MuscleMeat

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Ook staat erbij "YOU CANNOT ADD EXTRA EXERCISES" behalve calve raises!! Omdat je anders het risico loopt op overtrainen!

Ah ik vind het bs. Je bent al redelijk gevorderd maar traint met een intermediate schema ipv advanced, dan mag er best nog een goeie compound bij imo.

• Topic Starter Topic Starter
Training maandag 23 maart:

Comments vooraf: 3 dagen lang mezelf gesloopt in het weekend! 10 uur op een dag letterlijk gerend (heet bij ons werken), bijna niks gegeten en daarna ook nog ff de kroeg in gedoken (geen alcohol!!) en nauwelijks slaap!(3,5 en 4,5 uur) Dit gisteravond weer een kleeein beetje goedgemaakt door iig 's avonds weer normaal te leven en weer ff veel gegeten te hebben.
Afgelopen zaterdag de training ook moeten skippen bij gebrek aan goede voorbereiding en tijd! (was ook voor mij ff een gare week door di, do en za te willen trainen, normaal ma, wo en vr)

Benchpress: 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 85kg, 5x 90kg
Squat: 5x 85kg, 5x 85kg, 5x 85kg, 5x 85kg, 5x 85kg
BOR's: 5x 60kg, 5x 60kg, 5x 60kg, 5x 60kg, 5x 60kg
Situps: 15x BW+10kg, 15x BW+10kg, 15x BW+10kg, 15x BW+10kg

Comments achteraf: had het zwaar met benchpress!! Kwam vooral door de slechte voorbereiding!! Squat en BOR's eitje!! (ben ik ook sneller dan het schema aan het verhogen!!)
Nu al zin in woensdag!! Morgen hele dag leren en bankhangen met een vriendin en vanavond alleen nog ff werken dus gebrek aan energie zullen we niet hebben woensdag!! :D (hoogstens gebrek aan eiwitten na morgenavond ;) :P)

Training woensdag 25 maart:

Comments vooraf: Wegens slechte eten van gisteravond (zat bij chickie op de bank en ze had alleen maar chips!!) besloten om maar 's middags te gaan trainen!! 's ochtends nog 10 boterhammetjes en bord rijst op (+ kwark, + eiwitshakie) Oefeningen maar ff wat zwaarder gepakt dan vorige week, toen alles beetje licht ingeschat (behalve schouders :P)

Standing military press: 4*5x 45kg
Deadlift: 5*5x 100kg
Hersteloefening fullsquat: 5*5x 75kg
Pull-ups: 5*5x BW+ 5kg
Situps: 3*15x BW+10kg

Comments achteraf: voelde me gruwelijk sterk na de deadlift,
Milpress, aardig zwaar! volgende week 4*5x 50kg proberen!! geef het slagingspercentage van 50% dan!!
Deadlift, volgende week 120kg maar proberen!! (deed nu wel laatste 2 setjes straps om) maar toch een eitje
Hersteloefening squat leek ik niet nodig te hebben :p Maar het is vast wel ergens goed voor ;) Eitje iig ook!!
Pull-ups: ook veel te makkelijk (misschien mede door sportschoolchick die naar me ging kijken ;))
Totaal na 70 minuten trainen: zweet all over the place, 2,5 liter water gedronken, wel lekker opgepompt gevoel en me rug voelt nu als een plank!! keihard als beton! :D Tijd geleden dat mijn ruggetje zo heeft gevoeld!! :D

hey gap, ziet er goed uit, kzou wel met 2,5 verhogen.. 5 is erg veel (Neem desnoods zelf 1.25 gewichten mee, ik heb ze besteld voor (als het goed is) Olympic BAR,voor 3 eiries ofzo)

hey gap, ziet er goed uit, kzou wel met 2,5 verhogen.. 5 is erg veel (Neem desnoods zelf 1.25 gewichten mee, ik heb ze besteld voor (als het goed is) Olympic BAR,voor 3 eiries ofzo)

Owww das wel een goed idee!! Waar heb je ze ergens besteld??
Bij ons in de sportschool geven ze ook teveel groepslessen, waaronder bodypump dus misschien dat ze daar ook nog wel 1,25 kilo gewichtjes hebben liggen, maar dat moet ik ff checken zowieso! Bestellen is goed idee!!

pfieuw dat weet ik echt niet meer, krijg ze morgen binnen, 1 of andere vage site, ze komen ze persoonlijk afleveren ofzo.. Vertel het je morgen..

