AndroidHealthClinic

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Sja, zieke bench..
maar dat je meer bankt dan squat kan natuurlijk niet he ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wow man, sterke training! Lekker kort ook..

Ikzelf train liever op mijn eentje..soms is het wel eens leuk om samen te trainen maar dat kan al gauw gaan tegenvallen;)

Die foto op je avatar ziet er trouwens ****ing goed uit vindt ik..zou ook graag zo'n aanleg hebben!:o

Thnx man! Kort maar gruwelijk zwaar ;):P
Ik ben er tegenwoordig idd ook meer fan van om alleen te trainen! Maja met Benchen is het wel een stuk beter om een maatje te hebben waarvan je weet hoe die functioneert met spotten!

Heb ff je foto gecheckt in je log en ik ben ook ooit zo begonnen! Ik woog zelfs 52kg toen ik begon met trainen! Die foto is trouwens van geloof oktober dus al bijna jaar geleden! At toen gruwelijk veel koolhydraten en dan houdt je vocht vast dus dan lijkt het ook meer ;) Zag jou er heel droog bijstaan :) maarre komt goed met je! Vooral veel eten en hard trainen! Rest komt vanzelf ;)

begint iedereen hier nu aan bill starr xD
Jup ;) Jij bent de laatste geloof ik in het rijtje ;) Dus daar kunnen we kort over zijn: Meeloper!! ;) :windup:

Die bench van jou wordt aardig brutaal manneke! Je titten is ook je sterkte punt eh?

Goed bezig manneke!

Ik baal er meteen weer van dat mijn schouder gewrichten deze gewichten niet toelaten bij mij - al heb ik me kranig geweerd toen met jou trainen he?

Kep nu met een gast in de gym afgesproken dat hij mij assist elke week, dan knal ik er toch meer uit dan alleen trainen... Misschien kom ik dan een beetje bij je in de buurt qua BP :o

Die bench van jou wordt aardig brutaal manneke! Je titten is ook je sterkte punt eh?

Goed bezig manneke!

Ik baal er meteen weer van dat mijn schouder gewrichten deze gewichten niet toelaten bij mij - al heb ik me kranig geweerd toen met jou trainen he?

Kep nu met een gast in de gym afgesproken dat hij mij assist elke week, dan knal ik er toch meer uit dan alleen trainen... Misschien kom ik dan een beetje bij je in de buurt qua BP :o

Borst is wel aardig sterk punt! Rug ben ik ook trots op! Hoeveel peops kunnen zich met extra gewicht wide grip optrekken? Morgen 15kilo bonus op het programma staan!

Wel goeie move van je dat je assist hebt! :) Werkt echt een stuk beter! Helft van de kracht bij bankdrukken is ook vertrouwen! (in jezelf en in je spotter!) Toen bij jou in de gym had je je kranig geweerd idd en ik had echt gruwelijk dieptepunt! Maarre check mijn schema is ;) Denk dat je vanaf nu niet meer bij mijn BP in de buurt komt :)

Vanavond van 5 tot 1 moeten werken! Slechts 1800 kcal tot me kunnen nemen tijdens mijn werkshift! Is beetje strafpunten, totaal vandaag rond de 5000 blijven hangen! Ook een dipje in mijn vreetschema! :( Maja, morgen weer een dag! Nu nappen!

Borst is wel aardig sterk punt! Rug ben ik ook trots op! Hoeveel peops kunnen zich met extra gewicht wide grip optrekken? Morgen 15kilo bonus op het programma staan!

Wel goeie move van je dat je assist hebt! :) Werkt echt een stuk beter! Helft van de kracht bij bankdrukken is ook vertrouwen! (in jezelf en in je spotter!) Toen bij jou in de gym had je je kranig geweerd idd en ik had echt gruwelijk dieptepunt! Maarre check mijn schema is ;) Denk dat je vanaf nu niet meer bij mijn BP in de buurt komt :)

Vanavond van 5 tot 1 moeten werken! Slechts 1800 kcal tot me kunnen nemen tijdens mijn werkshift! Is beetje strafpunten, totaal vandaag rond de 5000 blijven hangen! Ook een dipje in mijn vreetschema! :( Maja, morgen weer een dag! Nu nappen!

