Fitness Seller

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
En Ruup heeft vandaag weer een gaatje gevonden om te trainen! Uiteraard met een briljant voedingspatroon vooraf ;) Ahum!

Gekozen voor benentraining omdat morgen hele bovenlichaam (samen met fitnessmaatje) op het programma staat, enige is dat benen trainen er de laatste 2 weken bij in was geschoten :P Dus ergens gok ik op een dagje of 4 spierpijn vanaf vandaag! :P Nadruk gelegd op spierspanning en niet op zoveel mogelijk gewicht halen:

Squat:
20x bar
20x bar
20x bar (warmup allemaal)

Hacksquat: (diepste standje)
12x 65kg
12x 105kg
12x 145kg
enadiepste standje: 8x 197,5kg (fullstack) --> 4x 145kg

Leg curls:
12x 55kg
12x 85kg
10x 75kg
10x 65kg --> 6x 55kg

Leg press:
12x 105kg
10x 150kg
10x 202,5kg (fullstack) --> 7x 150kg (branden!!)

Kalf raises op machine:
gewichten niet bijgehouden, maar voelde me kuiten wel! Is trouwens wel ondingapparaat want hoe slecht voor je is het om je knieen op slot te zetten met 200kg aan gewicht als druk erop!

Leg extensions (2 sec omhoog, 3 sec omlaag)
10x 55kg
10x 85kg
12x 75kg
10x 65kg --> 7x 45kg

En toen zijn we door de regen naar huis gestrompelt!
Wel heerlijk branderig gevoel (nu nog na 2,5 uur) in mijn pootjes! Vooral leg extensions met langzaam omhoog bewegen waren supereffectief! (normaal zou ik met dubbele hoeveelheid gewicht mijn benen omhoog gooien en dan langzaam terug, nu dus niet gooien maar rustig omhoog!)

Sodeju Ruubke! Mooie comeback kerel! :cool:
En wat was dat voedingspatroon dan wel, hmmm? :roflol:

Dat wordt spierpijn morgen maatje!

Sodeju Ruubke! Mooie comeback kerel! :cool:
En wat was dat voedingspatroon dan wel, hmmm? :roflol:

Dat wordt spierpijn morgen maatje!

Poten branden nog steeds en sta volgens mij nog stijf van de adrenaline dus dat wordt een kort nachtje (morgenochtend 9 uur sta ik weer in de sportschool met fitnessmaatje)

Voeding was ruk vandaag:

10:00: diepvriesmaaltijd: aardappeltjes, broccoli en kip in mosterdsaus geloof ik + 500 gram kwark

12:00: 4 boterhammen met flinke bak gesmolten kaas, 50 gram eiwitshakie + creatine

15:00: 4 boterhammen met vleeswaren, 4 eiwitten

17:00: 2 pakkies goodnoodles + 50 gram eiwitshakie + creatine

18:30: avondeten: hutspot met gemarineerde halve kip erbij

19:30: 50 gram eiwitshakie

20:30: trainen + 47 gram dextrose

22:00: hutspot met eiwitshakie+creatine

23:00: 500 gram kwark

Als ik het zo zie staan heb ik toch meer gegeten dan ik dacht ;) hehe

muah, netjes toch? Niks mis mee!

muah, netjes toch? Niks mis mee!
viel idd wel mee! Alleen je trainen van vandaag is de voeding van gisteren... en gisteravond moeten werken dus eigenlijk niks gegeten toen vanaf 5 uur dus wat dat betreft was het wel slechte voorbereiding!