Sterke pull ups al beuk. 25 reps met +5kg begint aan te tikken.

Sterke pull ups al beuk. 25 reps met +5kg begint aan te tikken.

Ahhh eind december afgelopen jaar deden we 22,5 kilo extra en dan 3* 15 herhalingen ;) :P Was toen wel een beetje geforceerde beweging enne ik wil het nu soepel laten gaan dus vandaar dat ik nog laag begin!!Maarre dit was duidelijk te laag!! :)

Ik ben alleen strontjaloers op je military press boTo ;) op je DL ook wel een beetje maar over 2 weken doe ik denk ook iets van 135 5*5, daar denk ik je wel te kunnen evenaren :P

Ahhh eind december afgelopen jaar deden we 22,5 kilo extra en dan 3* 15 herhalingen ;) :P Was toen wel een beetje geforceerde beweging enne ik wil het nu soepel laten gaan dus vandaar dat ik nog laag begin!!Maarre dit was duidelijk te laag!! :)

Ik ben alleen strontjaloers op je military press boTo ;) op je DL ook wel een beetje maar over 2 weken doe ik denk ook iets van 135 5*5, daar denk ik je wel te kunnen evenaren :P

Zeker weten, 5x5 135 is een goed volume bij dat gewicht. Ik ben jaloers op je chins met 22,5kg. Met +20kg pers ik er net 6 reps uit. :o
Heb je al een one arm chin gekunnen toen? Of heb je nooit geprobeerd? Ik ga er voor de lol nog eens voor trainen. Vond laatst een leuke website : http://www.dragondoor.com/articler/mode3/232/

Zeker weten, 5x5 135 is een goed volume bij dat gewicht. Ik ben jaloers op je chins met 22,5kg. Met +20kg pers ik er net 6 reps uit. :o
Heb je al een one arm chin gekunnen toen? Of heb je nooit geprobeerd? Ik ga er voor de lol nog eens voor trainen. Vond laatst een leuke website : http://www.dragondoor.com/articler/mode3/232/
Haha, one arm chin lijkt me ook vet! Heeft altijd al ergens in mijn achterhoofd gezeten :P dusse wie weet over paar maandjes dat we daar pogingen voor gaan doen!! Moet alleen denk grip in mijn onderarmen nog ff verbeteren!! Geef mijn traps wel al voordeel van de twijfel voor one hand chin-ups!!

Maarre met wide grip (handen bijna een meter uit elkaar) pull-ups deden we 22,5kg extra!! Met chinnen zijn we gestopt op 30 kilo dumbbell tussen onze benen en toen verder gegaan met pull-downs, waar ik 107kg haalde!!

DL pakt ook je hele traps he!
Haha, jah die ontdekking heb ik gister gedaan :) toen ik klaar was met deadliften stonden mijn armen weer wijder uit elkaar ;) Hele ruggetje volgepompt :) :P

@ BW, kheb ze besteld bij helisports! De gewichte kosten 3:50 heb thuisbrengen 8:00 :O

Training van 27 maart ('s ochtends 7 uur, maar late post):

Comments vooraf: soort van koortsgevoel in me hoofd, lichamelijk voelde ik me wel top!! (kwam misschien van het vele leren! tentamen vanochtend)

Benchpress: 5*5x 80kg
Squat: 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 100kg
BOR's: 5x 40kg, 5x 50kg, 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 75kg

Comments achteraf:
Met squatten nog wel klein beetje last van onderrug, alleen als ik in precies goede stand stond met mijn rug voelde ik niks, anders lichte pijntjes, dit in tegenstelling tot mijn fitnessmaatje die bij 127,5kg deadlift een keiharde krak hoorde!! :S Ik hoorde hem trouwens ook!! :S
Koortsgevoel bleef, net tentamen gedaan en begin me iets beter te voelen! zometeen nog ff powernapje voor het werken!

Training van 30 maart:Met een heerlijk weekend achter de rug!! (zelfs zondag vrij van mijn werk (gaat de komende 3 maanden niet meer voorkomen)) en een mamsje die me verwend had met koken!! (zie ik 1x in de maand :P) Waren we optimaal voorbereid voor de training van vanochtend!!

