AndroidHealthClinic

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Terwijl jij je netjes gedraagt, speelt je ex een mean manipulatief spelletje: gewoon bovenstaan en geen voer geven om op te reageren. Misschien hard, maar jij bent steeds degene die geraakt wordt. Genoeg meiden die WEL oke zijn! Lekker trainen/werken/studie dit weekend?

Zet die griet nou uit je kop, want ze maakt je de kop gek. Ik weet niet wat er met dat mokkel aan de hand is, misschien is ze aandacht geil ofzo, maar dit is niet gezond man. Het lijkt wel of ze wil dat je voor haar je nek uitsteekt. Maar ik zie haar er voor aan dat ze je aat valen als een baksteen... Kijk uit met die shit kerel!

en heb je je ex ook nog volgepompt? :D

Jammer van die ex man, voglende dan maar?

Wat zijn je plannen precies met dat diploma?

• Topic Starter Topic Starter
Amai..wie weet hoe het afloopt met jou en je ex;)

Succes met die opleiding tot finessinstructeur, ziet er wel erg leuk uit!:)

Terwijl jij je netjes gedraagt, speelt je ex een mean manipulatief spelletje: gewoon bovenstaan en geen voer geven om op te reageren. Misschien hard, maar jij bent steeds degene die geraakt wordt. Genoeg meiden die WEL oke zijn! Lekker trainen/werken/studie dit weekend?

Zet die griet nou uit je kop, want ze maakt je de kop gek. Ik weet niet wat er met dat mokkel aan de hand is, misschien is ze aandacht geil ofzo, maar dit is niet gezond man. Het lijkt wel of ze wil dat je voor haar je nek uitsteekt. Maar ik zie haar er voor aan dat ze je aat valen als een baksteen... Kijk uit met die shit kerel!

en heb je je ex ook nog volgepompt? :D

Jammer van die ex man, voglende dan maar?

Wat zijn je plannen precies met dat diploma?
Nou met mijn ex wil ik niks meer dan vriendschap! Dat klotemanipulatief spelletje speel ik alleen niet dus dat is wel irritant want daar kan ik alleen maar slachtoffer van zijn maja! So far mijn ex!

Even verder over de afleiding van de dag:
Na uiteindelijk 1,5 uur slapen ging de wekker (kon niet in slaap komen :() om vervolgens treintje richting purmerend te pakken! (nog half uur slaap in de trein gepakt! Deed me heel veel goed!) Studie is op zich simpel (heb natuurlijk ook voorsprong met jaar geneeskunde en 3 jaar biomedische wetenschappen) maar wel aantal dingejes geleerd! Waaronder over spierpijn! Superinteressant dus!

Ook interessant was het meisje voor me! :P Te veel gemeen met elkaar! Was wel cool. Uiteindelijk nog samen met haar naar haar bushalte gelopen! Ik met de gedachte dat het dezelfde kant op was als het treinstation waar ik naartoe moest maar ik zat er dus drie kilometer naast ;) haha! Was het wel waard trouwens! Kan niet wachten tot volgende week btw :P

Idee met deze studie is om er uiteindelijk een nieuw bijbaantje aan over te houden en zelf hebben we er natuurlijk ook heel veel aan!

hehehe, doe je wel een beetje rustig aan, casanova?? ;)

Tof dat je studie zo boeiend is man, ik hoop dat het goed blijft gaan! Hoelang duurt de studie?

Ik was toevallig ook in Purmereutel gisteren, me moeke bezocht :D

hehehe, doe je wel een beetje rustig aan, casanova?? ;)

Tof dat je studie zo boeiend is man, ik hoop dat het goed blijft gaan! Hoelang duurt de studie?