Ja, je ownt me zeker met de BP ;) En dat blijft wel ff zo denk ik haha

Maar ja, ik heb weer op andere punten voorsprong :D C'est la vie hehe ;)

Training woensdag 2 september: Billstar: Week 2: dag 2:

Military press:
15x bar
5x 40kg
5x 60kg
5x 60kg
5x 60kg
5x 60kg
5x 60kg (nu eindelijk beetje gezonde techniek om bar uit rek te trekken! Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik deze oefening helemaal zou kunnen halen maar gelukt dus! :) Meevaller! Wel gruwelijk zwaar!

Deadlift:
5x 60kg
5x 100kg
5x 135kg
5x 135kg
5x 135kg
5x 135kg
5x 120kg (ruggetje had iets teveel druk op gestaan, dus er toch maar voor gekozen iets lager te gaan zitten met gewichten! (zou 10% minder daarbij fuctioneel zijn?)) In overleg met buddy van me toch maar besloten belt aan te gaan schaffen voor het deadliften en die voor me training ff onder mijn shirt aan te trekken zodat dat ding niet in de sportschool gespot wordt!

Wide grip pull-ups:
5x BW
5x BW+ 15kg
5x BW+ 15kg
5x BW+ 15kg
5x BW+ 15kg
5x BW+ 15kg (laatste rep niet meer met mijn kop boven de handvaten zoals het de andere 24 reps wel ging!)

Dragonflags:
8x BW
8x BW
6x BW
5x BW

pfieuww.... die MP + DL van je ! Dik volume EN gewicht maat!

Damn nette training!!! Sterke pull ups maat!

Lekker zwaar gebuffeld joh.

Dus vanaf nu thuis omkleden? :P

nette mp :o

Die pull-ups zijn ****ing nice! En ja..de rest is ook lekker hoog natuurlijk maar dat weet je al;)

Hoe gaat het bulken?

pfieuww.... die MP + DL van je ! Dik volume EN gewicht maat!

Thnx Kwark! :) Volume valt nog mee he met die 5x5! DL heb ik van jou afgekeken! ;)

Damn nette training!!! Sterke pull ups maat!
Thnx! Pull-ups gaan we nog ff doordrukken tot een ziek gewicht om onze middel! ;)
Lekker zwaar gebuffeld joh.

Dus vanaf nu thuis omkleden? :P
Haha, nou in kleedkamertje van de gym valt het ook niet op denk ik! :P ;)

Thnx, was er wel trots op! Al issie in verhouding volgens mij nog wel slecht maar daar wordt aan gewerkt!

Die pull-ups zijn ****ing nice! En ja..de rest is ook lekker hoog natuurlijk maar dat weet je al;)

Hoe gaat het bulken?
Met bulken al 1,5 week niet onder de 5000kcal gegeten! Meeste van de dagen zelfs boven de 6! Zak met Mutant mass gaat er alleen wel iets sneller doorheen dan de planning was maar goed ;)

Vanavond weer van 5 tot 12 gewerkt! 1500kcal tijdens mijn shift erin gedrukt! Gelukkig vandaag wel fatsoenlijk avondeten gehad voor mijn werk (@ half 5, wel beetje irritant vroeg) en dat had wel positief effect op de hoeveelheid energie aanwezig! ;) Wat ook positief was is dat ik vrouwelijke uitzendkracht onder mijn hoede kreeg ;) Te schattig meisje en je werk wordt er een stuk leuker door ;) :P

Nu nog bakkie kwark, mutant mass shakie en bedtijd voor me!

Zwaar dilemma! Het is nu echt Tyfusweer buiten en mogelijk nog kans op een onweersbuitje (ben als de dood voor onweer dus dat wil ik echt niet tegenkomen op de fiets) maar wil wel trainen! Vannacht om 3 uur in mijn bed, moest om 10 uur beginnen met werken, was 4 uur klaar (wel relax) en heb daarna nog ff gepowernapped tot 7 uur! Kan er een aardige training uitsleuren volgens mij maar echt dat tyfusweer zit me dwars! En vanaf 9 uur begint de preparty weer (kan ik eventueel later bij komen!)

Ga ik vanavond niet trainen dan ligt mijn trainingsschema op zijn gat! Morgen hele dag school dus dat gaat hem niet worden en zondag moet ik hele dag werken dus mogelijkheid tot inhalen zit er ook niet in!

