Fitness Seller

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

Zouhet ook niet met 1 been naar voren doen, lijkt me niet lekker voor je rug..

• Topic Starter Topic Starter
Ik smokkel de hele zware setjes met straps dus op die manier kan ik mijn handen gewoon normaal houden maar hooked grip ziet er nog wel uit als iets om te gaan proberen!! thnx!

Vind het een beetje dubieus met milpress... Denk wel dat je stabieler staat met een voet voor en een voet achter en denk ook dat je niet meer uit je rug kan halen dan wanneer je 2 voeten naast elkaar hebt staan... ??!!

Na een te slopend weekend dit keer ben ik jammergenoeg nu ziek...

Ergens zagen we het ook wel aankomen met
woensdag in amsterdam stappen,
donderdag in utrecht gestapt,
vrijdag 10 uur zonder eten gewerkt en daarna in noordwijk gestapt,
zaterdag 12 uur met alleen avondeten tussendoor gewerkt en daarna gestapt,
zondag 8 uur gewerkt met 2x eten, maar toen waren we al naar de klote!!

Hopelijk nu weer beter voor woensdag! Anders krijgen we weer zo'n onwijze dip in het aantal kilo's dat ik kan pakken!!

Paar daagjes uit de sleur kan best eens lekker zijn man!! Maak je er niet te druk over :thumb:

Paar daagjes uit de sleur kan best eens lekker zijn man!! Maak je er niet te druk over :thumb:

Zit wat in!!

Al moet ik zeggen dat ik 4 dagen lang aan de drank ben geweest, donderdag waterpijpje erbij gepakt.... Dus hoopte eigenlijk maandag weer ff het schuldgevoel van die 4 dagen weg te trainen :) Maja ipv daarvan komt er nog ff 2 dagen ziek overheen...

Nu al beter aan het worden!! Neus is weer levend, Koorts is weg

Hele dag kleine dingen gegeten als:

Muesli met yoghurt
Cornflakes
Noodles
Wel normaal avondeten
en bakkie kwark zo ook!!

Hopelijk kan ik morgen weer eetlust maximaal oppakken!!

Ondanks dat ik nog duidelijk niet 100% ben kon ik het toch niet laten om te gaan trainen. Aangezien ik de maandagtraining ook heb gemist vandaag maar een mixje fullbody gemaakt wel op een beetje laag gewicht, wel hogere reps dan normaal...

Training woensdag 29 april:

Benchpress: 8x 60kg, 8x 70kg, 8x 80kg
Fullsquat: 8x 60kg, 8x 70kg, 8x 80kg, 8x 90kg
Pullups: 12x BW, 8x BW+10kg, 8x BW+5kg
Seated Dumbbell Shoulder press: 10x 14kg, 8x 20kg, 8x 24kg

Beetje moeilijke te omschrijven oefening maarre komt erop neer... als een plank iets verder dan verticaal naar achter hangen, scharnierpunt van cables net boven je hoofd, 1,5 meter voor je... V-stangetje en dan met je handjes je hoofd aantikken.. Duidelijk?? 12x 18,75kg, 10x 23,25kg, 8x 26,25kg
Tricep pushdowns: 10x 23,75kg, 10x 26,25kg, 8x 28,75kg

Totale trainingstijd een uurtje..
Comments achteraf: Qua spieren voelde ik me weer heerlijk eindelijk (na 3 dagen ziek) gigantische pomp aangezien ik 8 reps niet gewend ben!!
Enige was dat ik echt kotsmisselijk was na de training en paar keer licht in me hoofd geworden van denk zuurstofgebrek (ben nog één en al snot namelijk)
Seated Shoulder press maar een x gedaan!! Bevalt me eerlijk gezegd toch wat beter dan military press aangezien ik bij milpress blijf hangen!! Dus vanaf nu ga ik deze oefening op woensdag doen (moet wel zeggen dat ik duidelijk sterker ben geworden op deze oefening ondanks dat ik hem 3 maanden niet heb gedaan!!)

Even een update!!

