XXL Nutrition

Biejest Back in Business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

biejest

Ripped Bodybuilder
Waardering
175
Lengte
1m83
Massa
103kg
Gegroet,

Binnenkort ga ik hier een trainingslog bijhouden. Heb geleerd dat dit motiverend kan zijn, en je dwingt om elke keer keihard te trainen (anders denken de forumleden dat je zwak bent) :-)
Zit momenteel in een rustperiode - vanaf eind augustus 31/08 begin ik er terug mee. Ik zal dan 7 weken niet getraind hebben. Heb vakantie genomen en ook meer tijd gemaakt voor de vriendin en mijn zoontje. Ik zal trainen in mijn kelder thuis en niet meer in een club (misschien later terug, nadat ik verhuisd ben).

Deze morgen zat ik op 103.7 BW (heb gepiekt op 107)
Van mijn vetpercentage heb ik geen idee. Heeft me niet geboeid tot nu.
Ben van plan om cardio te doen 2x per week -> gaan joggen dus. Voorheen deed ik dit niet waardoor ik nogal vet stond maar wel sterk was. Mijn maximum benchpress was 155kg. Squatten en deadliften deed ik niet omdat ik schrik had voor mijn ooit geblesseerde onderrug. Ik ben van plan deze oefeningen op te pikken en er stilaan vordering in te boeken. Ik trainde benen wel met leg presses en leg extensions maar dat wordt je ook beu. Door squats en deadlifts te gaan doen zal ik een betere beentraining hebben meen ik. Mijn onderrug moet er stilaan ook sterker van worden.

Mijn trainingen zagen er meestal simpel uit. Binnenkort ga ik wat meer variatie erin brengen bv. 3 weken puur massa/kracht, dan een weekje meer herhalingen met minder gewicht, dan 100'en enz... Ik volg geen bepaalde regels - mijn trainingen zien eruit zoals ik dat wil en ik boek er resultaat mee.

Wat voeding betreft ben ik redelijk onorthodox. Ik ben geen bodybuilder dus ik ga niet elke gram eiwitten/koolhydraten/calorieën afwegen. Ik zorg gewoon dat ik voldoende binnenkrijg, uiteraard niet tè veel junk. Een keer per week zondig ik en kan er wel een junkmaaltijd van af... Voor de rest eet ik alles wat los en vast zit, als het maar niet te ongezond is.

Supplementen zal ik ook gebruiken. Laten we het houden op de basis (whey, bcaa's, pre -en post workout produkten, creatine om in het begin wat sneller op kracht te komen)

Wat is het doel? Minder vet komen te staan als voor mijn rustperiode, en ook een conditie opbouwen door cardio te doen. Voor mij is een krachtige fysiek belangrijk, dus niet enkel opgepompt eruit zien maar nog geen 100kg kunnen benchen.

Het andere doel is natuurlijk plezier beleven met het ijzer :cool:

02/09 mijn EZ bar en Barbell eens gewogen
EZ bar: 7kg
BB bar: 9kg
Al de oefeningen die ik hier neerzet zijn zonder dit gewicht

Laatst bewerkt:
s6 beest ga je volgen!

• Topic Starter Topic Starter

Bedankt - dan kan je mij binnenkort wat tips geven om goed te kunnen deadliften. Ik ga er echt rustig mee beginnen dus mijn eerste squat - en deadlifttrainingen zul je waarschijnlijk lachwekkend vinden.
Ach je moet ergens beginnen :D

Succes ermee :)

En je zult zien dat met squats en deadlifts niet alleen je benen en onderrug meer progressie boeken !

Succes ermee :)

En je zult zien dat met squats en deadlifts niet alleen je benen en onderrug meer progressie boeken !

Ik word gewoon 1 blok beton :cool:
Benieuwd wat ik na de nodige tijd zal presteren op 'de grote 3'. Om fatsoenlijk te kunnen squatten heb ik wel nog een squatrek nodig thuis maar ben momenteel op zoek.

Succes makker! Let eerst op de techniek, dan pas zwaarder gaan!:D

Hef ze!:wl:

Succes man goed fysiek heb je al op die avatar..

zeker bruut fysiek!

ahaaaaa long time no see :-)
goed dat je gaat volgen - nog even geduld...
Alles goed voor de rest?

