen (waarvan pull-ups er natuurlijk 1 van zijn).

Daarnaast moet het er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien allemaal :rolleyes:

Haha ja dat van die pull-ups herken ik, als ik één van mijn maten mee laat trainen moet ik ze zelfs nog bij de benen vastpakken :p

Hoe lang train je al? Je bent vast begonnen als superdude of niet? Teringjantje wat een BP :eek:

Ik heb niet echt getalsmatige doelen op 'korte' termijn voor wat betreft kracht. Gewoon zo sterk mogelijk worden op de basisoefeningen (waarvan pull-ups er natuurlijk 1 van zijn).

Daarnaast moet het er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien allemaal :rolleyes:

Dat benen pakken, zo ben ik ook begonnen!! :)

Ruupje is 3 jaar geleden als smurfje van 52kg begonnen (daarvoor altijd hardgelopen, halve marathon op mijn 16 ook gelopen! Dusse zowieso voor iedereen is er nog hoop! Nu 80kg! Valt wel mee hoe breed ik ben op zich, maar ben compact gebouwd dus omdat ik zo small ben begonnen! :)

Doelen stellen voor de korte termijn (2 a 3 maanden) helpt echt onwijs! je zult zien dat je dikke drijfveer hebt dan om je elke training weer volgas te geven! Helpt echt!

Benchen ben ik wel trots op idd! :):P Maar die hoop ik nog veel harder de lucht in te kunnen laten knallen! Je krijgt er op een moment feeling voor en dan kan je daarmee elke training weer op stampen! (en af en toe beetje smokkelen werkt ook heel goed voor je progressie!!)

dat zijn pittige doelen, volgende week start ik ook met een vergelijkbaar BS schema:D hardcore man

Flinke doelstellingen Ruub. Maar het is goed doelstellingen te formuleren, zolang ze meetbaar zijn! Het helpt je ernaartoe te werken en gefocust te blijven! Gaat goed Ruub! ;)

dat zijn pittige doelen, volgende week start ik ook met een vergelijkbaar BS schema:D hardcore man
Ga je dan extra in de gaten houden man! :) Ben benieuwd! Je ziet weinig mensen hier Billstarschema's op hogere gewichten gebruiken dus ben benieuwd naar de uitwerking!

Flinke doelstellingen Ruub. Maar het is goed doelstellingen te formuleren, zolang ze meetbaar zijn! Het helpt je ernaartoe te werken en gefocust te blijven! Gaat goed Ruub! ;)
thnx Kwark! ;) Mijn deadlift gezien vandaag? :P ;) Reps or what? :P

Weer lekker stevig getraind maatje.. ik ga nu zelf ook ff knallen ;)

thnx man!! Jij ook rossen he! Laat ik het niet merken dat er ook maar een vleugje p*ssy in je training zit!

Dan moet ik je toch teleurstellen.. door rippetoe moet je laag beginnen dus p*ssy weights.. maar ik heb het goed gemaakt door te chinnen totdat ik kapot ging :D

Ja, die heb ik gezien. Erg netjes ruub! Ze komen al aardig bij mij in de buurt heh? Goed zo!

Ja, die heb ik gezien. Erg netjes ruub! Ze komen al aardig bij mij in de buurt heh? Goed zo!

Haha, niet vergelijkbaar! Ik had er ook zo 3x 160kg uit kunnen trappen, maar das niet de opbouw van de sessies! Over 2 maanden 3x3x 170kg! :) dan komen de echt serieuze gewichten!

Terug
Naar boven