Help?

p*ssy :slap:

Ga trainen potverdomme!!!! :wl:

:)

Oke was p*ssy! Ga paar regenspullen aantrekken en dan gaan we zo looooos in de sportschool!!! En daarna ff mijn ex jaloers maken in de sportschool als we helemaal opgepompt voor haar staan (ze gaat ook naar de kroeg! :P)

hahaha, trainse!

Volgens mij ben jij in een rel bui vandaag! Niet te veel zuipeh he? ;)

Prettig weekend maatje!

Ben idd in een relbui maar moet morgenochtend 7 uur weer op om naar mijn opleiding tot fitnessinstructeur te gaan! Niks drinken dus! Oke doel vandaag was alleen maar mezelf bovenlichaam oppompen en benen draint altijd zoveel energie uit je! Daarom, heel slecht benen maar ff geskipt!

Training vrijdag 4 september: Billstar: Week 2, Dag 3:

Benchpress:
5x 60kg
2x 80kg
5x 100kg
5x 100kg
5x 100kg
5x 100kg
5x 100kg (maar niet superver doorgezakt! Schaam me diep! Borst was toch al gruwelijk volgejankt!)

BOR's:
5x 70kg
5x 85kg
5x 85kg
5x 85kg
5x 85kg
5x 85kg

Abdominal machine:
20x 60kg
20x 60kg
20x 60kg

Skullcrushers in superset met Standing barbell curls:
15x 40kg --> 10x 40kg
12x 45kg --> 10x 45kg
10x 50kg --> 8x 50kg

Dumbbell curls (links, rechts, links rechts):
16x 12kg
16x 14kg
16x 16kg

En t*ring wat hadden we een armen toen! :) Shirt uitkrijgen hebben we 5 minute over gedaan in de kleedkamer! Nu kroegen! Wiehoe

Goed gewerkt Ruub! Veel plezier in de krauch.... ;)

Goed gewerkt Ruub! Veel plezier in de krauch.... ;)

thnx Kwark! Kroegje was op zich wel gezellig maar feit dat me ex er was heeft sfeer beetje verpest! Wel nog half uurtje bij haar rondgehangen, poging gedaan oude sfeertje weer terug te krijgen, ze liep met een soort van muur om haar heen te praten. Alles wat ik zei ketste erop af, weinig respons op dingen als ik maar ging lullen enz. Ik mezelf maar kwetsbaar opgesteld: Tegen haar gezegd: als je iets dwarszit als het om mij gaat, zeg het dan alsjeblieft! Want zoals het nu gaat vind ik het gruwelijk irritant iig! Haar reactie: Weet wat je bedoelt! Verder niet echt respons!

Ik daarna maar op dansvloer lol gaan trappen met 20 meisjes tegelijk! Ondertussen voelde ik priemende ogen mijn kant op gaan. Naja van 20 meisjes tegelijk kan je volgens mij ook niks achter zoeken! (vanuit mijn ex haar ogen gezien) Niet gezoend ofzo want dat vind ik een naaistreek om richting je ex te flikken! Eind van de avond van haar mijn slippers gekregen en een flesje ouzo (het souvenirtje van haar vakantie erna!) maar deze gekregen nadat ze met een kneus nummers had uitgewisseld! Dat deed eerlijk gezegd wel beetje pijn! (Gun haar eerlijk gezegd echt het beste en dus ook een leuk nieuw vriendje! Maar niet zo'n gladjakkende mong**l als waarmee ze nu nummers uitwisselde en een knuffel van kreeg) Na kadootje elkaar nog 5 seconden in de ogen aangestaart met van alletwee de kanten een gevoel erbij! maar geen idee wat ik daarvan moet denken... "last goodbye?", "oude sfeertje toch terug?? (gewoon dingen chill met elkaar kunnen delen, goed met elkaar kunnen praten?) denk ut niet, maar hoop dat laatste wel ergens! Zou mijn gemoedsrust in de kroeg ook goed doen! Morgenavond is ze er overigens weer, weet alleen dan nog neit of ik ga stappen? Ze is er trouwens op uitnodiging van die kneus!

Nu 3 uur slapen en dan hop de trein in naar Purmerend voor mijn opleiding tot fitnessinstructeur A!

Amai..wie weet hoe het afloopt met jou en je ex;)

Succes met die opleiding tot finessinstructeur, ziet er wel erg leuk uit!:)

Terug
Naar boven