Succes man goed fysiek heb je al op die avatar..

ben op de 4 weken dat ik ondertussen rust wel wat gekrompen (vooral aan mijn armen merk ik het). Mijn buik is daarentegen alleen maar 'gegroeid' hehe. Maaaaarrrrrrrr - ik voel gewoon dat ik als ik de draad terug oppik, ik uit mijn vel ga barsten. Mijn lichaam snakt naar de pomp :cool:

thanks - die fysiek gaan we binnenkort proberen te overtreffen (droger maar wel strong as a mofo)

Hier een foto van de supplementenverzameling die ik ga gebruiken tijdens de komende periode. Niets bijzonders, enkel wat ik beschouw als een goede basis om vooruitgang te kunnen boeken (mits keiharde training uiteraard).

Op de 2e foto zie je de olympische schijven (50mm) die ik gisteren 2e hands heb gekocht. EUR 150 voor 120kg, niet slecht al zeg ik het zelf. Binnenkort nog een olympische stang aanschaffen en een squatrek en dan kan het echte werk beginnen. In het begin van de trainingen gebruik ik mijn bench die ik nu heb staan. Is nog met een gewone barbell met 30mm schijven maar daar kom ik nog wel even mee toe.

Zal binnenkort een foto van de folterkelder posten. Daar waar er keihard getraind zal worden met op de achtergrond de rustgevende tonen van Slayer, Korn, Disturbed,...

Allllllright!

4460799-holder-5490b6391451b2411b3b8915eeb154fd.jpg

4460800-holder-77fa984ed48e77820e5f57f768b010c2.jpg

Ziet er goed uit man s6.
Ik ben benieuwd naar je homegym

Hier is ze dan - de folterkamer (echt meer dan een kamertje is het niet).

4 muren, ijzer en een stereo :-)

De dumbbells die ik heb liggen (zonder schroefdraad) zijn er van 30, 36 en 39 kg. De andere dumbbell kan ik tot 45kg op schroeven geloof ik. Dat zal de eerste weken nog niet nodig zijn denk ik als ik er terug aan begin.

De benchpress is van Weider. Degelijk apparaat maar gaat na de verhuis (oktober dit jaar) toch vervangen worden door een olympische drukbank. Een squatrack moet er ook nog komen maar dat is pas voor over een tweetal maanden. Voorlopig moet ik het hiermee doen;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze prints (en andere) heb ik op de muur hangen, met zowat de belangrijkste oefeningen erop. Deze foto is gewoon om een idee te geven. Nutteloze decoratie eigenlijk :-)

Gym ziet er al hardcore uit :D

Mooi dat er ook een squat rack komt.

Gym ziet er al hardcore uit :D

Mooi dat er ook een squat rack komt.

Ja die komt er wanneer we dus meer plaats hebben.
Vooral de olympische bank die ik ga aanschaffen zie ik wel zitten. Eentje waarop je de stang gewoon achteruit in de haken kan kletsen ipv zo te mikken en hopen dat je jezelf niet onthoofdt :eek:

Hardcore gym, hardcore supp pakket en hardcore vlaamse leew die er omhoog hangt! Lijkt me heel lekker om in te knallen :D

Hardcore gym, hardcore supp pakket en hardcore vlaamse leew die er omhoog hangt! Lijkt me heel lekker om in te knallen :D

En laat dit dan mijn 500ste post zijn :cool:
De Vlaamse leeuw hangt er nog wat verfrommeld bij maar deze krijgt in de nieuwe trainingsruimte binnenkort zeker een mooie plaats hehe.
Heb mijn collectie met agressieve muziek ook al wat uitgebreid.
Komt in orde!

Je begint pas weer en je neemt nu al een shitload aan sups. Je kan beter je geld sparen voor een extra biefstukje dan.

Je begint pas weer en je neemt nu al een shitload aan sups. Je kan beter je geld sparen voor een extra biefstukje dan.

Deze laatste 5 weken heb ik alleen whey gebruikt. De rest komt pas kijken als ik terug met trainen begin. Deze morgen gewogen op 104kg dus dat extra biefstukje zal niet direct nodig zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven