XXL Nutrition

biceps niet meer traine

Users who are viewing this thread

franckylanssens

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 aug 2007
Lengte
1m80
Massa
80kg
ik wou die nieuwsgierige probatie van mijn zoontje gewoon es vertellen, omdat ik het idd ook balachelijk vind dat een gast van 16 biceps trainen met dumbbells van 7 kg al lastig vindt, zo iemand moet gewoon niet met krachttraining beginnen

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2007
ik wou die nieuwsgierige probatie van mijn zoontje gewoon es vertellen, omdat ik het idd ook balachelijk vind dat een gast van 16 biceps trainen met dumbbells van 7 kg al lastig vindt, zo iemand moet gewoon niet met krachttraining beginnen

zodra ik weer karma kan geven, krijg jij sowieso een schot:D!

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
@t topicstarter je kan ook enkel gaan benchen squaten en deadliften

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%

Gelukkig deed jij je dumbbell curls met 20 kg toen je begon. Sorry hoor, maar deze reactie slaat nergens op. Iemand die juist geen kracht heeft zou aan krachttraining moeten doen. Daar is het toch voor :rolleyes:

erwin280

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2007
Gelukkig deed jij je dumbbell curls met 20 kg toen je begon. Sorry hoor, maar deze reactie slaat nergens op. Iemand die juist geen kracht heeft zou aan krachttraining moeten doen. Daar is het toch voor :rolleyes:

idd een beetje aparte reactie maar ik denk dat hij de inzet van dat mannetje bedoeld;)

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Als het om de inzet gaat idd, dan ben ik het met hem eens.

ManuelP

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 mei 2007
Indd, als je geen motivatie heb kom je nooit ver..

Enjee

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
Doet me denken aan dat topic van laatst waar iemand aankwam met foto's van seedorf en wat kamaraadjes van hem als argument dat je dik gespierd werd van voetbal :roflol:

ten eerste zitten die gasten óók 2x per week in de gym en zijn ze niet gespierd, maar zijn ze droog!

Schaatsers, die hebben dikke benen!

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2007
Doet me denken aan dat topic van laatst waar iemand aankwam met foto's van seedorf en wat kamaraadjes van hem als argument dat je dik gespierd werd van voetbal :roflol:

ten eerste zitten die gasten óók 2x per week in de gym en zijn ze niet gespierd, maar zijn ze droog!

Schaatsers, die hebben dikke benen!

neej, jij spreekt je zelf niet tegen hoor:D...nog ff en wielrennen is de beste sport om Cutler-wheels te krijgen:D!

Absolutely

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
25 okt 2002
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
17%
neej, jij spreekt je zelf niet tegen hoor:D...nog ff en wielrennen is de beste sport om Cutler-wheels te krijgen:D!

Best cool hoor .. wiel rennen.. Doe een triadlon.. dan kan je gelijk biceps traine.. Beetje fiets is ook al 7 kilo ;)

franckylanssens

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 aug 2007
Lengte
1m80
Massa
80kg
@mikeh18,
sorry dat ik mssn wat raar overkwam, natuurlijk begin je geen curls met 20kg, ik ben begonnen met 6 kg hoor.
Maar met dat lastig vinden, bedoel ik idd gebrek aan inzet
de eerste keer dat ik mijn benen getraind had, kon ik 3 dagen bijna niet met mijn postfiets rijden
dat hoort er nu eenmaal bij

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Oke dan, helemaal mee eens. Inzet en discipline is een vereiste voor deze sport.

franckylanssens

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 aug 2007
Lengte
1m80
Massa
80kg
ja mikeh18,
jij hebt natuurlijk gelijk dat jongens die magerder en minder sterk zijn de meeste redenen hebben om krachttraining te doen;
ik doe het ook omdat ik een echte ecto ben, en nog maar steeds 62 kg woog
ben nu in die 2 maand al 6kg bij
Met er mee te beginnen ben ik het echt als een toffe sport gaan zien

ManuelP

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 mei 2007
En het wordt vanzelf een verslaving mits je het leuk vind!

Naar boven