XXL Nutrition

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
Thnx :) Knaagt alleen wel beetje dat ik toch de goals voor die dag niet heb gehaald ;)
Vooruit maar weer Ruub, we zullen het door de vingers zien dit keertje :D
Oef gelukkig! ;)
Iedereen heeft zo zn mindere dag..

Overgens moet je niet letten op wat je eerst 5 keer drukte, want dat deed je 1-malig.. Nu moet je nog 2, 3 of 4 sets meer doen..
Drukte 100kg 11x de vorige keer :P 5x5 moest voor mijn gevoel dan ook wel te doen zijn :) maar dus not!
check :p

Hey, leuke plannen met die studie!

Mooi getraind kerel!

Leuke plannen inderdaad met je studie.
Thnx! Jah ben heel benieuwd of het wat is en of we er nog wat van leren :) Op zich zijn wij allemaal ervaringsdeskundigen natuurlijk :) Daar krijgen we denk alleen de theorie te horen :) maar we shall see!!

Ff werkupdate! Mutant mass shakie naar mijn werk meegenomen! Normaal van ik kilootjes af tijdens mijn werk: Nu tijdens 7 uur werken 1500kcal binnengekregen (1,5 stuk zalm, 2 slibtongetjes en mutant mass shakie!) Kan me niet voorstellen dat we daar van af zijn gevallen! :) Positieve ontwikkeling dus!

Burp.... smakelijk :D

Nee geen burp :) viel mee dit keer :) lichaampie begint al aan de 5000+kcal op een dag te wennen! Ben alleen benieuwd morgen op Volt of ik aan de kcal kan komen! Heb alleen ff de muziek op youtube geluisterd vandaag en ben bang dat het toch iets te minimal voor mij is om helemaal uit mijn plaat te gaan, maar goed, zien we morgen wel!

Nee geen burp :) viel mee dit keer :) lichaampie begint al aan de 5000+kcal op een dag te wennen! Ben alleen benieuwd morgen op Volt of ik aan de kcal kan komen! Heb alleen ff de muziek op youtube geluisterd vandaag en ben bang dat het toch iets te minimal voor mij is om helemaal uit mijn plaat te gaan, maar goed, zien we morgen wel!

joh, als je er eenmaal bent, ga je vanzelf los! ;)

Ik heb diep respect voor je bulk facts kerel :bow:

(geniet ervan, ik buig maar 1 keer voor broekies heh? haha :D )

joh, als je er eenmaal bent, ga je vanzelf los! ;)

Ik heb diep respect voor je bulk facts kerel :bow:

(geniet ervan, ik buig maar 1 keer voor broekies heh? haha :D )

Hoop het van dat losgaan! :)

thnx! :P Broekie? wat?? :P Zie er nu ****ing bruut uit! :) Creatine is ingeslagen, mijn bovenbenen lopen nog helemaal bol van het squatten en BORREN van vandaag, Borst is ****ing groot en uit verhouding zo groot :P Kortom, zie er beetje als opgepompt machomannetje uit ;) Met een gruwelijk core trouwens! :P Niks broekie ;)

Hoop het van dat losgaan! :)

thnx! :P Broekie? wat?? :P Zie er nu ****ing bruut uit! :) Creatine is ingeslagen, mijn bovenbenen lopen nog helemaal bol van het squatten en BORREN van vandaag, Borst is ****ing groot en uit verhouding zo groot :P Kortom, zie er beetje als opgepompt machomannetje uit ;) Met een gruwelijk core trouwens! :P Niks broekie ;)

whahaha.... hap hap hap....

foto!! Foto!! Foto!! :D

whahaha.... hap hap hap....

foto!! Foto!! Foto!! :D

Haha, ahhh k*t! Hap ik gewoon, hoe bedoel je me testo is te hoog!

Foto's zullen er morgen wel geschoten worden op Volt, plaats er wel een paar van hiero! :P Zul je het zien! (heb op dit moment nog 3 overhemden die ik pas, 4 t-shirtjes, rest staat te strak van me! lolzz) :P

Haha, ahhh k*t! Hap ik gewoon, hoe bedoel je me testo is te hoog!

Foto's zullen er morgen wel geschoten worden op Volt, plaats er wel een paar van hiero! :P Zul je het zien! (heb op dit moment nog 3 overhemden die ik pas, 4 t-shirtjes, rest staat te strak van me! lolzz) :P

whaha, dat doe ik dus ook altijd he? Es kijken of ik nog wat ben gegroeid...

Inmiddels heb ik maar nieuwe broeken gekocht, 32/34 past definetly niet meer.... zelfs 34/34 zit strak :eek:

Vandaag naar Voltt geweest! Echt buiten mijn verwachting om megavet! Zijn alleen uur voor het einde vertrokken omdat het begon te regenen en later nog ging onweren (kwamen we onderweg naar huis achter :D hehe!)

Voltt foodscore:
-6 boterhammen
-200 gram boterhamworst
-5 eiwitten
-3 Ciabatta met hamburger
-Kipsate met patat met
-Broodje kroket
-Stuk of 10 red bulls
-2 cola
-4 1/2 liters water
-2 mutant mass weight gainer shakies a 1050kcal per stuk!

Niet slecht gedaan volgens mij! Enige wat ik niet snap, ik sta net voor de spiegel en ik ben totaal pumped op! Maar dan bedoel ik ook echt totaal! Sixpack knalt me buik uit, armen en borst helemaal vol, ik loop ongeveer krom omdat mijn rug helemaal volzit met vocht! :) Wel bruut overigens! Maar iemand er een verklaring voor? Je zou zeggen dat alle cafeine juist het vocht aan je lichaam onttrekt!