Ik was toevallig ook in Purmereutel gisteren, me moeke bezocht :D

Rustig aan? Dan mis je vaak je kansen! Je kan er vaak beter vol voor gaan, weet je meteen waar je aan toebent en vaak raak :P

Is geloof 14 zaterdag achter elkaar, dus over 3,5 maandje ongeveer benk fitnessinstructeur! :) Owww grappig! De stoet motoren ook nog meegemaakt met verstandelijk gehandicapten als bijrijders? :P

Rustig aan? Dan mis je vaak je kansen! Je kan er vaak beter vol voor gaan, weet je meteen waar je aan toebent en vaak raak :P

Is geloof 14 zaterdag achter elkaar, dus over 3,5 maandje ongeveer benk fitnessinstructeur! :) Owww grappig! De stoet motoren ook nog meegemaakt met verstandelijk gehandicapten als bijrijders? :P

nee, daar heb ik niks van meegekregen, ik was wat later denk ik...

Ik ging rond de avond weer richting ut zuiden :D

Dat wijfje doppen kerel.. Ze is daarna van jou!!

Trouwens, ga je in een sportschool werken of ga je je eigen gym in de toekomst oprichten?

Dat wijfje doppen kerel.. Ze is daarna van jou!!

Trouwens, ga je in een sportschool werken of ga je je eigen gym in de toekomst oprichten?

WTF doppen? :P

Nou eigen gym oprichten hebben we ff paar centjes meer voor nodig hé! :) Maar begin gewoon maar met een bijbaantje met in de gym werken (studeer ondertussen nog biomedische wetenschappen erbij)

Ke ff statusrapport: Gister faaldag 1 van de 3 gehad van 2 maanden niet drinken. Werd ongeveer gedwongen door de kroegeigenaresse nadat er 30 bier gratis voor me was neergezet en ik niet eerder van mijn kruk af mocht gaan voordat ik 1 biertje ophad! Wilde het sfeertje niet verpesten dus ben uiteindelijk maar gezwicht ;) 5 biertjes later ben ik maar weer op het water overgestapt (had voor het stappen weightgainershake en bak kwark op dus zat al vol!) 's nachts om half 5 nog een biefstuk gegeten! Erg lekker!

Vandaag maar tot extra rustdag verklaart! Trainingsschema ligt daarmee in de war maar goed! Morgenochtend ga ik vroeg mijn "maandagtraining afwerken" daarna overdag slapen en wakker worden om te eten (s avonds moet ik werken) met de hoop dan dat het alsnog voelt alsof er 2 dagen tussen de trainingen hebben gezeten als ik woensdag weer ga vlammen!

Donderdag ben ik trouwens barman in een kroeg (doen mee aan een barbattle) dus ben bang dat dat faaldagje 2 is van 2 maanden niet drinken! :P

whahaha zuiplap! Kwist ut! Kwist ut!! :D

Maar 5 biertjes, kom op zeg, beetje drinken mag best, zolang je maar niet elke dag aan de tap lurkt eh?

Keertje extra rust is ook niks mis mee...

Nachtelijke koelkast shoppen escapades heb ik ook zat haahaha.... Op de een of andere manier smaken ze dan toch het lekkerst ook eh?

whahaha zuiplap! Kwist ut! Kwist ut!! :D

Maar 5 biertjes, kom op zeg, beetje drinken mag best, zolang je maar niet elke dag aan de tap lurkt eh?

Keertje extra rust is ook niks mis mee...

Nachtelijke koelkast shoppen escapades heb ik ook zat haahaha.... Op de een of andere manier smaken ze dan toch het lekkerst ook eh?

Charme van dit trainignsschema is juist disciplinair elke week 2x spiergroep belasten met dag rust ertussen! Met de intensiteit die ik het doe is een dag rust ertussen skippen niet verstandig! Dus wat dat betreft is het megak*t om dag extra rust te nemen!!

Bier smaakte me gister niet eens meer! Wat dat betreft zou ik volgens mij echt levenslange Anti Alcoholist kunnen worden! (oom van me heeft nog nooit in zijn leven gedronken) want voel me meestal chiller in de kroeg zonder drank dan met (kweetnie, ben zonder alcohol volgens mij veel scherper, veel grappiger, krijg meer dingen mee!)

Biefstukje snachts was idd een toppertje die ik erin ga houden! Nog niet eens slecht voor je ook!

