XXL Nutrition

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Haha, niet vergelijkbaar! Ik had er ook zo 3x 160kg uit kunnen trappen, maar das niet de opbouw van de sessies! Over 2 maanden 3x3x 170kg! :) dan komen de echt serieuze gewichten!

Niet zo bescheiden gozert, je bent loeisterk & you know it! ;)
Komt goed met je man!

• Topic Starter Topic Starter
Na een voedingsdagje van ergens tussen de 6000 en 7000 kcal staat ruupje nu al op knallen! Als laatste vanavond nog ff ruup's pindashakie in twee delen naar binnen gewerkt! 200 gram pinda's! meer dan 1000kcal, eveneens mutant mass shakie nog naar binnen gewerkt en bakkie kwark wordt nu naar binnen gelepeld! Grootste gedeelte van het voedsel is vandaag ongeveer vloeibaar geweest en daarom niet echt een overdreven vol gevoel! Weet wel dat ik een schrale kont ga krijgen van het schijten van al die vloeibare zooi, maar daar heb ik nooit zo'n onwijs veel last van!

Verbeterpunten voor de komende dagen zijn meer groenten naar binnen zien te krijgen! En wil bij het ontbijt ff paar eieren wegkanen! Geeft me altijd bepaald gevoel waarmee ik de hele dag ertegenaan kan!

Morgen ga ik weer ff zware multivitaminepillen halen om zoveel mogelijk vitaminetjes iig binnen te krijgen, aangezien het zware trainingen worden die veel van mijn lichaam vergen! Verder tevreden gevoel over vandaag!

Trusten!

6000 Kcals.. over hardcore gesproken :D.. je gaat echt zo hard groeien maat dat kan gewoon niet anders met zo'n goeie voeding

Je moet ff uitrekenen wat je werkelijk nodig hebt per dag. Lukraak vreten schuiven heeft geen zin, tenzij je op een olifant wil lijken hahaha :D

Een ding is zeker, vreten kan je haha

Beuk wat ga je hard.. En die doelen zijn ziek, ik hoop dat je ze haalt al snap ik niet hoe je aan zo'n hoge bank komt opeens? "100% attitude" zoals seagal het altijd zo mooi zegt..

Je moet ff uitrekenen wat je werkelijk nodig hebt per dag. Lukraak vreten schuiven heeft geen zin, tenzij je op een olifant wil lijken hahaha :D

-1

Als ik 5000k kcal eet (als ik zin heb :rolleyes:) met voornamelijk een shitload aan carbs dan knallen mij stats in die periode altijd weer omhoog en als oorspronkelijke ecto met hoog metabolisme kom ik ook amper vet aan. Gebeurt dat wel dan ga ik een weekje of 2 op 3500kcal eten en dan sta ik er weer even strak bij als voordien. Ik weet ook niet wat mijn onderhoud is, maar die overvloed aan voedingsstoffen geeft mijn lichaam wel een aardige boost.

Probleem is alleen dat ik de attitude niet heb om weken aan een stuk zoveel te eten, maar je gaat er wel verdomd hard van vooruit, dat wel. Ik ga nog maar eens een pizza mozzarella in de oven douwen... :cool:

6000 Kcals.. over hardcore gesproken :D.. je gaat echt zo hard groeien maat dat kan gewoon niet anders met zo'n goeie voeding

thnx ;)

Een ding is zeker, vreten kan je haha

Beuk wat ga je hard.. En die doelen zijn ziek, ik hoop dat je ze haalt al snap ik niet hoe je aan zo'n hoge bank komt opeens? "100% attitude" zoals seagal het altijd zo mooi zegt..

-1

Als ik 5000k kcal eet (als ik zin heb :rolleyes:) met voornamelijk een shitload aan carbs dan knallen mij stats in die periode altijd weer omhoog en als oorspronkelijke ecto met hoog metabolisme kom ik ook amper vet aan. Gebeurt dat wel dan ga ik een weekje of 2 op 3500kcal eten en dan sta ik er weer even strak bij als voordien. Ik weet ook niet wat mijn onderhoud is, maar die overvloed aan voedingsstoffen geeft mijn lichaam wel een aardige boost.