Ben nu nog ff stappen overigens in Noordwijk aangezien ik toch nog strak sta van de red bull ;) :P

Zou bulkwood geen betere nickname zijn
hoeveel koste dit totaal :D

Zou bulkwood geen betere nickname zijn
hoeveel koste dit totaal :D

Hehe, loolz Bulkwood :P

Totaal 80 eu's aan muntjes gekocht :) Dus viel mee :P af en toe een drankje aan de meisjes die meewaren :) Erg gezellig overigens! Heb nog een salsalesje als date staan met 1 van de dames die meewas ;) :P (gelukkig kan ik beetje salsadansen dus een gruwelijke flater ga ik er niet mee slaan hoop ik :))

Geld moet rollen! Op je rekening is het niks waard :P

Ghehe.. je kan het geld maar 1x uitgeven :)
Zozo dicht bij de 1000 posts :D

Vandaag naar Voltt geweest! Echt buiten mijn verwachting om megavet! Zijn alleen uur voor het einde vertrokken omdat het begon te regenen en later nog ging onweren (kwamen we onderweg naar huis achter :D hehe!)

Voltt foodscore:
-6 boterhammen
-200 gram boterhamworst
-5 eiwitten
-3 Ciabatta met hamburger
-Kipsate met patat met
-Broodje kroket
-Stuk of 10 red bulls
-2 cola
-4 1/2 liters water
-2 mutant mass weight gainer shakies a 1050kcal per stuk!

Niet slecht gedaan volgens mij! Enige wat ik niet snap, ik sta net voor de spiegel en ik ben totaal pumped op! Maar dan bedoel ik ook echt totaal! Sixpack knalt me buik uit, armen en borst helemaal vol, ik loop ongeveer krom omdat mijn rug helemaal volzit met vocht! :) Wel bruut overigens! Maar iemand er een verklaring voor? Je zou zeggen dat alle cafeine juist het vocht aan je lichaam onttrekt!

Ben nu nog ff stappen overigens in Noordwijk aangezien ik toch nog strak sta van de red bull ;) :P

Mutant mass is hardcore shit kerel, get used to it ;)
Ik groei er 3-4 kilo per maand op als ik er weer aan begin, en dat is volgende maand... Maar jah, dan heb ik er 4 per dag :D

Bizarre avond was het! :) Muziek bij ons in de kroeg was net ff tikkie chiller nog dan Voltt waardoor we wel helemaal uit ons dak konden gaan! Bovendien zorgden de tig red bull ervoor dat echt alle lichaamstaal van elk meisje overkwam :) Net alsof de hele kroeg dondersgeil was :) :P

Meesterlijk avondje en moet zeggen, was trots op mezelf dat ik afterparty met 2 dames heb afgeslagen! Zonde van de eiwitten en de testosteron! :P

Nu een poging tot slapen met al die red bulls in mijn mik! :D

Zo te lezen heb je je goed vermaakt.:D
Je was blijkbaar niet naar Mystery land(zie mijn reactie in kwark zijn log.:p

Zo te lezen heb je je goed vermaakt.:D
Je was blijkbaar niet naar Mystery land(zie mijn reactie in kwark zijn log.:p

Ckerz goed vermaakt :) Vanochtend toen ik mijn bed uit moest om te werken stond ik nog steeds te stuiteren van de Red bull! Inmiddels is het geloof wel aardig weggetrokken! Wat deed jij trouwens zo laat nog op? :D

Mijn oude fitnessmaatje had weer zin om met me te trainen! Ik dacht vooruit, heb toch een spotter nodig bij mijn benchpress dus why not! Uiteindelijk gingen we 3 kwartier later trainen dan in de planning stond, zit ik bij hem in de auto hoor je hem.. in 40 minuutjes kunnen we wel trainen hé? Toen had ik al spijt van dat ik met hem was gaan trainen maar goed!

Training maandag 31 augustus 2009: Billstar: Week 2, Dag 1:

Benchpress:
5x 60kg
5x 75kg
5x 85kg
5x 95kg
5x 105kg
3x 115kg (4e en 5e rep met lichte spot! Wel mijn PR geëvenaard :D)

Squat:
5x 60kg
5x 80kg
5x 100kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg
5x 110kg

Had ontdekt dat ik de gewichten bij het squatten verkeerd had ingepland! Zou anders maar 5% verschil zijn elke week tussen mijn pieksetje en mijn steady state squatten.. Beetje weinig! Dus maar besloten 5x 5x 110kg nog eens te doen! Dan is vrijdag mijn topsetje 5x 125kg (meer richting de 10% verschil) Desondanks lekker volle poten van gekregen! En een dikke scheur in mijn broek gecreeerd, iets te diep gezakt!! :D Oops!

BOR's
5x 60kg (setje tussendoor geskipt vanwege tijdgebrek!)
5x 75kg
5x 85kg
5x 95kg

Moet zeggen, vorige week viel dit trainingsschema me heel erg zwaar en twijfelde ik een beetje of ik niet met te zware gewichten was begonnen! Nu voelde deze training al een stuk lichter aan voor mijn gevoel (hoewel we het toch knap zwaar hadden met de 5x 115kg benchen! :P) dus positieve ontwikkeling! Six-packje is trouwens licht aan het verdwijnen en de rest wordt ****ing veel groter! Over 3 weekies gaan we pas op weegschaal staan trouwens! ;)

Wow man, sterke training! Lekker kort ook..

Ikzelf train liever op mijn eentje..soms is het wel eens leuk om samen te trainen maar dat kan al gauw gaan tegenvallen;)

Die foto op je avatar ziet er trouwens ****ing goed uit vindt ik..zou ook graag zo'n aanleg hebben!:o

begint iedereen hier nu aan bill starr xD

Terug
Naar boven