Training dinsdag 8 september: Billstar, Week 3, Dag 1:

Benchpress:
5x 60kg
5x 80kg
5x 90kg
5x 100kg
5x 110kg
0x 120kg (3 reps met spot, moeite om het evenwicht te houden qua buikcontrole, misschien toch verhouding lichaamsgewicht banken beetje uit verhouding? 1: 1,5)

Squat:
5x 60kg
5x 80kg
5x 100kg
5x 115kg
5x 115kg
5x 115kg
5x 115kg

BOR's:
5x 60kg
5x 70kg
5x 80kg
5x 90kg
5x 100kg

Toen door naar het strand! Kibbelingetje naar binnen gewerkt en flink lopen stuppen! Nu werken! Moet wel zeggen dat dit trainingsschema me zwaar valt, voor mijn gevoel misschien tikkie te zwaar?! Nouwja, we zijn al over de helft dus volgende week overleven we ook wel! Daarna hebben we die week deload wel ff flink nodig iig!

nete gewichies manneke! Goed zooo ;)

Training woensdag 9 september: Billstar: Week 3, Dag 2:

Wide grip pull-ups:
5x BW
5x BW +10kg
5x BW +20kg
4,5x BW +20kg
4,5x BW +20kg
5x BW +10kg
5x BW +10kg

Military press:
5x 40kg
5x 50kg
5x 65kg
5x 65kg
5x 65kg
4x 65kg
4x 65kg

Had eigenlijk meer dan geen zin in deadliften vandaag dus kwam eigenlijk met zo'n instelling de sportschool in van: deze oefening ga ik skippen. Ben ik bezig met military press kom ik het ventje tegen die ooit aan mij heeft gevraagd hoe hij nou het beste kan deadliften. Hij is ongeveer ook het enige ventje die deadlift in de sportschool en hij vroeg aan mij of hij samen met mij kon deadliften! :) Ineens was mijn zin weer terug! Ik had alleen geen ruk zin om 5x5x 140kg te gaan doen! Dus vandaar deze training!

Deadlift:
?x 60kg
10x 80kg
8x 100kg
(ventje zette ff nieuwe record neer met 3x 120kg)
8x 120kg
8x 140kg (rep PR)

Wel hoop fails vandaag (had ook echt een waardeloze voeding!) maar toch wel aardig tevreden gevoel aan training overgehouden!

hahaha, tof toch?

Nette training Ruben! Je deadlift is netjes kerel. Zit aardig bij mij in de buurt! Ik mag morgen lekker deadliften, kep er nu al zin in!

Leipe trainingen dit, gewoon lekker basic, geen superdude gecurl :thumb:

hahaha, tof toch?

Nette training Ruben! Je deadlift is netjes kerel. Zit aardig bij mij in de buurt! Ik mag morgen lekker deadliften, kep er nu al zin in!
Hahah mooizo! :) Mijn deadlift ga ik trouwens pas gruwelijk verhogen als ik eindelijk met Belt ga trainen! Anders is het volgens mij neit verstandig voor het ruggetje! Al moet ik zeggen dat ik vandaag met die 8x 140kg niks aan druk voelde op mijn rug! 5x5 dan issie wel gesloopt qua wervels!!

Leipe trainingen dit, gewoon lekker basic, geen superdude gecurl :thumb:
;) Owww maar het jeukt wel gruwelijk om gewoon weer eens voor het grrruwelijk pompen te gaan!! ;) Maja, nog 5 weekies wachten! Nu alleen maar focus op kracht!

zou ik idd doen met belt kerel, goed bezig Ruubke ;)

Ff weekendupdate:

Donderdagavond een briljante avond gehad toen we een plaatselijke kroeg met het personeel van ons hotel hebben overgenomen (barbattle) Uiteindelijk heeft ons hotel een 8,1 gescoord (je kreeg punten voor sfeer, bediening, schoonmaken enz. enz.) Hoogste score tot nu toe! Verder die avond gruwelijk veel gedronken! (als barman moet je wel meedoen natuurlijk ;)) 6 uur uitendelijk mijn bed in, half 11 wekkertje weer, toen 10,5 uur achter elkaar gewerkt met veel te weinig eten! Zaterdag hele dag op fitnessopleiding doorgebracht, wel 18 boterhammen met vleeswaren op! Met fitnessmaatje van me afgesproken om in Amsterdam bij Splash met een personal trainer te gaan trainen! Had alleen van tevoren (@ half 6) een hotdog, whopper, verse jus, grote milkshake en flesje water op want dacht dat we ergens uurtje of 8 gingen trainen maar het was dus half zeven ;) Ik zag de bui al hangen!!