2 Briljante dagen achter de rug! Niet qua training wel qua geniaal gezellig!!
Koninginnenach keihard gezopen en 1,5 uur geslapen (geloof dat ik nu ook nog verliefd ben.. .:P autsj!) Koninginnedag, minder gedronken, weinig gegeten en weer hele dag gefeest! Ook ff met fitnessmaatje boel op een rijtje gezet! Dit was even laatste keer echt losgaan!

Vanaf volgende week gaan hij en ik aan de XPA (Xtreme Performance Amplifier) en gaan we weer echt ff serieus beuken, want hij loopt ook beetje te k*tten!! Gewoon weer 3x in de week, vol gemotiveerd! (Vanaf volgende week moet ik ook 5 dagen weer in de week naar college toe (van half 9 tot 12 dus is te doen!))

Even short term doelen voor over 6 weken!!
De 80 kilo halen aan bodyweight (met XPA iig stapje in de goede richting want je houdt ietsje meer vocht vast! Rest gaan we erbij vreten!)

5x 115 kilo Benchen halen (de 100 kilo bankdrukken was als doel voor over 3 maanden, daar zijn we overheen gevlogen!) Waarom 115 kilo? Mijn fitnessmaatje hangt over 4 weken nog steeds op 110 kilo die hij 8 reps wil kunnen halen (daarvoor verhoogt hij niet) dus een mooi doel volgens mij om over hem heen te gaan qua benchen!!

5x 150 kilo deadlift over 3 weken!! (moet zeggen dat ik beetje watje begin te worden met verhogen ivm ruggetje die natuurlijk onwijze druk begint te voelen! Daarom short term doel om iig wel door te gaan met verhogen!

5x BW+30kg over 4 weken kunnen met Pull-ups!

En we gaan weer voor een gruwelijke Six-pack!! (Is op dit moment te strak te zien maar dat komt door 2 dagen zuipen en daarmee op dit moment vochttekort ;) We gaan dus voor een gezond uitziende Six-pack!

Wish me luck!!

Ben benieuwd.. :) GL!

Maandag met een frisse start beginnen is alvast niet gelukt aangezien ik deze post op dit tijdstip plaats hehe! Ondanks dat een briljante avond wederom gehad enne het te leuke chickie heeft me gesmst! (had haar nummer niet! Score! :P)

Nu al denk 3 liter water gezopen om morgenochtend uurtje of 10 iig niet te brak in de sportschool te staan!! Rammen gaan we zowieso!! Nu al zin in!!

Werd vanochtend om 12 uur dat de training werd ingezet!! Alles functioneerde op mijn hoofd na!! Voelde allemaal wel ****ing zwaar maar na de training was ik weer topfit! Rest van de dag alleen niks gegeten tot aan het avondeten! Dat was weer beetje domper!

Training maandag 4 mei:

Benchpress: 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 8x 80kg
Squat: 5x 60kg, 5x 100kg, 5x 90kg, 5x 90kg, 5x 90kg, 5x 90kg
BOR's 5x 60kg, 5*5x 70kg

Daarna 10 minuten lang alleen maar buikspier lopen rammen, no brake! Lekker volgelopen!!

Na fitness overigens nog een uurtje gebowled (had ik ook alweer 3 maanden niet gedaan (ooit waren we verslaafd)) en zowaar 230 punten gegooid!! Nieuw record (was daarvoor 221 :P)

Wel nog beetje mietje getrained vandaag maarre het goeie gevoel was er iig!! Nu weer ff gezond eten en we gaan vanaf overmorgen weer beulen!!

Mooie gewichten kerel.

En nog een pr op de bowlbaan ook :thumb:

Training woensdag 6 mei:

Comments vooraf: mijn laatste feestje gisteravond gehad! Vanaf nu af aan echt eventjes serieus weer trainen! Vandaag een xtje niet meer watje aan het uithangen hoewel de gewichten nog wel ietsje te wensen lieten.

