XXL Nutrition

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

Volgens mij is alles bij Rubiceps wat niet competition grip is close danwel wide.
Maare wie zijn we (jullie) om commentaar te leveren? Hij heeft een ****in dikke bench.

Hahaha, mijn close grip is een duimlengte van het gladde gedeelte voor de goede orde. Mijn pink is in ieder geval nog een aardig stuk verwijderd van de ringen. Middelvinger is momenteel mijn competition grip. En thanks voor de lieve woorden allemaal.

UB

Bench:
5x3x110kg(60%)

Incline cg paused:
6x60kg
6x90kg
6x110kg
7x135kg(pr)
12x100kg
12x60kg

V-handle seated rows- 3x8x100kg
Face pulls- 4x15
Light extensions- 4x15

Comment: Geen flauw idee waar mijn incline bench ineens vandaan kwam, voelde me een beetje gaar omdat ik de hele dag een luie fl**ker ben geweest. Wel last van een vieze backpump door die rackpulls van gisteren, dus na de 7e rep de bar weer in het rack gehangen, maar er zaten zeker nog wel 2 reps in op de incline. Volgende keer 6-8x140kg. Nice!

t*ring 7x135 incline cgbp.

hoerig sterk!
wanneer zijn jullie in Raalte in het s' weekends open?
wil ik wel eens een kijkje in de keuken nemen als dat kan.

Thanks brada.

hoerig sterk!
wanneer zijn jullie in Raalte in het s' weekends open?
wil ik wel eens een kijkje in de keuken nemen als dat kan.

Thank you, we zijn elk weekend open. PM even Myo(Robbert) hier op DBB, of anders ff een account aanmaken op Loods2, aangezien ik niet weet of Robbert nog vaak online is hier. Dan kun je in principe zo even een afspraak maken.

EW

Standing leg curl- 6x10
Hybrid 45deg hyper/GHR- 3x12 bw
Seated dumbbell curl- 3sets(irritatie)
Standing dumbbell curl- 3sets
Rotator cuff- 3sets
Dislocates- 2x20

Comment: Al sinds de eerste bench training na de meet een raar gevoel in mijn linkerschouder. Gisteren met flat benchen ook last van gehad, maar na mate de sets vorderde werd de pijn minder, incline geen last gehad. En vandaag had ik er echt last van tijdens de dumbbell curls, standing minder. Mijn eerste gevoel zegt gewoon overbelast, dus even kijken wat ik de komende tijd moet mijden. Het is ook al een hele tijd geleden dat ik irritatie in mijn schouder heb gehad, dus weet ook niet precies hoe ik het ga aanpakken. Verder ga ik vanaf morgen weer op 6000kcal zitten. Heb nu 1,5 week op gevoel gegeten, en mijn bw slinkt langzaam. Ik was vanochtend 97kg. Een snelle rekensom vertelt me dat ik alsnog op zo'n 5000kcal per dag zit momenteel, maar blijkbaar is dat dus gewoon te weinig(helaas).

LB

Speed deadlift:
6x1x165kg(60%)

Paused olympic squat:
2x8x60kg
5x90kg
5x120kg
5x150kg
5x175kg(pr)

Leg extensions- 4x20
Side abs static hold- 12/10/8/8/8 heavy
Front abs static hold- 3x15 light

Comment: Good.

UB - wk1

Paused bench:
5x3x130kg

Swiss bar floor press + 2Chains(CG)
3x50kg
3x90kg
3x110kg
3x130kg

Dead press chest:
1x140kg
5x1x160kg

Chest supported row ss rotator cuff- 4x8/4x12
Band pushdown, 5 dropsets(hoog naar laag)

Comment: Good, schouder beter als verwacht, alleen met de normale bench lichte irritatie. Op de andere oefeningen wel buiten failure gebleven. Maar chains aan de floor press gehangen om nog enigzins een overload te creeren, door mijn korte armen, ligt de bar letterlijk alsnog op mijn chest.

raakt de stang je borst al aan bij de deadpress of is het ongeveer 1 of 2 board hoogte ertussen?

Die floorpress chesttouch kan ook wel liggen aan een huge chest ;)

weet dat ook wel. maar was gewoon benieuwd of deadpress zelfde is als bottomposition bp

raakt de stang je borst al aan bij de deadpress of is het ongeveer 1 of 2 board hoogte ertussen?

De barbell ligt misschien 1 of 2 cm boven mijn chest.

Die floorpress chesttouch kan ook wel liggen aan een huge chest ;)

Mwa, zo huge is mijn chest ook weer niet. Dus ik geef mijn korte armen maar de schuld.

LB

Paused squat:
4x3x122,5kg(55%)
1x140kg
1x160kg
2x1x180kg MB

Pin goodmorning, deadlift stance:
6x60kg
6x90kg
6x110kg
6x130kg
6x140kg

Leg extensions- 4x20 light
ABS

Comment: Even afkloppen, maar mijn squat gaat erg lekker. Weinig tot geen irritatie ook, af en toe wat ijs op mijn pezen doet het erg goed. Ik dacht dat het altijd overrated was, maar het werkt.

UB

Paused bench:
4x3x115kg(65%)
6x135kg
7x155kg(pr)

Dumbbell row- 4x15 40kg
Seated dumbbell presses- 4x12x20kg light
Chest supported row- 3x8x120kg/16x120kg
Triceps machine ss straight arm pulldown- 3sets
Internal rotations ss db rotator cuff- 4sets

Comment: Goede training, echt helemaal naar de t*ring op het eind. In het begin dacht ik dit word niks toen ik met een lege barbell al af en toe een steekje in mijn linkerschouder kreeg. Maar zoals gebruikelijk trok de pijn wel weg, en ik drukte de reps erg makkelijk weg, dus wat meer gewicht er aan gehangen. Bodyweight iets minder geworden alweer. 96,5kg, ik blijf een beetje op 96/97kg hangen hoop ik en dan eet ik me voor de meet wel naar een goede 99kg. Over 2,5 week weer tentamens dus veel kcals eten zit er niet in. Maar goed, als ik maar sterker word.

Ik heb de laatste set op film, goed om te zien dat de pauzes langer zijn en mijn kont grotendeels op de bank blijft. Mooie reps.

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=TN7pnMKOEnw

Doet ut niet..

Hmmz dat is vreemd mijn beste Johan. Nog meer mensen die het filmpje niet kunnen zien? Bij mij geen probleem in ieder geval..

Hij zegt dat die video inhoud van PIAS en EMI bevat.

EMI= Extremy Musculair Intra-abdominal?

Hehe, dan zal ik wel geen August burns red in mijn video mogen verwerken. Zal er eem naar kijken!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 22:35 ----------

Nu ik zonder inloggen mijn video wil bekijken krijg ik inderdaad dezelfde melding.

Laatst bewerkt:
7x155 paused ... strakke shit!

Terug
Naar boven