Fitness Seller

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

aight, men ;)

• Topic Starter Topic Starter
Training woensdag 16 september: Rug + biceps:

Wide grip pull-ups:
12x BW
12x BW
12x BW
12x BW

Seated rows:
12x 67kg
12x 77kg
12x 77kg

Front pull-down machine:
12x 35kg (per hand)
12x 50kg
12x 60kg

Seated rows (dit keer wel kussentje tegen borst):
12x 60kg
12x 80kg
8x 90kg

Bicep curls:
12x 10kg
12x 12kg
12x 14kg
8x 16kg-->6x 12kg-->4x 10kg

Hele dag al geen drol gegeten dus energie was erdoorheen!
Nu benk pleittos want ben daten ;) Laterz!

Vergis ik me of heb ik al beter van je gezien?

Ik blijf het zeggen..respect voor die pull-ups..ben er echt jaloers op!:o

Sja, echte BB training :P

Lekkere training weer maat...., Er zitten bijna nooit flauwe trainingen tussen bij je ;) Erg sexy man ;)

Thnx peops maar dit was toch echt een zwaar flauwe training! Had 's ochtends alleen een bakkie cornflakes, 4 boterhammen en eiwitshakie op, toen vervolgens 8 uur niks (2 liga's) en daarna ging ik trainen op 2 rolletjes druivensuiker! Hoe erg kun je het van tevoren voor jezelf verzieken! :P ;)
Volgende keer gaan we weer ff potje harder stampen, met normale voeding want dan vallen 12 reps tenminste ook vol te houden!

Met een goeie zoen verbrandt je toch ongeveer 1000 cal? In dat geval ben ik vanavond weer kilootje lichter geworden ;) Ook zonde!!!

sjee Ruub, gaat je mand in man! Ik word net ff wakker.... Wat ben je aan ut uitspooken joh?

Damn alsnog respect voor je pulls man, I'd wish dat ik zoveel reps kon. :sad:

Whazzup kerel.... Ben je van de planeet verdwenen...?

:wave: ben je in het naastgelegen dorp blijven steken :p

Hey kids,

Sorry voor ff geen posts deze week! Voor mij is mijn schooltje nu ook eindelijk begonnen. 5 dagen in de week studeren. 6e dag fitnessinstructeuropleiding en dan nog eens 3 dagen werken!En een nieuw vriendinnetje!Druk druk druk dus!

Deze week 3 keer kunnen trainen: Geen noemenswaardige gewichten.. Trainingen staan de komende weken ff in het teken van massa pakken. Deze week stonden de 8 reppers op het programma. Komt erop neer ongeveer 4 oefeningen per spiergroep te pakken en daarna nog 1 oefening biceps of triceps. Rust tussen de setjes door zo min mogelijk en zoveel mogelijk pomp creeren! Massa stampt er nu lekker snel in voor mijn gevoel!Weegschaal zegt 81kg!

Gister alleen met borst ff soort van missertje gemaakt. Normaal doe ik eerst ff 2x 30 herhalingen met alleen stang om beetje warm te worden. Nu pakte ik meteen 8x 60kg (ook pussyweight), toen ik klaar was voelde het alsof mijn rechterborst beetje was uitgescheurd. Elke beweging deed pijn de 10 minuten erna. Daarna heel rustig toen peckdeck gedaan en met steeds hoger gewicht, eigenlijk er geen last meer van gehad daarna! met alle oefeningen. En nu ook de volgende dag geen (spier)pijn ofzo! Denk dat het dus bij de schrik blijft!

Hoe is het met jullie?

Hij leeft nog! Halelujah! :D

Kijk je wel een beetje uit ja, doe nou je opwarm setjes man!
Fijn om te lezen dat het je goed gaat. Hoest eigenlijk met die chick waar je achteraan zat vorige week...?

Hij leeft nog! Halelujah! :D

Kijk je wel een beetje uit ja, doe nou je opwarm setjes man!
Fijn om te lezen dat het je goed gaat. Hoest eigenlijk met die chick waar je achteraan zat vorige week...?

Vandaag op opleiding gehad hoe nuttig een goede warming up wel niet is ;) Beetje mosterd na de maaltijd haha ;) Maar we kregen dan ook wel echt een hele goeie warming up toegeschoteld ;)

Chickje is mijn vriendinnetje dus das ook positief :) Alleen nu de tijd nog ff vinden om beetje tijd aan elkaar te besteden! Want het wordt echt gruwelijk druk! Vandaag op de opleiding trouwens ff uurtje gesport.. Idee erachter was om ons te laten voelen hoe het voelt als je fosfaatvoorraad op is :) Kwam erop neer.. zo snel mogelijk shoulderpressen met 1,5kg volgens mij en dan de instelling om binnen 20 sec alles te geven..
Eerste x 20 sec lukte dat nog niet.. daarna 20 sec rust, weer 20 sec pompen, weer 20 sec rust, weer 20 sec rusten :) Killing! Wel briljant! Evenals een paar andere geniale oefeningen :)

Hoop weer geleerd dus! ;) Nu op naar een verjaardag! ;) We hebben het ook zo zwaar! :P

Laterz

hahaha, je hebt maar een rot leven :D

Veel plezier gap!

PS: Mijn deadlift filmpje al gezien?

Terug
Naar boven