- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Ff weekendupdate:
Donderdagavond een briljante avond gehad toen we een plaatselijke kroeg met het personeel van ons hotel hebben overgenomen (barbattle) Uiteindelijk heeft ons hotel een 8,1 gescoord (je kreeg punten voor sfeer, bediening, schoonmaken enz. enz.) Hoogste score tot nu toe! Verder die avond gruwelijk veel gedronken! (als barman moet je wel meedoen natuurlijk) 6 uur uitendelijk mijn bed in, half 11 wekkertje weer, toen 10,5 uur achter elkaar gewerkt met veel te weinig eten! Zaterdag hele dag op fitnessopleiding doorgebracht, wel 18 boterhammen met vleeswaren op! Met fitnessmaatje van me afgesproken om in Amsterdam bij Splash met een personal trainer te gaan trainen! Had alleen van tevoren (@ half 6) een hotdog, whopper, verse jus, grote milkshake en flesje water op want dacht dat we ergens uurtje of 8 gingen trainen maar het was dus half zeven
Ik zag de bui al hangen!!
In de Splash uiteindelijk oefeningen gedaan op basis van eigen lichaamsgewicht. Uitgangspunt was elke keer 3x 12 herhalingen! Omschrijving van de oefeningen:
- Je staat met 12kg zware koebel in je handen, op borsthoogte. Springt zo hoog mogelijk terwijl je je armen strekt (jezelf zo lang mogelijk maken) Bij het landen met gebogen benen de klap opvangen en dan soort van diep squatten.
-Met 2x 16kg in je handen elke keer met 1 been op bankje afzetten en met 2 benen op bankje gaan staan. Dan weer naar de grond en het gewicht op ene been op de grond brengen (steps gewoon dus)
-Handen op draaibare handvaten, benen op bankie. Opdrukken maar dan dat je handpalmen naar elkaar toe gaan wijzen als je diep doorzakt en je duimen naar elkaar wijzen als je hoog bent. Killing!!! Echt niet normaal!
Ff tussendoor de hotdog whopper enz eruit genekt.
Toen verdergegaan met touwtjestraining. 2 handvaten met elkaar verbonden met een verstelbaar ongeveer 4 meter lang koord. Koord ging halverwege zijn lengte over bar heen op 2 meter hoogte zeg maar.
-oa. opgedrukt met je voeten in die handvaten (als je je ene been omlaag beweegt gaat je andere been omhoog) lichaam in een hoek van ongeveer 45 graden (hoofd laag, benen hoog) Zodra je ook maar een spiertje verslapte dan slingerde je naar voren! Te komisch maar dus ook wel gruwelijk zwaar omdat je echt geen tiende seconde rust kan nemen tussendoor.
-flys met je handen in die handvaten en dan dus eigen lichaamsgewicht wegdrukken, heel erg evenwicht bewaren
-rows waarbij je jezelf optrekt langs je lichaam, ook weer hier je handen indraaien! Maakte echt een heel verschil!
- reverse flys waarbij je jezelf dus ook weer optrekt.
- voor je buik: jezelf standje opdrukken maar dan met je voeten weer in die handvaten. Knieen naar je borst trekken terwijl je je kont zo hoog mogelijk houdt! Ook hier kunnen je buikspieren nooit ontspannen.
- hamstrings + kont: boven de grond liggen (steunt dus op je gestrekte armen) en dan je hielen naar je kont trekken. Heb je dat dan je heup zo hoog mogelijk brengen. Gruwelijk! Eerste setje voelde het alsof de kramp in mijn poot schoot, 3 setje ander gevoel!
Training totaal dus echt briljant! Vooral het feit dat je echt geen seconde je spiergroep kan ontspannen met alle oefeningen maakt het zo briljant! Kan geen apparaat of dumbbell tegenop!
's Avonds nog ff in Amsterdam aan het stappen geweest! Ook megagezellig! Kwart over 4 uiteindelijk de trein uitgekomen, toen nog 50 minuten moeten fietsen met me zussie achterop naar huis. 4 uur geslapen, 8 uur gewerkt en nu kapot!Met de spierpijn valt het mee! Voel wel mijn borst en verder nu beetje last van mijn kuit (komt waarschijnlijk van het fietsen nadat ik me benen had getraint! Tigerbalsem gaat vannacht hopelijk uitkomst bieden!
Trap mijn billstar trouwens vanaf morgen de laan uit! Heb weer zin om te pompen! Wordt denk 4 dagen splitschema:
maandag: borst triceps
dinsdag: rug biceps
woensdag: benen buik
vrijdag: schouders (armen?)
Worden waarschijnlijk oefeningen tegen de 10-12 reps aan, 3 setjes. Onder failure blijven we zitten en vooral veel melkzuur en pomp opbouwen! So far mijn update! Nu tijd om te eten en te slapen!
Splash
Als in Leidse Plein
Whahaha! Doe mijn gappies daar de groeten! wat grappig!Jij hebt je dus ook wel vermaakt leest ik ! Top man! Veel te katabool natuurlijk, maar hey, so did I... Ik was jarig gisteren

) 6 uur uitendelijk mijn bed in, half 11 wekkertje weer, toen 10,5 uur achter elkaar gewerkt met veel te weinig eten! Zaterdag hele dag op fitnessopleiding doorgebracht, wel 18 boterhammen met vleeswaren op! Met fitnessmaatje van me afgesproken om in Amsterdam bij Splash met een personal trainer te gaan trainen! Had alleen van tevoren (@ half 6) een hotdog, whopper, verse jus, grote milkshake en flesje water op want dacht dat we ergens uurtje of 8 gingen trainen maar het was dus half zeven
Met de spierpijn valt het mee! Voel wel mijn borst en verder nu beetje last van mijn kuit (komt waarschijnlijk van het fietsen nadat ik me benen had getraint! Tigerbalsem gaat vannacht hopelijk uitkomst bieden!