Ahh damn, sta echt nog veel te strak van de adrenaline :) balen dat altijd :) want dan val ik voor 3 uur niet in slaap :( moet jij niet slapen trouwens Kwark? :P

jup, ik ga er ook in, lag af en aan al een uurtje in mijn mand, kep ook nog te veel rush in me kop hahaha

---------- Toegevoegd om 00:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

Hoest verder met je gappie? Ik mis je wel een beetje man! :heart:

Nette hacksquat! Laat de spierpijn maar komen:p

jup, ik ga er ook in, lag af en aan al een uurtje in mijn mand, kep ook nog te veel rush in me kop hahaha

---------- Toegevoegd om 00:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

Hoest verder met je gappie? Ik mis je wel een beetje man! :heart:

Hehe, uiteindelijk toch best snel in slaap gevallen op Kwark's iPod choice!! heerlijke nummers! :P

Verder met mij echt top! probeer weer een beetje tijd te maken hier maar gaat met moeite ;) but i will never leave you! ;)

Nette hacksquat! Laat de spierpijn maar komen:p

Thnx! Nu op naar de hacksquat op 197,5kg en dan diepste standje ;) Spierpijn vandaag valt overigens wel mee, net nog ff 10 minuten vanaf de sportschool naar huis gefietst (kan ook sparta medden) om te proberen het beter te maken (spierpijn eruit te fietsen) maar das niet gelukt! ;) haha.

Vanochtend trouwens redelijk als een wrak wakker geworden (ik bewoog wel, maar wakker was ik niet) maar had afgesproken met fitnessmaatje om te gaan trainen dus geen tijd om wakker te worden:

Wide grip pull-ups:
8x BW
8x BW
8x BW
8x BW

Seated rows:
12x 47kg
10x 67kg
10x 77kg
10x 77kg --> 7x 57kg

Dumbbell rows:
12x 20kg
10x 26kg
10x 26kg --> 8x 18kg
8x 30kg --> 5x 20kg

hammer grip pull downs:
12x 57kg
10x 67kg
10x 72kg
8x 77kg --> 7x 57kg

Pomp wilde er voor mijn gevoel niet echt inkomen maar uiteindelijk waren we toch redelijk opgeblazen! Nu weer ff flink eten om vrijdagochtend schouders en borst de t*fus in te blazen!

hee Ruben, waar ben je man...?

hee Ruben, waar ben je man...?

Hey Kwark, jah ben weer superdruk dus ff niet bezig geweest met logje bijhouden!

Vorige week helaas niet kunnen trainen (op een gruwelijke training van mijn opleiding op zaterdag na dan! :()

Deze week gister bovenlichaam gepakt volgens deze methode: 35 sec rammen, 15 sec rust, 35 sec rammen, 15 sec rust, 35 sec rammen, 15 sec rust, 35 sec rammen. Wel flink bakkie pomp ermee gescoord :)
Morgen onderlichaam en hopelijk vrijdag nog een x bovenlichaam!

Jij nog steeds lekker aan het stampen kwark?

• Like
Waarderingen: Sue
Hey Kwark, jah ben weer superdruk dus ff niet bezig geweest met logje bijhouden!

Vorige week helaas niet kunnen trainen (op een gruwelijke training van mijn opleiding op zaterdag na dan! :()

Deze week gister bovenlichaam gepakt volgens deze methode: 35 sec rammen, 15 sec rust, 35 sec rammen, 15 sec rust, 35 sec rammen, 15 sec rust, 35 sec rammen. Wel flink bakkie pomp ermee gescoord :)
Morgen onderlichaam en hopelijk vrijdag nog een x bovenlichaam!

Jij nog steeds lekker aan het stampen kwark?

heyyyyyy gappie!!

welkom terug kerel! En hoe ik aan het stampen ben! Nu 91 kilootjes, netjes eh? Ik ga trouwens kuren, de kogel is door de kerk...
verder moest iedereen zijn karma-leuter inleveren, er zijn nieuwe karma regels, en iedereen (ook de oudgedienden) moesten op 0 beginnen.
Nu ben ik van pagina 31 in de karma ranking naar de 2e plaats geklommen :eek: ben kennerlijk pop hierzo :roflol:

Blij te lezen dat het goed met je gaat! Mijn laatste training staat in mijn sig ;)

Hey Beuk! Klinkt heftig zo'n training, maar goed dat je er een bakkie pomp voor trug krijgt :p
Weet niet meer, was je nou dit jaar met je opleiding begonnen? Bevalt het?
Hoest verder?

