Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai..wie weet hoe het afloopt met jou en je ex
Succes met die opleiding tot finessinstructeur, ziet er wel erg leuk uit!![]()
Terwijl jij je netjes gedraagt, speelt je ex een mean manipulatief spelletje: gewoon bovenstaan en geen voer geven om op te reageren. Misschien hard, maar jij bent steeds degene die geraakt wordt. Genoeg meiden die WEL oke zijn! Lekker trainen/werken/studie dit weekend?
Zet die griet nou uit je kop, want ze maakt je de kop gek. Ik weet niet wat er met dat mokkel aan de hand is, misschien is ze aandacht geil ofzo, maar dit is niet gezond man. Het lijkt wel of ze wil dat je voor haar je nek uitsteekt. Maar ik zie haar er voor aan dat ze je aat valen als een baksteen... Kijk uit met die shit kerel!
Nou met mijn ex wil ik niks meer dan vriendschap! Dat klotemanipulatief spelletje speel ik alleen niet dus dat is wel irritant want daar kan ik alleen maar slachtoffer van zijn maja! So far mijn ex!Jammer van die ex man, voglende dan maar?
Wat zijn je plannen precies met dat diploma?
) om vervolgens treintje richting purmerend te pakken! (nog half uur slaap in de trein gepakt! Deed me heel veel goed!) Studie is op zich simpel (heb natuurlijk ook voorsprong met jaar geneeskunde en 3 jaar biomedische wetenschappen) maar wel aantal dingejes geleerd! Waaronder over spierpijn! Superinteressant dus!
Te veel gemeen met elkaar! Was wel cool. Uiteindelijk nog samen met haar naar haar bushalte gelopen! Ik met de gedachte dat het dezelfde kant op was als het treinstation waar ik naartoe moest maar ik zat er dus drie kilometer naast
haha! Was het wel waard trouwens! Kan niet wachten tot volgende week btw 
hehehe, doe je wel een beetje rustig aan, casanova??
Tof dat je studie zo boeiend is man, ik hoop dat het goed blijft gaan! Hoelang duurt de studie?
Ik was toevallig ook in Purmereutel gisteren, me moeke bezocht![]()

Owww grappig! De stoet motoren ook nog meegemaakt met verstandelijk gehandicapten als bijrijders? 
Rustig aan? Dan mis je vaak je kansen! Je kan er vaak beter vol voor gaan, weet je meteen waar je aan toebent en vaak raak
Is geloof 14 zaterdag achter elkaar, dus over 3,5 maandje ongeveer benk fitnessinstructeur!Owww grappig! De stoet motoren ook nog meegemaakt met verstandelijk gehandicapten als bijrijders?
![]()

Dat wijfje doppen kerel.. Ze is daarna van jou!!
Trouwens, ga je in een sportschool werken of ga je je eigen gym in de toekomst oprichten?

Maar begin gewoon maar met een bijbaantje met in de gym werken (studeer ondertussen nog biomedische wetenschappen erbij)
5 biertjes later ben ik maar weer op het water overgestapt (had voor het stappen weightgainershake en bak kwark op dus zat al vol!) 's nachts om half 5 nog een biefstuk gegeten! Erg lekker!

whahaha zuiplap! Kwist ut! Kwist ut!!
Maar 5 biertjes, kom op zeg, beetje drinken mag best, zolang je maar niet elke dag aan de tap lurkt eh?
Keertje extra rust is ook niks mis mee...
Nachtelijke koelkast shoppen escapades heb ik ook zat haahaha.... Op de een of andere manier smaken ze dan toch het lekkerst ook eh?
Ineens was mijn zin weer terug! Ik had alleen geen ruk zin om 5x5x 140kg te gaan doen! Dus vandaar deze training!Hahah mooizo!hahaha, tof toch?
Nette training Ruben! Je deadlift is netjes kerel. Zit aardig bij mij in de buurt! Ik mag morgen lekker deadliften, kep er nu al zin in!
Mijn deadlift ga ik trouwens pas gruwelijk verhogen als ik eindelijk met Belt ga trainen! Anders is het volgens mij neit verstandig voor het ruggetje! Al moet ik zeggen dat ik vandaag met die 8x 140kg niks aan druk voelde op mijn rug! 5x5 dan issie wel gesloopt qua wervels!!Leipe trainingen dit, gewoon lekker basic, geen superdude gecurl![]()
Owww maar het jeukt wel gruwelijk om gewoon weer eens voor het grrruwelijk pompen te gaan!!
Maja, nog 5 weekies wachten! Nu alleen maar focus op kracht!
) 6 uur uitendelijk mijn bed in, half 11 wekkertje weer, toen 10,5 uur achter elkaar gewerkt met veel te weinig eten! Zaterdag hele dag op fitnessopleiding doorgebracht, wel 18 boterhammen met vleeswaren op! Met fitnessmaatje van me afgesproken om in Amsterdam bij Splash met een personal trainer te gaan trainen! Had alleen van tevoren (@ half 6) een hotdog, whopper, verse jus, grote milkshake en flesje water op want dacht dat we ergens uurtje of 8 gingen trainen maar het was dus half zeven
Ik zag de bui al hangen!!
Met de spierpijn valt het mee! Voel wel mijn borst en verder nu beetje last van mijn kuit (komt waarschijnlijk van het fietsen nadat ik me benen had getraint! Tigerbalsem gaat vannacht hopelijk uitkomst bieden!