AndroidHealthClinic

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Vandaag net boven de 5000kcal blijven hangen! Iemand trouwens enig idee waarom ik zo gigantisch veel gas heb? Darmpies zijn al de hele dag van slag omdat er een dot gas uitmoet! This constant windkracht 3 rond mijn lichaam :P Bijeffect van de mutant mass?

Ik heb zelf ook dagen dat ik zonder aanleiding de hele tijd loop loop te blazen ??? Heb er nog geen constante in kunnen ontdekken

Je moet je voeding afstellen op je biologische klok:

Op sommige momenten heeft je lichaam meer energie nodig, dus krijgen de carbs prioriteit, op andere momenten is het andersom.

Zodra je lichaam de carbs wil verteren, laat ie in eerste instantie de eiwitten voor wat het is, resultaat: windierigheid ;) Dat is tenminste zoals het mij is uitgelegd.

Je moet je voeding afstellen op je biologische klok:

Op sommige momenten heeft je lichaam meer energie nodig, dus krijgen de carbs prioriteit, op andere momenten is het andersom.

Zodra je lichaam de carbs wil verteren, laat ie in eerste instantie de eiwitten voor wat het is, resultaat: windierigheid ;) Dat is tenminste zoals het mij is uitgelegd.

Hmm ja en als je dan de rond 6000 kcals zit zoals Beukie dan kun je nooit precies dat eten wat je nodig hebt op dat moment :P

Lastig is het wel...

tsja, helemaal te timen is het natuurlijk niet, daarvoor heb je gewoon te vaak en te veel op een dag, maar als je er een beetje rekening mee houdt, beperk je het wel tot een minimum.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Hmm ja en als je dan de rond 6000 kcals zit zoals Beukie dan kun je nooit precies dat eten wat je nodig hebt op dat moment :P

Lastig is het wel...

Best buffy gast ;) Hoelang bezig nu?

Vandaag net boven de 5000kcal blijven hangen! Iemand trouwens enig idee waarom ik zo gigantisch veel gas heb? Darmpies zijn al de hele dag van slag omdat er een dot gas uitmoet! This constant windkracht 3 rond mijn lichaam :P Bijeffect van de mutant mass?

kan.. of je lichaam moet ff wennen. of door veel eiwitten ga ik ook mn konthaar van fuhnen

tsja, helemaal te timen is het natuurlijk niet, daarvoor heb je gewoon te vaak en te veel op een dag, maar als je er een beetje rekening mee houdt, beperk je het wel tot een minimum.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Best buffy gast ;) Hoelang bezig nu?

Dank:)
2 jaar, toentertijd begonnen met bierkrat-side raises en postbode-elastiek-MP's en - zeker niet onbelangrijk :P - squats by de fysiotherapeut. Maar al vrij snel daarna de boel serieus opgepakt..

Jup heren, er zit niks anders op dat die haren in de krulspelden te zetten en flink door te bouten hahaha :D

• Topic Starter Topic Starter
Dit is nu echt een te ranzig log nu we het over winderigheid hebben!

Maar daar heeft Ruupje al wat aan gedaan! :) Hij is vanavond naar schuimfeest geweest :) (alles van me afgewassen!) Heerlijk alcoholvrij dus naar de klote ben ik nu ook niet! Ex zijn we vergeten door met een (ik hoop dat ze het al is) 16 jarig meisje te zoenen, ik schaam me diep! :) hihi! Tweede meisje was (hoop ik) minstens 14 maar dat was wel echt een schatje! Zou er bijna nog wat voor gaan voelen ;P

En t*ring wat is de nieuwe generatie een slettegeneratie zeg!! :) Ongelooflijk! :)

Vage is trouwens dat de gasserigheid ineens voorbij is! :) Morgen 12 uur heavy training op het programma! :) Dus nu powernappen! ;)

hahaha ouwe playaaa!

Heb altijd wel het idee dat de lekkere chicks van tegenwoordig alleen nog maar onder de 17 zijn maar dat zal wel aan mij liggen :P

Heb je wel je pedopas verlengt? Whahaha

goed zo jongen ! :D

zo de 2de was nog net iets jonger dan? :D :D

Whahaha, je zoent met 2 jonge meiden en je gasontwikkeling stopt! :eek:
Meiden lijken vaak ook ouder dan ze zijn, loopt ook allemaal met elkaar mee, qua uiterlijk moeten ze elkaar allemaal overtreffen (gaf les aan 1e en 2e middelbaar, die meiden... :eek: (oh, voel me ineens heel oud ;)).

En eum... nog iets met trainen gedaan? (of had ik verder moeten teruglezen :p)

hahaha ouwe playaaa!

Heb altijd wel het idee dat de lekkere chicks van tegenwoordig alleen nog maar onder de 17 zijn maar dat zal wel aan mij liggen :P
Zei het vorige week nog tegen een vriend van me: Volgens mij zijn wij 5 jaar te vroeg geboren!! :) Echt alle knappe dames zijn 17 tegenwoordig! Onze generatie is al aan het uitzakken!

Heb je wel je pedopas verlengt? Whahaha
Was nog geldig ;) :P
goed zo jongen ! :D

zo de 2de was nog net iets jonger dan? :D :D
Tikkie maar :) hahah:P

Whahaha, je zoent met 2 jonge meiden en je gasontwikkeling stopt! :eek:
Meiden lijken vaak ook ouder dan ze zijn, loopt ook allemaal met elkaar mee, qua uiterlijk moeten ze elkaar allemaal overtreffen (gaf les aan 1e en 2e middelbaar, die meiden... :eek: (oh, voel me ineens heel oud ;)).

En eum... nog iets met trainen gedaan? (of had ik verder moeten teruglezen :p)
:) Jah ik zag het verband tussen 2 meiden en gasontwikkeling ook niet helemaal hahah! :) Je wil zeggen dat het tweede meisje nog niet eens 14 was? :P Neej grapje, wij mannen hebben iets ingebouwd zitten waardoor we automatisch jaartje of 2 a 3 aftrekken van de leeftijd die we denken dat ze zijn! :) In dit geval kom je dan op 14 uit ;):P

Trainen gaat NU gebeuren! :P Dus check deze log over 3 uurtjes nog maar eens ;)

sja Sue, het begint wel een beetje op mijn log te lijken, moet je ook 4 pagina's terug hahaha

Training vrijdag 28 augustus 2009: Billstar: Dag 3, Week 1:

Benchpress:
5x 60kg
5x 80kg
5x 100kg
5x 100kg
5x 100kg
5x 90kg
5x 90kg

Squat:
5x 60kg
5x 80kg
5x 90kg
5x 100kg
5x 110kg
5x 120kg

BOR's
5x 60kg
5x 80kg
5x 80kg
5x 80kg
5x 80kg
5x 80kg

Kweetnie of het door het late naar bed gaan van gisteravond kwam (en het hebben van geen spotter) Maar voelde dat een 4e keer 5x 100kg er niet inzat! Daarom maar teruggestapt op 90kg! Die ook netaan gehaald btw! Viel me eerlijk gezegd beetje van mezelf tegen!

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

owjah, nog ff extra vermelding!

Ruupje begint vanaf volgende week zaterdag met de opleiding tot Fitnessinstructeur A (je moet ergens beginnen! :P daarna bouwen we het uit) enne de zware multivitaminepillen zijn ook weer in huis! :D

Alsnog goeie training hoor

Vooruit maar weer Ruub, we zullen het door de vingers zien dit keertje :D

Iedereen heeft zo zn mindere dag..

Overgens moet je niet letten op wat je eerst 5 keer drukte, want dat deed je 1-malig.. Nu moet je nog 2, 3 of 4 sets meer doen..

check :p

Hey, leuke plannen met die studie!

Mooi getraind kerel!

Leuke plannen inderdaad met je studie.

Terug
Naar boven