- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UB wk2
Paused bench:
4x3x140kg
2Board press:
3x140kg
3x160kg
3x170kg
3x180kg
3x185kg(pr)
Chest sup. row ss rotator cuff db- 4sets
Dumbbell press- 4x10
Pushdown- 3sets light
Comment: Good. Sterker dan afgelopen zomer toen ik een lelijke 3x180kg eruit perste. Schouder blijft pijnlijk, alleen heb ik niet het gevoel dat het mijn maximale kracht belemmert..
Heb vanavond ook voor het eerst met een 2board gedrukt! Valt me op dat het tukken veel lastiger is, omdat je natuurlijk veel hoger aanvangt. Ik voel het ook meer in mijn schouders dan met gewoon bankdrukken.
Klopt, is altijd weer even wennen drukken met boards. In het begin zul je dan ook wel snel vooruit gaan. Mijn 2board en reguliere bench liggen ongeveer op dezelfde hoogte, pak ik een 3board dan kan ik er ineens 20kg bij gooien.
Bij mij viel het mee. Vanavond 3x5x155kg, waar 3x5x140kg ongeveer mijn max is bij banken. Jij zei het ook al in mijn filmpje dat het onderste deel wel omhoog komt in mijn lift, gaan dus nu ook keihard op de triceps trainen. Daar is bij mijn mp waar het ook faalt.
Tate extensions zien er nice uit, moet ik ook maar eens uitproberen.
Niet pijnlijk aan de polsen?
Inderdaad Tate extensions ken ik ook niet! Ook eens proberen, rom is wat kleiner zo te zien, maar verder dan 90 graden je arm buigen bij triceps training is toch niet echt lekker voor je pezen.
Leuke vid, met coole muziek.
wel je kont op de bank houden bij incline