Probleem is alleen dat ik de attitude niet heb om weken aan een stuk zoveel te eten, maar je gaat er wel verdomd hard van vooruit, dat wel. Ik ga nog maar eens een pizza mozzarella in de oven douwen... :cool:

Geloof dat mijn onderhoud ergens op 4000kcal zit aangezien ik heel actief mannetje ben!! Wat je zegt, als ik mezelf echt volbunker dan schieten idd mijn stats ook omhoog! Weet dat ik 7000kcal niet weken vol kan houden maar dacht, als ik nu begin met mezelf voldouwen de eerste week, dan lijkt de tweede week als ik minder eet (5000kcal) me makkelijker af te gaan evenals de rest van de weken die volgen! En net als BoTo ga ik er iig niet uitzien als olifantje dus daar maak ik me zowieso geen zorgen om!

Mijn eerste keer Billstar BoTo toen ben ik met banken zo gruwelijk omhoog geknald :) hoop nu weer hetzelfde te kunnen bereiken! :)

Man ik droom erover dat ik zoveel mag vreten :P

Man ik droom erover dat ik zoveel mag vreten :P

Hehe, daar wil je niet over dromen!! Heb gister 6x op de dag rondgelopen met... ik moet kotsen, ik moet kotsen... neej dat gaan we neit doen... ik moet kotsen, ik moet kotsen... hou het binnen! :P

Vanochtend 2 dooiers in één ei! Dit moet mijn geluksdag zijn!!

hahaha, nou ik zou zeggen haal een staatslot :D Denk je wel aan me als je die 27 miljoen vangt? ;)

Nou heb hem zo in elkaar gezet dat ik vanaf week 2 a 3 ongeveer al PR's ga neerzetten! Ben ook tegelijk met creatine begonnen dus vandaar dat ik hoger heb ingezet! Weekje deloaden na week 4 kijk ik ff aan, heb ik hem voor me gevoel nodig dan voer ik hem in, heb ik hem voor mijn gevoel niet nodig dan stamp ik meteen door naar week 5 (dus PRen met 3x3!). Voor mijn gevoel gaat die 3x3 met supergewicht namelijk lichter zijn dan de 5x5 die we nu elke keer tevoorschijn moeten trekken dus verwacht dat het als een soort van deload gaat voelen!

Volgens jouw denkwijze zit ik denk nu op 90-95%, volgende week op 95%-100% en de week erna op 100-105%. Superintensief nu dus al!

Weet ook van mijn Billstar van begin dit jaar dat je op een moment echt gruwelijk gaat groeien! Je kan je niet voorstellen dat je 5kg met banken elke week erbij kan pleuren, maar elke week lukt het dus wel! Die stijgende lijn moet je zo lang mogelijk doortrekken! :) zoals jij het brengt wil je weer heel snel terug qua gewicht maar je kan de stijgende lijn echt vet lang doortrekken! Ik was toen in 3 maanden van zeg maar 8x 70kg bankdrukken naar 3x 115kg gegaan! Te ziek toch?

dat is idd ziek

en was dat ook de 5x5 en 3x3 versie of de gewone lineaire 5x5 ?

thnx ;)

Geloof dat mijn onderhoud ergens op 4000kcal zit aangezien ik heel actief mannetje ben!! Wat je zegt, als ik mezelf echt volbunker dan schieten idd mijn stats ook omhoog! Weet dat ik 7000kcal niet weken vol kan houden maar dacht, als ik nu begin met mezelf voldouwen de eerste week, dan lijkt de tweede week als ik minder eet (5000kcal) me makkelijker af te gaan evenals de rest van de weken die volgen! En net als BoTo ga ik er iig niet uitzien als olifantje dus daar maak ik me zowieso geen zorgen om!