Dumbbell Shoulder press: 15x 14kg, 5x 22kg, 5x 24kg, 5x 26kg, 5x 24kg
Squat: 5x 60kg, 5*5x 80kg
Deadlift: 5x 80kg, 5x 100kg, 5x 120kg, 5x 130kg
Weighted pull-ups: 5x BW, 5x BW+10kg, 5x BW+15kg, 5x BW+20kg, 4x BW +15kg

10 minuten buikrammen

Wussyweights eindelijk achter me laten liggen

Training vrijdag 8 mei:

Comments vooraf: eindelijk keertje lekker gegeten de dag voor mijn training!! Desondanks lijkt het volgens mij wel alsof ik in een cut zit, maar goed! Wordt aan gewerkt!!

Benchpress: 5x 60kg, 5*5x 90kg
Fullsquat: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 100kg, 5x 110kg
BOR's: 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 80kg

15 minuten buikspierrammen!!

Comments achteraf: Moest de 90 BOR's even geprobeerd hebben, desondanks toch niet heel veel gesmokkeld!!
Met Buikspierrammen was het wel vet dat er 10 man in de sportschool naar me aan het kijken was hoe ik aan het doorbeulen was.. Apparaatje (crunchapparaat gepakt) Naast me deed een gast 3 setjes van 20 reps terwijl ik afwisselend mijn benen laag en hoog 240 reps eruit perste :) hehe! :D

Morgen parachutespringen!! wiiii

Training maandag 11 mei:

Benchpress: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 100kg, 5x 100kg
Squat: 5x 60kg, 5*5x 100kg
BOR's: 5x 60kg, 5*5x 80kg

10 minuten buikspierrammen!

Comments achteraf: Wel chill weekend gehad, vanwege het te vette parachutespringen zaterdag een lekker dagje vrij toen! Gister mocht ik het wel in uren inhalen! 's avonds 12 uur nog even pizzaatje naar binnengewerkt! Vanochtend dus wel energiek opgestaan!!
Wilde eigenlijk 105kg banken als topsetje maar de 100 was toch net een tikkie te zwaar! Daarom maar nog een x gedaan!
Mijn buik btw al helemaal strakgetrokken van al het buikspierrammen de afgelopen weken! Zoek alleen nog een paar oefeningen om bovenste 2 blokkies nog ff meer aan te pakken!! Tips??

Training woensdag 13 mei:

Dumbbell Shoulder press: 15x 14kg, 5x 22kg, 5x 26kg, 5x 28kg, 5x 26kg
Deadlift: 5x 60kg, 5x 100kg, 5x 120kg, 2x 140kg, 5x 130kg
Squat: 3*5x 80kg
Pull-ups: 5x BW, 5x BW+10kg, 8x BW+22,5kg, 5x BW+10kg

10 minuten buikspierrammen (BW+5kg)

Comments achteraf: PR neergezet op Shoulder press!!! Nog nooit dumbbell van 28kg gebruikt, enige was dat ik hem niet op eigen kracht vanaf mijn knieen tot boven mijn schouders kreeg!! Fitnessmaatje bedankt!!
Bij Deadlift bij 140kg werd ik tikkie te licht in mijn hoofd dus maar mee gestopt (volgende rep was ik bewusteloos volgens mij neergepleurd! Misschien te lage bloedsuiker in de vroege ochtend?? (was tenslotte kwart over 7..)
Pull-ups de 22,5kg tot het gaatje gedrukt! 5 reps op eigen kracht, laatste 3 hielp fitnessmaatje nog een beetje! Daarna waren mijn lat's puin!

Leest er trouwens nog iemand deze topic of zet ik tegenwoordig PR's voor mezelf neer? ;)

Whoow DIkke Presses met de DB iig! erg netjes en diep respect..
Dikke Pull Ups ook, ik kan amper 6 keer BW doen.. wtf!? doe je deze veel vaker ofzo?

Hoest met je voeding vreet je jezelfnog steeds klem of ben je geminderd?

Zijn met name veel stille lezers Ruup, die posten niet maar bekijken enkel!

Whoow DIkke Presses met de DB iig! erg netjes en diep respect..
Dikke Pull Ups ook, ik kan amper 6 keer BW doen.. wtf!? doe je deze veel vaker ofzo?

Hoest met je voeding vreet je jezelfnog steeds klem of ben je geminderd?

Zijn met name veel stille lezers Ruup, die posten niet maar bekijken enkel!

Ahhh thnx voor de opmerking over de stille lezers ;) Is mentale boost voor me ;)

Pull ups doe ik alleen op woensdag, maar BOR's en Deadlift zijn natuurlijk ook goed voor je rug en daarmee je Pull-ups dusse daar je uiterste best op doen en je pull-ups gaan ook vanzelf vooruit!
Volgende week ga ik overigens ff negatief trainen met Pull-ups... Heb in gedachten om 40kg om mijn middel heen te hangen... Omhoog te springen (dus niet op eigen kracht optrekken) en dan heel langzaam proberen te laten zakken en dan zo langzaam mogelijk (dus 15 seconden lang laten zakken) Is als het goed is ook hele effectieve manier van trainen (en een afwisseling van normaal dus zal weer prikkel geven!)

Was laatste dagen beetje in twijfel of ik gruwelijk zou gaan cutten of verder zou gaan met bulken!! Laatste dagen dus alleen heeel veel gezond gegeten (donuts enzo laten staan, borden rijst en pasta waren wel niet aan te slepen) Sixpackje is weer aardig tevoorschijn maarre ik heb geen zin erin dat mijn kracht weer achteruit gaat dus bij deze maar besloten dat ik standje Vreet ga!! (Had ook als doel om 1 juni 80kg te wegen dusse daar gaan we voor!!) Weegschaal hangt nu overigens altijd ergens tussen de 76 en 78,5 kg (vandaag ga ik weegschaal op 80 proberen te zetten door mezelf gewoon vol te stouwen vandaag!!) Ik ga wel standje gezondbulken trouwens!!

Heb gewoon spierpijn in me lats, onderarmen en onderrug!! Wat is dat voor gekkigheid ;) Wist niet eens meer hoe het voelde... :P ;)

Gister de spierpijn er ff uitgetennist! (dat had ik ook al minstens 5 jaar niet gedaan! Wel lachen trouwens)

Training vrijdag 15 mei:

Benchpress: 5x 60kg, 5x 95kg, 5x 90kg, 5x 90kg, 5x 95kg, 5x 95kg
Squat: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 100kg, 5x 110kg, 5x 120kg
BOR's: 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 95kg

10 minuten Buikspierbashen!!

Comments achteraf:
Benchpress de 5x 95kg (1e keer) was een waardeloze uitvoering, veel teveel geslinger enzo, daarom terug naar 90kg, die te licht aanvoelde na het 2e setje daarvan, daarom maar weer teruggestapt op 5x 95kg die toen wel netjes uitgevoerd werden!! Lering hieruit is dat we toch ff iets beter moeten opbouwen, volgende x dus 60, 80, en dan 5x 100kg! (wilde eigenlijk zo min mogelijk opbouwen om krachten te sparen voor de 5 setjes maar blijkbaar toch nodig!)
Squat: Chick van mijn werk was naar me aan het kijken in de sportschool dus we moesten wel tot het bot gaan ;) Erg charmant zal het geschreeuw niet zijn geweest overigens ;) hehe
Volgende x ga ik trouwens voor een spotter achter me! Denk dat ik dan nog ff wat meer risico's kan gaan nemen!!
BOR's: Kon het niet laten de 95kg ook te proberen! Niet helemaal tot bovenaan aangetikt maar desondanks lekker volgelopen ervan!! 90kg was al netter dan de week ervoor!!

Voeding trouwens van deze week:

7:00 Eiwitshakie, bak cornflakes, 2 boterhammen
9:00 4 Eieren (alleen eiwit)
10:00 6 Boterhammen, tomatensoep
12:00 Bord rijst, kipfilet
14:00 Spaghetti in tomatensoep
15:00 Eiwitshakie
18:00 Avondeten (aardappels, groente vlees)
20:00 Pasta met tomatensaus
21:00 Bak kwark

Zakken chips, enz niet meegerekend overigens ;)

Terug
Naar boven