Benchpress: 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 95kg!!
Squat: 5*5x 90kg
BOR's: 5*5x 65kg

Comments achteraf: Whoohoo was te bruutjes sterk, fitnessmaatje stond verbaasd te kijken hoe ik bezig was en zijn comments (nou volgens mij kan je nog wel stukkie zwaarder met je squats...:P i know, maar deze waren perfect uitgevoerd ;) We houden trainingsschema lekker aan!) Fitnessmaatje maakte zich ook al zorgen want die blijft al een maand of 3 op iets van 6 reps op 110 kg bankdrukken hangen... mijn comments: over 5 weken haal ik je in ;)
Kontje was ook lekker volgelopen want vanmiddag was ik met een paar vrienden gaan voetballen, massief uit mijn broek gescheurd toen ik actie maakte!! :) hehe!! Jammer dat het de laatste passende broek was dus dat worden weer dure kledinguitgaven deze maand! :D

Thnx!!!
Training van 1 april 2009! Geen grapje!!:

Comments vooraf: bij binnenkomst ontdekt dat onze gymeigenaar een hele hoop nieuwe apparaten heeft aangeschaft, waaronder nog een squatrek!! whoohooo!! Meteen maar even het nieuwe van het apparaat afgetrained ;) hehe!! Kwam wel moeilijk op gang!

Military press: 3*5 x 50kg, 1*4 x 50kg
Deadlift: 5*5 x 120kg
Squat: 5*5 x 80kg
Pullups: 5*5 x BW +10kg

Comments achteraf:
Helaas laatste setje Milpress een fail! hoe graag ik die stang ook omhoog wilde (was een gok om van 45kg vorige week naar 50kg deze week te gaan (tussenmaatje hebben we niet) Volgende week dus maar 50kg wel zonder fail uitvoeren!!
Deadlift: t*ring hoe zwaar maar ging wel! Volgende week 130kg!
Squat: beetje te zwaar voor hersteltraining volgens mij! Maar dat merken we vrijdag wel!
Pull-ups :) zag die mensen kijken ;):P Volgende week BW+15kg op het programma!!

Totaalduur training 80 minuten, veel rust genomen tussen de setjes door!! Ik ging kapot, mede ook doordat het te warm in de sportschool was!! Wel bruut pumped op gevoel nu!!

netjes hoor.. Lekkere DL!

Training van 3 maart:

Comments vooraf: gister snackdag gehad! waardeloos gegeten maar was ook totaal niet gemotiveerd om normaal te eten! Wel 's avonds (7 uur en 10 uur) een bord spaghetti op als voorbereiding voor vandaag en ik kwam tot de grote ontdekking dat de kwark op was :( (geen nachtelijk kwarkherstel dus :S)

Benchpress: 5*5 x 85kg
Squat: 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 100kg, 5x 110kg
BOR's: 5x 60kg, 5x 65kg, 5x 70kg, 5x 75kg, 5x 80kg

Comments achteraf
Bij benchpress toch maar spottertje ingezet bij alle setjes! Deze was niet nodig gelukkig al moet ik zeggen dat ik hem dit keer wel uit mijn tenen haalde!!
Bij fullsquat zat 5 man te kijken hoe ik de 5x 110 haalde ;) Al was laatste herhaling ook met moeite!!
BOR's geef toe dat ik wel beetje flink gesmokkeld had bij de 80kg, wilde eigenlijk 85 doen maar zat er echt niet in vandaag!!

Iemand trouwens verstand van Deloaden?? Wanneer zou ik eraan moeten beginnen, zodra ik vast kom te zitten qua gewichten?

Brute BOR! Dubbele van mijne..

Training van 6 maart:

Comments vooraf: Na een slopend weekend (keihard gewerkt, slecht gegeten) maar besloten 's ochtends vroeg niet te trainen maar het op te schuiven naar 's avonds laat (kon ik nog de hele dag voor goede voeding zorgen!!) Heeft volgens mij zijn vruchten afgeworpen! :D

Benchpress: 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 100kg!! whoohoo!!
Squat: 5*5x 95kg
BOR's: 5*5x 70kg
Weighted situps 3*15x BW+18kg

Comments achteraf: whoohoo!! dat was 5x 100 benchpress :D

Terug
Naar boven