Mijn eerste keer Billstar BoTo toen ben ik met banken zo gruwelijk omhoog geknald :) hoop nu weer hetzelfde te kunnen bereiken! :)

het is toch ook gewoon oneerlijk verdeeld in de wereld hea.
ik moet zo clean mogelijk eten omdat ik anders weer een bolletje wordt xD
als ik zo hard ga bulken dan lijk ik straks meer op Jaap dan op Arnold.

maarja nice voor jou! en ik mag mn voorouders vriendelijk bedanken voor mijn genen en aanleg -.-

maarja nice voor jou! en ik mag mn voorouders vriendelijk bedanken voor mijn genen en aanleg -.-

ik had mezelf aan de brug geknoopt :D

tja, ik kan ook eten wat ik wil. een week 5000 is voor mij al not done.... ik heb al moeite met 3500+

hahaha, nou ik zou zeggen haal een staatslot :D Denk je wel aan me als je die 27 miljoen vangt? ;)

Nieuwe ontdekking: in elk ei van die doos zit 2 dooiers! :P Die 27 miljoen zie ik wegvliegen! :P

dat is idd ziek

en was dat ook de 5x5 en 3x3 versie of de gewone lineaire 5x5 ?
Was lineaire 5x5 versie, heb alleen de laatste 2 weken er toen alles uitgehaald wat erin zat! Dus gewoon gewicht weer verhogen en kijken hoeveel reps ik daaruit kon halen daarom begon het beetje op 3x3 te lijken toen :)

Niet nice! Moet mezelf 3 maanden lang disciplinair volproppen willen er wat kilootjes aangaan! Heb ik weekje lang geen zin om veel te eten dan ben ik 4 kilo kwijt! Wordt je ook niet vrolijk van hoor! :)

tja, ik kan ook eten wat ik wil. een week 5000 is voor mij al not done.... ik heb al moeite met 3500+
Probeer is mijn pindashakie! :) 200 gram pinda's in de blender fijnmalen, daarna 2 glazen melk erbij en dan snel opdrinken (anders zakken pinda's naar de bodem) Hop zo 1200kcal in een minuut binnen! :)

Probeer is mijn pindashakie! :) 200 gram pinda's in de blender fijnmalen, daarna 2 glazen melk erbij en dan snel opdrinken (anders zakken pinda's naar de bodem) Hop zo 1200kcal in een minuut binnen! :)

klinkt als een leuk idee :D
ook goed om aan je vetten te komen

sjit, gaan de miljoenen weer aan mijn neus voorbij grrr....

idd!! Ik reageer altijd alleen beetje k*t op vetten, word ik misselijk van dus das bij mij de pech! maja, je hebt wel meteen 80 gram vet in je mik zitten

Geld maakt niet gelukkig man! :) een mooi lijf wel! Dus wat dat betreft ben je miljoenen waard!

tja als je het kan lijden, why not....

@kwark
klaag ze aan. zeg dat je een trauma er aan over hebt gehouden :D

Gaat makkelijk man.. ;)

Doe dit eens idd. Eentje die ik erg makkelijk vind :

500gr volle kwark + 250-300gr muesli + 50gr rozijnen + 25gr noten

= 1500kcal / 200+gr carbs

Lijkt meer dan het is, door de kwark eet je het zo op. Je kan er ook nog fruit etc. bijgooien.
Eet ik smorgens uit gemak, en uurtje later litertje chocomelk en ik zit al aan 2300kcal en het is amper 10u.

En verder gewoon desnoods bulkvoer, denk aan ijs, pizza's, volle yoghurt, "slecht" vlees, ... . Iedereen kan zonder teveel moeite nog redelijk clean aan 4000+kcal geraken hoor.

Gaat makkelijk man.. ;)

Doe dit eens idd. Eentje die ik erg makkelijk vind :

500gr volle kwark + 250-300gr muesli + 50gr rozijnen + 25gr noten

= 1500kcal / 200+gr carbs

Lijkt meer dan het is, door de kwark eet je het zo op. Je kan er ook nog fruit etc. bijgooien.
Eet ik smorgens uit gemak, en uurtje later litertje chocomelk en ik zit al aan 2300kcal en het is amper 10u.

En verder gewoon desnoods bulkvoer, denk aan ijs, pizza's, volle yoghurt, "slecht" vlees, ... . Iedereen kan zonder teveel moeite nog redelijk clean aan 4000+kcal geraken hoor.

ik zal in mn log eens mn voedingsschemaposten ;) anders hijack ik hier beuk zn topic ;)

Vandaag net boven de 5000kcal blijven hangen! Iemand trouwens enig idee waarom ik zo gigantisch veel gas heb? Darmpies zijn al de hele dag van slag omdat er een dot gas uitmoet! This constant windkracht 3 rond mijn lichaam :P Bijeffect van de mutant mass?

Terug
Naar boven