- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb pas sinds gister ontdekt hoe ik een handtekening onder mijn posts zet
(i know, noob) Misschien dat het daarom zo dood hier is op mijn log
Oook maar ff jouw log checken
hehe!!Je pakt lekker zwaar kerel, hoe lang bezig met traiinen nu?
Nu hem qua gewichten ook aardig geëvenaard
hehe!! Wel trots op 
en je vreten, heb je dat op orde? Qua power zit je wel een beetje bij mij in de buurt, haha
Wat is eigenlijk je doelstelling? Ik in elk geval 100 kilo volgend jaar, es kijken of ut luktEn zo droog mogelijk, ben ook clean aan ut bulken momenteel
![]()
Wil er niet als een zak vet bijliggen!!
)Zonder dolle, maa eten zit bij Ruup wel goed! Dat weet ik uit ervaring! Alleen die weekenden schieten er altijd bij in bij em, dat is dan weer jammer!
hahaZijn jullie train matties, dus?
Nou, wat ik altijd doe als ik druk ben, is zelf shakies maken, en die zijn gruwelijk: 2 scheppen whey, 1 dikke schep mutant mass, 1 heel ei, 2 theelepels crea, 2 scheppen cacao poeder, 2 theelepels glutamine, 2 scheppen brinta, melk en schudden maar!
Zo: 700 Kcal shake, heren! Daar zit je wel ff vol van muahahaa

Kun je ongeveer elke 1,5 uur doen!!
Dat zijn ook bakken calorieetjes

Dat klinkt als de betere shakies
Ik doe aan boterham soppen!! 12 boterhammen met tomatensoep wegsoppenKun je ongeveer elke 1,5 uur doen!!
Dat zijn ook bakken calorieetjes
![]()
Aminozuren erbij slikken trouwens chill?? Heb ik nog nooit gedaan maar overweeg ik wel nog namelijk! Erge baat bij?
Tuurlijk!! Ik ga daar ook mijn best doen al denk ik juist dat ik het het zwaarste ga krijgen!! (zo snel gain ik niet namelijk in kilo's maar goed!!)Je gaat goed beukerwooder!!
Goed in de bulk zo te zien.
Heb je je al ingeschreven voor de thirty pound challenge? Jij maakt daar goede kansen bij![]()
Amino's gaan morgen besteld worden!! Water drinken doen we zowieso met een liter of 3 a 4 per dag dus dat komt goedamino's zijn zeker rielekst! Je herstel gaat zooooo veeeeel sneller! Meteen halen die zooi, en 9 per dag vreten!Wel veel water drinken he?

pleurt hij na het diner nog ff een halve kilo Runderentrecote voor me de oven in
Dat was wel ff een leuke verrassing van hem 
nou nou, als je elke dag zo'n verassing krijgt, maak je me vierkant in kerel, hahaha!![]()
hehe!! Nog een verrassing!! Ruupje was vandaag na 3 uur werken alweer klaar!! (na 4 uur slapen
hehe)
hehe!! Nog een verrassing!! Ruupje was vandaag na 3 uur werken alweer klaar!! (na 4 uur slapen
![]()
hehe)
Vreetscore op dit moment:
Bak Cornflakes
Wheyshakie
17 boterhammen
Tomatensoep
Kippensoep
Saucijzenbroodje en de dag moet nog beginnen har har
Trouwens wat voor amino's heb je?? BCAA's?? Wat nog meer?? Wat raadt je me aan?

zozo, dat gaat lekker, beest!
Vermening je gewicht met 2,5. Het resultaat is het aantal grammen wat je dagelijks aan eiwitten naar binnen moet proppen. Probeer verschillende "soorten" eiwit te scoren, want we hebben dik 20 verschillende aminozuren. Als aanvulling natuurlijk de whey shakes, en de amino tabletten. Ik gebruik die van Precision Engineered. Die zijn duur, maar erg goed. Met een pot van 300 stuks doe je ongeveer een maand.
Je zult merken dat je herstel erg snel gaat, en dat je kans op blessures en spierpijn een stuk lager wordt. Doe om de 2 maanden ff 6 weken creatine om je body een extra boost te geven in termen van toevoer-acceleratie.
Hierdoor kan, en ik zeg KAN, je kracht met 30-40% toenemen. Wees alleen niet overmoedig, je moet goed beseffen wat je aankan en wat niet.
Verder: weinig tot geen koffie, geen zout, zo min mogelijk suiker (idd, ook cola!!!), verzadigde vetten.
Probeer in jhe bulk zo schoon mogelijk te werken, en kies voor snelle koolhydraten.
so far ff, gap! You animal!!!