In de Splash uiteindelijk oefeningen gedaan op basis van eigen lichaamsgewicht. Uitgangspunt was elke keer 3x 12 herhalingen! Omschrijving van de oefeningen:

- Je staat met 12kg zware koebel in je handen, op borsthoogte. Springt zo hoog mogelijk terwijl je je armen strekt (jezelf zo lang mogelijk maken) Bij het landen met gebogen benen de klap opvangen en dan soort van diep squatten.
-Met 2x 16kg in je handen elke keer met 1 been op bankje afzetten en met 2 benen op bankje gaan staan. Dan weer naar de grond en het gewicht op ene been op de grond brengen (steps gewoon dus)
-Handen op draaibare handvaten, benen op bankie. Opdrukken maar dan dat je handpalmen naar elkaar toe gaan wijzen als je diep doorzakt en je duimen naar elkaar wijzen als je hoog bent. Killing!!! Echt niet normaal!

Ff tussendoor de hotdog whopper enz eruit genekt.

Toen verdergegaan met touwtjestraining. 2 handvaten met elkaar verbonden met een verstelbaar ongeveer 4 meter lang koord. Koord ging halverwege zijn lengte over bar heen op 2 meter hoogte zeg maar.
-oa. opgedrukt met je voeten in die handvaten (als je je ene been omlaag beweegt gaat je andere been omhoog) lichaam in een hoek van ongeveer 45 graden (hoofd laag, benen hoog) Zodra je ook maar een spiertje verslapte dan slingerde je naar voren! Te komisch maar dus ook wel gruwelijk zwaar omdat je echt geen tiende seconde rust kan nemen tussendoor.
-flys met je handen in die handvaten en dan dus eigen lichaamsgewicht wegdrukken, heel erg evenwicht bewaren
-rows waarbij je jezelf optrekt langs je lichaam, ook weer hier je handen indraaien! Maakte echt een heel verschil!
- reverse flys waarbij je jezelf dus ook weer optrekt.
- voor je buik: jezelf standje opdrukken maar dan met je voeten weer in die handvaten. Knieen naar je borst trekken terwijl je je kont zo hoog mogelijk houdt! Ook hier kunnen je buikspieren nooit ontspannen.
- hamstrings + kont: boven de grond liggen (steunt dus op je gestrekte armen) en dan je hielen naar je kont trekken. Heb je dat dan je heup zo hoog mogelijk brengen. Gruwelijk! Eerste setje voelde het alsof de kramp in mijn poot schoot, 3 setje ander gevoel!

Training totaal dus echt briljant! Vooral het feit dat je echt geen seconde je spiergroep kan ontspannen met alle oefeningen maakt het zo briljant! Kan geen apparaat of dumbbell tegenop!

's Avonds nog ff in Amsterdam aan het stappen geweest! Ook megagezellig! Kwart over 4 uiteindelijk de trein uitgekomen, toen nog 50 minuten moeten fietsen met me zussie achterop naar huis. 4 uur geslapen, 8 uur gewerkt en nu kapot! :) Met de spierpijn valt het mee! Voel wel mijn borst en verder nu beetje last van mijn kuit (komt waarschijnlijk van het fietsen nadat ik me benen had getraint! Tigerbalsem gaat vannacht hopelijk uitkomst bieden!

Trap mijn billstar trouwens vanaf morgen de laan uit! Heb weer zin om te pompen! Wordt denk 4 dagen splitschema:
maandag: borst triceps
dinsdag: rug biceps
woensdag: benen buik
vrijdag: schouders (armen?)

Worden waarschijnlijk oefeningen tegen de 10-12 reps aan, 3 setjes. Onder failure blijven we zitten en vooral veel melkzuur en pomp opbouwen! So far mijn update! Nu tijd om te eten en te slapen!

Terug
Naar boven