Hey Beuk! Klinkt heftig zo'n training, maar goed dat je er een bakkie pomp voor trug krijgt :p
Weet niet meer, was je nou dit jaar met je opleiding begonnen? Bevalt het?
Hoest verder?

Jup, leer nu wat echt trainen is :) Is wel heel kicken! Was 2 maandjes geleden met opleiding begonnen en bevalt goed! Nu op zoek naar stageadresje! Al bij 2 sportscholen geweest waar ze geen plek hadden, vandaag naar nog 3 geweest :):P Hopen dat er daar wel 1tje tussenzit met een plekkie voor me! Verder top met mij!

Jij ook nog goed bezig? zag geloof de laatste keer dat je goed bezig was je vetpercentage omlaag te krijgen?

nog getraind Ruub?

Mooi! Komt u ook ff buurten bij kwarkje?

Nou ook weer flink mijn best gedaan want toen ik de sportschool uitliep kon ik het niet laten (echt niet!) om de vuilnisbak daar buiten helemaal vol te kotsen! Dacht nog ff dat ik daarna ging flauwvallen maar na een minuutje was dat gevoel gelukkig weggetrokken:

Wederom getraint op basis van het principe 35 sec rammen, 15 a 20 sec rust! 4 setjes per apparaat, hoogstens een minuut rust tussen de apparaten. Vanwege deze trainingsmethode alleen de gewichten die ik per setje bij de apparaten heb gebruikt (35 sec rammen komt neer op een stuk of 15 a 20 herhalingen)

Hacksquat:
55kg
105kg
145kg
197,5kg

Leg curls:
50kg
70kg
65kg
55kg

Leg press:
65kg
105kg
150kg
202,5kg

Calf raises:
65kg
105kg
150kg
185kg

Leg extensions:
55kg
75kg
85kg
75kg

Lekker doorgeramd dus, potje branden niet normaal! Inmiddels rolletje druivensuiker en eiwitshakie naar binnen gewerkt dus we zijn weer begonnen met ons herstel!

keiharde training maat! Erg sterke hacksquats ook makker! Nice ;)

Hahaha, ik heb dat tijdens de training, laatst heb ik de legpress helemaal onder gekotst hahaha

keiharde training maat! Erg sterke hacksquats ook makker! Nice ;)

Hahaha, ik heb dat tijdens de training, laatst heb ik de legpress helemaal onder gekotst hahaha

Haha, dat vind ik beetje teveel schaamte in de sportschool :) Ik heb tegenwoordig (inmiddels al x of 15 van het trainen genekt) wel al de controle om minuut speling te hebben wanneer ik moet kotsen!

Toen ik mijn leg extensions had gedaan ben ik eerst 5 minuten op bankie gaan liggen, begon me niet beter te voelen. Toen snel omgekleed! Ben ik fitnessinstructrice tegengekomen! Ff nog met haar minigesprekje gehad dat ik bijna haar collega was geworden en toen kwam ze nog met dat ze eventueel een goed woordje voor me kon doen in een andere sportschool! Wel schattig, daarna heb ik alleen het gesprek afgebroken met de zin: Ik ga nu alleen ff heel snel luchtje scheppen voordat ik ga kotsen! En haar reactie meteen: Owwww Ruben toch! Daarna nog ff rolletje druivensuiker snel afgerekend en daarna zodra ik buiten was ff de prullenbak volgenekt! :) Mindmaagcontrole or what ;)

hahaha echt wel :hahaha:
Je was gewoon afgeleid... dat hebben chicks met jou denk ik ehhehehe

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

heh, welkom terug mattie! Te gek dat je er weer bent! Ik spuit je strakkies ff vol met karma!

Terug
Naar boven