MuscleMeat

biceps niet meer traine

Bezoekers in dit topic

Wat is het probleem? Je bent te lui om gewichten te verwisselen, er is geen andere oplossing op jij moet effe 1000 euro in je zak hebben zodat je 1 t/m 30kg dumbbells 2de hands kan aanschaffen. Je hebt het gehoort, het antwoord is NEE.
 
idd, zeg me maar eens dat dit niet huge lijkt voor dit kereltje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ok mss slechte foto, maar ik heb hem al eens live gezien en echt.. ze zijn huge.

hahaha,lachwekkendste topic van 2007.denk je dat zon voetballer zijn benen niet appart trainen.zulke flerken krijg je niet van een balletje schoppen.anders had ik ook zulke benen gekregen van alleen de trap elke dag op lopen en af lopen.haha
 
jonge nou heb ik je nog geholpen ook als een van de wijnige en dan ga je mij vervolgens uit lopen schelden??? . Zo werkt dat niet jochie. Ik ben liever 60kg bij 175 met een hoop info in mijn kop over trainen zodat ik groot kan worden dan een snotaap als jij die niet eens weet hoe hij traint of denkt dat je je benen traint door een balletje voorruit te schoppen. echt kansloos:o

ergste is nog dat ik hem net karma heb gegeven omdat ie nieuw is :D

:roflol:
 
ikweetniet ga naar een gym ipv thuis te zitten klooien
 
hahaha,lachwekkendste topic van 2007.denk je dat zon voetballer zijn benen niet appart trainen.zulke flerken krijg je niet van een balletje schoppen.anders had ik ook zulke benen gekregen van alleen de trap elke dag op lopen en af lopen.haha

Geen betoog pro voetbal ofzo, maar om sport op 't allerhoogste niveau te vergelijken met trapje op en af lopen heb je het IQ van 'n rozijn. :rolleyes: Dat weten we van "arnoldfan" echter wel al langer...
 
ja ultra en terror, de jongeren zijn niet allemaal zo'n sportratten als jullie, heb het hier al nog ondervonden.
1 ding vind ik wel jammer, dat zo'n jongens die spieren willen, maar er niet willen voor werken, dan naar je weet wat grijpen...
Eigenlijk vind ik het tof dat ik er nu zelf nog mee begonnen ben, heb een zoon van 10, moest die interesse krijgen, zal ik hem kunnen begeleiden, is erg sportief aangelegd.
 
Geen betoog pro voetbal ofzo, maar om sport op 't allerhoogste niveau te vergelijken met trapje op en af lopen heb je het IQ van 'n rozijn. :rolleyes: Dat weten we van "arnoldfan" echter wel al langer...

:treuren:
 
idd, indekay vergeet 1 ding, moest je weten heoveel uren per week de voetballers van hoogste klasse in de gym zitten voor benentraining, trainen ze bijna als een bodybuilder zulle
 
Kerel waar gaat dit nou over:P Investeer nog een tientje en dan koop je een dumbbell setje erbij!! OMG!
 
hahaha, vind ik ook de klucht van het jaar hoor, je moet dan maar dumbbells nemen die je aankan he.
en daarbij, ik vind dat jonge jongens meer kracht hebben dan je zou denken.
mijn zoontje van 10 heeft hier es een setje gebencht met 15 kg, en het ventje weegt er zelf maar 33kg
 
hahaha, vind ik ook de klucht van het jaar hoor, je moet dan maar dumbbells nemen die je aankan he.
en daarbij, ik vind dat jonge jongens meer kracht hebben dan je zou denken.
mijn zoontje van 10 heeft hier es een setje gebencht met 15 kg, en het ventje weegt er zelf maar 33kg


laat jij je 33 kilo zware zoontje benchen.nu is het helemaal het lachwekkendste topic :D
 
@ arloldfan, hoe bedoel je? dat hij beter nog niks probeert, al is het maar voor 1 keer?
 
idd, indekay vergeet 1 ding, moest je weten heoveel uren per week de voetballers van hoogste klasse in de gym zitten voor benentraining, trainen ze bijna als een bodybuilder zulle

Ik zie dat helemaal niet over 't hoofd. Ik wil maar zeggen dat die gasten dag in dag uit, jaren aan 'n stuk, met niks anders bezig zijn dan hun sport en daar dan ook nog eens tot het uiterste in begeleid zijn. Moet je dat niet gaan vergelijken met recreatief bb'en... appelen en peren, weet je wel.
 
hahaha,lachwekkendste topic van 2007.denk je dat zon voetballer zijn benen niet appart trainen.zulke flerken krijg je niet van een balletje schoppen.anders had ik ook zulke benen gekregen van alleen de trap elke dag op lopen en af lopen.haha

ik zeg toch niet dat die zijn benen niet traint, het ging mij erom dat zijn benen huge lijken/zijn omdat hij zo klein is.
dat voetballers hun benen trainen weet ik ook :rolleyes: in mijn vorige sportschool kwam Jamaïque Vandamme van Roda JC regelmatig trainen.
 
Back
Naar boven