Fitness Seller

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

Epic lat dikte, daaronder ook, kan zien dat je zwaar lift :)

Mooi man.. deadlift richting de 300. Die cafiene pillen; is dat een goede vervanging voor koffie vind je?

:bow: Baas!!

nice dead! niet volledig uitgelocked of wel...

Mooie DL en epic massa on that back! Keep it up

stevig rugje

Thanks guys!

Mooi man.. deadlift richting de 300. Die cafiene pillen; is dat een goede vervanging voor koffie vind je?

Thanks. Er zit gewoon een stuk meer cafeine in die pillen, dus dat werkt wel enigzins na een vermoeide dag. Ik zag je trouwens nog met een rood puffend hoofd richting kelderwerk fietsen, hehe.

nice dead! niet volledig uitgelocked of wel...

Thanks. Lijkt inderdaad zo, voor me gevoel lockte ik het gewicht wel helemaal. Zal er op gaan letten.

UB wk3

Paused bench:
3x3x150kg

3Board:
3x150kg
3x180kg
3x190kg
2x200kg
1x205kg

Unilaterale incline press, single arm:
10x20kg
10x30kg
3x10x35kg

Reverse pushdown ss db rotator cuff- 4sets

Comment: Goed, maar mijn lichaam voelde enigszins vermoeid aan, niet verwonderlijk natuurlijk na gisteren, de pin presses daarom overgeslagen. Mijn lichaam trok het niet om nog een zware press oefening te doen. Verder waren de gewichten op de boards goed te doen.. Alleen had ik serieus last van mijn linkerschouder, niet in de zin van pijn, maar hij viel telkens weg. Dat er iets niet helemaal goed is is wel duidelijk, nu doordeweeks veel unilaterale oefeningen om het aan te sterken.

Buffness man.

concessieloos!

mooi trouwens dat er bij jou in the gym om half 11 s'avonds nog pullups supersetted met poses gedaan worden. mooi eigenlijk dattie uberhaupt om die tijd nog open is.. damn

Sterk man, het gaat de goeie kant weer op he.

Thanks!

concessieloos!

mooi trouwens dat er bij jou in the gym om half 11 s'avonds nog pullups supersetted met poses gedaan worden. mooi eigenlijk dattie uberhaupt om die tijd nog open is.. damn

Hehe, de gym is bij ons tot 23u open. Gigantisch chill inderdaad.

Sterk man, het gaat de goeie kant weer op he.

Thanks, gaat lekker inderdaad. Nog even mijn schouder fixen, en dan moet ik de volgende meet toch wel wat meer gewicht aan de bar kunnen hangen.

Hier overigens een filmpje van de training van gisteren:

http://www.youtube.com/watch?v=AP3YDwcy94E

*Grappig overigens dat ik een jaar geleden al 3x200kg van een 3board heb gedrukt, en vervolgens las ik mijn log dat ik diezelfde week 3x150kg close grip paused drukte.. Erg vreemd dus, aangezien ik nu op een goede dag wel 10x150kg op dezelfde manier moet kunnen drukken. Nu speelt mijn schouder drama me natuurlijk ook parten, maar het blijft opmerkelijk.

Verder voelde alles zwaarder aan als normaal, dus deze week zal ik weinig zwaar barbell werk doen.

puik werk!

Thanks.

UB

Bench paused:
5x3x105kg

Decline rock&rolls paused:
3x12x16kg
10x16kg

Unilaterale schoulder press, single arm:
10x35kg
10x45kg
10x55kg
10x65kg
6x75kg
10x40kg

Machine lats, hammer:
12x50kg
12x70kg
12x90kg
30x100kg
20x100kg

Straight arm lat pulldown cable- 4x12
Internal rotations- 3sets

Comment: Good, wat gas terug moeten doen. Schouder voelde met de bench ook niet lekker de eerste sets.

LB + Arms Deload!

Leg extensions - 4x25
Seated leg curls- 4x12 slow

Supersets:
Dislocates - plate holds / 3sets
Pull thrus - Standing abs / 3 sets
Machine curls - Hammer rope curls to face / 3sets

Comment: Goodish.

Je tukt nog wel heel mooi zelfs met die 3-board presses! Die 150 paused ziet er zo easy uit trouwens.

Je tukt nog wel heel mooi zelfs met die 3-board presses! Die 150 paused ziet er zo easy uit trouwens.

Thanks man, techniek is kracht. Het voelde overigens wel allemaal zwaarder aan als normaal. Dus deze week maar even rustig aan doen.

FB Deload.

Bench middel, paused:
5x3x140kg

CG inline:
10x65kg
2x10x95kg
10x65kg

Squat paused:
5x3x120kg

Deadlift:
6x1x170kg(2 clusters)

Goodmorning- 3x10x60kg
ABS

Comment: One of those days where you don't wanna wake up, everything is ****ed, everybody sucks. Geen bench meer doordeweeks, zaterdag mijn percentages halen en dan kijk ik wel of mijn kankerschouder verbeterd.

heftige stats!

• Topic Starter Topic Starter
Op basis waarvan bereken je eigenlijk altijd die percentages? Welk schema/idee/nog iets anders zit erachter?

Terug
Naar boven