Fitness Seller

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

lekker bezig! Denk kom ook bij jou maar ff buurten :D

• Topic Starter Topic Starter
lekker bezig! Denk kom ook bij jou maar ff buurten :D

Ahhh gezellig :) Heb pas sinds gister ontdekt hoe ik een handtekening onder mijn posts zet ;) (i know, noob) Misschien dat het daarom zo dood hier is op mijn log ;) Oook maar ff jouw log checken ;) hehe!!

Je pakt lekker zwaar kerel, hoe lang bezig met traiinen nu?

Je pakt lekker zwaar kerel, hoe lang bezig met traiinen nu?

Nu iets van 1,5 jaar echt aan het rammen, daarvoor ook een jaartje in de sportschool rondgelopen maar toen wist ik niet wat ik aan het doen was!!
Had vorig jaar btw fitnessmaatje die fitnessinstructeur is geweest dus daar echt gruwelijk veel van geleerd qua techniek enzo!! :) Nu hem qua gewichten ook aardig geëvenaard :) hehe!! Wel trots op ;)

en je vreten, heb je dat op orde? Qua power zit je wel een beetje bij mij in de buurt, haha

Wat is eigenlijk je doelstelling? Ik in elk geval 100 kilo volgend jaar, es kijken of ut lukt :D En zo droog mogelijk, ben ook clean aan ut bulken momenteel :D

en je vreten, heb je dat op orde? Qua power zit je wel een beetje bij mij in de buurt, haha

Wat is eigenlijk je doelstelling? Ik in elk geval 100 kilo volgend jaar, es kijken of ut lukt :D En zo droog mogelijk, ben ook clean aan ut bulken momenteel :D

Ik ook aardig clean aan het bulken!! Zit per dag op 4000+ iig en ben het nu langzaam aan het opschroeven!! Waarvan 3500 clean en de rest wordt door zakken chips enz. opgevuld!! (niet dat we daar vet van aankomen!)

Enige gezeik is dat ik in het weekend 30 uur werk in 3 dagen tijd en dat komt vaak neer op 10 uur achter elkaar werken met half uurtje pauze ertussen, dan val ik dus altijd gruwelijk af!! Denk dat ik de Mammoth Shakies daar maar ga invoeren!! Dan een stuk of 3 (lekker asociaal) tijdens mijn werk nemen en zo iig het broodnodige binnenkrijgen!!

Ik wil eigenlijk de 90kg ergens in december aantikken! Al zal het echt bulken pas na de zomer gaan beginnen (in de zomer lig ik 6 dagen per week op het strand :) Wil er niet als een zak vet bijliggen!! ;))

Zonder dolle, maa eten zit bij Ruup wel goed! Dat weet ik uit ervaring! Alleen die weekenden schieten er altijd bij in bij em, dat is dan weer jammer!

Zonder dolle, maa eten zit bij Ruup wel goed! Dat weet ik uit ervaring! Alleen die weekenden schieten er altijd bij in bij em, dat is dan weer jammer!

Haha, thnx for the support!!

Nou je hoort het KwarkMixer!! Met mijn eten zit het wel goed ;) haha

Zijn jullie train matties, dus?

Nou, wat ik altijd doe als ik druk ben, is zelf shakies maken, en die zijn gruwelijk: 2 scheppen whey, 1 dikke schep mutant mass, 1 heel ei, 2 theelepels crea, 2 scheppen cacao poeder, 2 theelepels glutamine, 2 scheppen brinta, melk en schudden maar!

Zo: 700 Kcal shake, heren! Daar zit je wel ff vol van muahahaa

BTW, goeie zaak trouwens, lekker gainen pik!

Zijn jullie train matties, dus?

Nou, wat ik altijd doe als ik druk ben, is zelf shakies maken, en die zijn gruwelijk: 2 scheppen whey, 1 dikke schep mutant mass, 1 heel ei, 2 theelepels crea, 2 scheppen cacao poeder, 2 theelepels glutamine, 2 scheppen brinta, melk en schudden maar!

Zo: 700 Kcal shake, heren! Daar zit je wel ff vol van muahahaa

Dat klinkt als de betere shakies :)
Ik doe aan boterham soppen!! 12 boterhammen met tomatensoep wegsoppen :) Kun je ongeveer elke 1,5 uur doen!! :) Dat zijn ook bakken calorieetjes :P ;)

Aminozuren erbij slikken trouwens chill?? Heb ik nog nooit gedaan maar overweeg ik wel nog namelijk! Erge baat bij?

Dat klinkt als de betere shakies :)
Ik doe aan boterham soppen!! 12 boterhammen met tomatensoep wegsoppen :) Kun je ongeveer elke 1,5 uur doen!! :) Dat zijn ook bakken calorieetjes :P ;)

Aminozuren erbij slikken trouwens chill?? Heb ik nog nooit gedaan maar overweeg ik wel nog namelijk! Erge baat bij?

Hier knal je op kerel, buitenaards gewoon!

Je gaat goed beukerwooder!!

Goed in de bulk zo te zien.

Heb je je al ingeschreven voor de thirty pound challenge? Jij maakt daar goede kansen bij :thumbs:

amino's zijn zeker rielekst! Je herstel gaat zooooo veeeeel sneller! Meteen halen die zooi, en 9 per dag vreten! :D Wel veel water drinken he?

Je gaat goed beukerwooder!!

Goed in de bulk zo te zien.

Heb je je al ingeschreven voor de thirty pound challenge? Jij maakt daar goede kansen bij :thumbs:
Tuurlijk!! Ik ga daar ook mijn best doen al denk ik juist dat ik het het zwaarste ga krijgen!! (zo snel gain ik niet namelijk in kilo's maar goed!!)

amino's zijn zeker rielekst! Je herstel gaat zooooo veeeeel sneller! Meteen halen die zooi, en 9 per dag vreten! :D Wel veel water drinken he?
Amino's gaan morgen besteld worden!! Water drinken doen we zowieso met een liter of 3 a 4 per dag dus dat komt goed :)

Heb trouwens een geniale chefkok :) pleurt hij na het diner nog ff een halve kilo Runderentrecote voor me de oven in :) Dat was wel ff een leuke verrassing van hem :)

nou nou, als je elke dag zo'n verassing krijgt, maak je me vierkant in kerel, hahaha! :D

nou nou, als je elke dag zo'n verassing krijgt, maak je me vierkant in kerel, hahaha! :D

:) hehe!! Nog een verrassing!! Ruupje was vandaag na 3 uur werken alweer klaar!! (na 4 uur slapen :P ;) hehe)

Vreetscore op dit moment:
Bak Cornflakes
Wheyshakie
17 boterhammen
Tomatensoep
Kippensoep
Saucijzenbroodje en de dag moet nog beginnen har har ;)

Trouwens wat voor amino's heb je?? BCAA's?? Wat nog meer?? Wat raadt je me aan?

:) hehe!! Nog een verrassing!! Ruupje was vandaag na 3 uur werken alweer klaar!! (na 4 uur slapen :P ;) hehe)

Vreetscore op dit moment:
Bak Cornflakes
Wheyshakie
17 boterhammen
Tomatensoep
Kippensoep
Saucijzenbroodje en de dag moet nog beginnen har har ;)

Trouwens wat voor amino's heb je?? BCAA's?? Wat nog meer?? Wat raadt je me aan?

zozo, dat gaat lekker, beest! :D

Vermening je gewicht met 2,5. Het resultaat is het aantal grammen wat je dagelijks aan eiwitten naar binnen moet proppen. Probeer verschillende "soorten" eiwit te scoren, want we hebben dik 20 verschillende aminozuren. Als aanvulling natuurlijk de whey shakes, en de amino tabletten. Ik gebruik die van Precision Engineered. Die zijn duur, maar erg goed. Met een pot van 300 stuks doe je ongeveer een maand.

Je zult merken dat je herstel erg snel gaat, en dat je kans op blessures en spierpijn een stuk lager wordt. Doe om de 2 maanden ff 6 weken creatine om je body een extra boost te geven in termen van toevoer-acceleratie.
Hierdoor kan, en ik zeg KAN, je kracht met 30-40% toenemen. Wees alleen niet overmoedig, je moet goed beseffen wat je aankan en wat niet.

Verder: weinig tot geen koffie, geen zout, zo min mogelijk suiker (idd, ook cola!!!), verzadigde vetten.
Probeer in jhe bulk zo schoon mogelijk te werken, en kies voor snelle koolhydraten.

so far ff, gap! You animal!!!

zozo, dat gaat lekker, beest! :D

Vermening je gewicht met 2,5. Het resultaat is het aantal grammen wat je dagelijks aan eiwitten naar binnen moet proppen. Probeer verschillende "soorten" eiwit te scoren, want we hebben dik 20 verschillende aminozuren. Als aanvulling natuurlijk de whey shakes, en de amino tabletten. Ik gebruik die van Precision Engineered. Die zijn duur, maar erg goed. Met een pot van 300 stuks doe je ongeveer een maand.

Je zult merken dat je herstel erg snel gaat, en dat je kans op blessures en spierpijn een stuk lager wordt. Doe om de 2 maanden ff 6 weken creatine om je body een extra boost te geven in termen van toevoer-acceleratie.
Hierdoor kan, en ik zeg KAN, je kracht met 30-40% toenemen. Wees alleen niet overmoedig, je moet goed beseffen wat je aankan en wat niet.

Verder: weinig tot geen koffie, geen zout, zo min mogelijk suiker (idd, ook cola!!!), verzadigde vetten.
Probeer in jhe bulk zo schoon mogelijk te werken, en kies voor snelle koolhydraten.

so far ff, gap! You animal!!!

Suikers? Warom snelle KH? Welke Crea is eht best?

Laatst bewerkt:
suikers vervuilen je bulk onnodig, omdat die in je lichaam heel makkelijk in vet omzetten.

Snelle koolhydraten zorgen er na de training voor, dat je lichaam ze meteen kan opnemen, en voorkomt verbranding van evt. spiermassa. Natuurlijk zal je lichaam pas in het laatste staduim kiezen voor spierverbranding, maar iemand die een hele hoge metabolisme heeft, ontkomt er in zekere mate toch niet aan, daarom na de training zorgen voor snelle koolhydraten en natuurlijk je eiwitten, zodat het herstel proces meteen in gang kan worden gezet. Je dwingt je lichaam zo in de groei stand.

Welke crea weet ik ook neit precies, ik weet wel dat je de "oude" en de "nieuwe" crea hebt, de oude houdt behoorlijk vocht vast, de nieuwe minder. Dat ze beide schadelijk zijn voor de nieren is bekend, maar dat is grotendeels op te vangen door veel water drinken, en daarnaast moet je crea nooit langher dan 6-8 weken achtereen gebruiken. Las dan een pauze in van 2 maanden, en probeer de training dan op dat niveau te handhaven.

Na 2 maanden kan je gerust weer crea gebruiken. Voor zover ik weet, is het like this.

Terug
Naar boven