franckylanssens
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wou die nieuwsgierige probatie van mijn zoontje gewoon es vertellen, omdat ik het idd ook balachelijk vind dat een gast van 16 biceps trainen met dumbbells van 7 kg al lastig vindt, zo iemand moet gewoon niet met krachttraining beginnen
!ik wou die nieuwsgierige probatie van mijn zoontje gewoon es vertellen, omdat ik het idd ook balachelijk vind dat een gast van 16 biceps trainen met dumbbells van 7 kg al lastig vindt, zo iemand moet gewoon niet met krachttraining beginnen

Gelukkig deed jij je dumbbell curls met 20 kg toen je begon. Sorry hoor, maar deze reactie slaat nergens op. Iemand die juist geen kracht heeft zou aan krachttraining moeten doen. Daar is het toch voor![]()

Doet me denken aan dat topic van laatst waar iemand aankwam met foto's van seedorf en wat kamaraadjes van hem als argument dat je dik gespierd werd van voetbal
ten eerste zitten die gasten óók 2x per week in de gym en zijn ze niet gespierd, maar zijn ze droog!
Schaatsers, die hebben dikke benen!
...nog ff en wielrennen is de beste sport om Cutler-wheels te krijgen
!neej, jij spreekt je zelf niet tegen hoor...nog ff en wielrennen is de beste sport om Cutler-wheels te krijgen
!