MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow man, sterke training! Lekker kort ook..
Ikzelf train liever op mijn eentje..soms is het wel eens leuk om samen te trainen maar dat kan al gauw gaan tegenvallen
Die foto op je avatar ziet er trouwens ****ing goed uit vindt ik..zou ook graag zo'n aanleg hebben!![]()

Zag jou er heel droog bijstaan
maarre komt goed met je! Vooral veel eten en hard trainen! Rest komt vanzelf 
Jup
Jij bent de laatste geloof ik in het rijtje
Dus daar kunnen we kort over zijn: Meeloper!!

Die bench van jou wordt aardig brutaal manneke! Je titten is ook je sterkte punt eh?
Goed bezig manneke!
Ik baal er meteen weer van dat mijn schouder gewrichten deze gewichten niet toelaten bij mij - al heb ik me kranig geweerd toen met jou trainen he?
Kep nu met een gast in de gym afgesproken dat hij mij assist elke week, dan knal ik er toch meer uit dan alleen trainen... Misschien kom ik dan een beetje bij je in de buurt qua BP![]()
Werkt echt een stuk beter! Helft van de kracht bij bankdrukken is ook vertrouwen! (in jezelf en in je spotter!) Toen bij jou in de gym had je je kranig geweerd idd en ik had echt gruwelijk dieptepunt! Maarre check mijn schema is
Denk dat je vanaf nu niet meer bij mijn BP in de buurt komt 
Maja, morgen weer een dag! Nu nappen!Borst is wel aardig sterk punt! Rug ben ik ook trots op! Hoeveel peops kunnen zich met extra gewicht wide grip optrekken? Morgen 15kilo bonus op het programma staan!
Wel goeie move van je dat je assist hebt!Werkt echt een stuk beter! Helft van de kracht bij bankdrukken is ook vertrouwen! (in jezelf en in je spotter!) Toen bij jou in de gym had je je kranig geweerd idd en ik had echt gruwelijk dieptepunt! Maarre check mijn schema is
Denk dat je vanaf nu niet meer bij mijn BP in de buurt komt
Vanavond van 5 tot 1 moeten werken! Slechts 1800 kcal tot me kunnen nemen tijdens mijn werkshift! Is beetje strafpunten, totaal vandaag rond de 5000 blijven hangen! Ook een dipje in mijn vreetschema!Maja, morgen weer een dag! Nu nappen!
En dat blijft wel ff zo denk ik haha
C'est la vie hehe 
Meevaller! Wel gruwelijk zwaar!pfieuww.... die MP + DL van je ! Dik volume EN gewicht maat!
Volume valt nog mee he met die 5x5! DL heb ik van jou afgekeken! 
Thnx! Pull-ups gaan we nog ff doordrukken tot een ziek gewicht om onze middel!

Haha, nou in kleedkamertje van de gym valt het ook niet op denk ik!Lekker zwaar gebuffeld joh.
Dus vanaf nu thuis omkleden?![]()

Thnx, was er wel trots op! Al issie in verhouding volgens mij nog wel slecht maar daar wordt aan gewerkt!
Met bulken al 1,5 week niet onder de 5000kcal gegeten! Meeste van de dagen zelfs boven de 6! Zak met Mutant mass gaat er alleen wel iets sneller doorheen dan de planning was maar goedDie pull-ups zijn ****ing nice! En ja..de rest is ook lekker hoog natuurlijk maar dat weet je al
Hoe gaat het bulken?
Wat ook positief was is dat ik vrouwelijke uitzendkracht onder mijn hoede kreeg
Te schattig meisje en je werk wordt er een stuk leuker door

)
Shirt uitkrijgen hebben we 5 minute over gedaan in de kleedkamer! Nu kroegen! Wiehoe