Fitness Seller

Gestopt Big Natural Tits

  • Topic starter JvR90
  • Startdatum
  • Reacties 75
  • Weergaven 11K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je lijkt echt veel zwaarder dan 90 kg. Ik ben 95 bij 1.81 maar ben half zo huge :O
 
Als je serieus al 3 jaar lang bulkt dan heb je echt slechte genen. Of ben je een tijd gestopt ofzo?

Ik knal al 3 jaar ja. Altijd met een goed voedingsschema, geen alcohol etc. Dat mn genen mss slecht zijn boeit me vrij weinig.
 
Heb je zijn fysiek bekeken? Denk dat een groot deel van dbb (inclusief moi) erg jaloers is.

Hij traint al 3j serieus. Erg k*t als je dan blijft hangen met dezelfde massa.

Ik vind mezelf erg zielig omdat ik al zware shitgenen hebt, en tsja dan kan het altijd erger...

Eet je wel genoeg? Misschien dan je 7000 kcals nodig hebt ofzo.
 
Hij traint al 3j serieus. Erg k*t als je dan blijft hangen met dezelfde massa.

Ik vind mezelf erg zielig omdat ik al zware shitgenen hebt, en tsja dan kan het altijd erger...

Eet je wel genoeg? Misschien dan je 7000 kcals nodig hebt ofzo.

Ja ik eet genoeg
 
Goed fysiek Jvr!

En Internetwarrior, ga knikkeren buiten aub.
 
ziet er goed uit! Je vetpercentage is ok, zwaar hoef je dus niet cutten. Dat is een prettige gedachte.
Succes!!!
 
Je ziet er bruut uit dude! Erg hard voor 3 jaar trainingstijd imo.
 
Zeer netjes bro. Echt niet slecht voor 3 jaar trainen!

Vooral die lats zijn dik! : o

Succes met de contest btw ;)
 
Je lijkt echt veel zwaarder dan 90 kg. Ik ben 95 bij 1.81 maar ben half zo huge :O

Als jij 95 bij 1.81 weegt zal jij waarschijnlijk lichter ogen dan je bent.:)
 
Gewicht zegt idd vrij weinig. Ik heb 107kg gewogen en in mn vorige bulk woog ik 102kg terwijl ik nu een stuk groter oog. Daarnaast kan je bijvoorbeeld op je UB relatief droog staan en dat het meeste vet op je LB zit, waardoor je je af kan vragen waar al dat gewicht dan zit. Dat heb ik iig wanneer ik vetter word.

Edit: Dit is een foto van vorig jaar en hier woog ik 99kg. BF% oogt ongeveer het zelfde als nu (was dus wel een stuk hoger), maar ik heb wel een flink pak massa op mn rug en armen geknalt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gewicht zegt idd vrij weinig. Ik heb 107kg gewogen en in mn vorige bulk woog ik 102kg terwijl ik nu een stuk groter oog. Daarnaast kan je bijvoorbeeld op je UB relatief droog staan en dat het meeste vet op je LB zit, waardoor je je af kan vragen waar al dat gewicht dan zit. Dat heb ik iig wanneer ik vetter word.

Edit: Dit is een foto van vorig jaar en hier woog ik 99kg. BF% oogt ongeveer het zelfde als nu (was dus wel een stuk hoger), maar ik heb wel een flink pak massa op mn rug en armen geknalt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel erg goede chest man.
 
Wel erg goede chest man.

Thanks. Dat komt doordat ik altijd al een dikke borst gewild had en mn mentale focus dus sinds het begin altijd al op mn borst lag. Als het voorkwam dat ik die week een training moest missen schuifde ik mn trainingen altijd zo dat ik mn borst training niet miste. Ik had een hele training met alleen maar chest voor optimale stimulatie en rust. Het afgelopen jaar was ik zwaar obsessed met mn rug en die heb ik nu ook bijgetrokken. Tegenwoordig pak ik nog maar 2 oefeningen voor borst en ligt mn focus op mn triceps.
 
Dat klopt :rolleyes:
Maar dan nog is 90 kg bij die lengte niet veel als je zo buff bent

Als ik zo naar je foto in je galerij kijk heb jij een dikkere rug dan ik hoor. Ik heb meer wijdte maar dat kan ook aan de pose liggen. Ik heb natuurlijk wel sowieso een groter frame door mn lengte
 
Laatst bewerkt:
Dikke chest inderdaad.
 
Ik knal al 3 jaar ja. Altijd met een goed voedingsschema, geen alcohol etc. Dat mn genen mss slecht zijn boeit me vrij weinig.

Kerel, je hebt een erg goed fysiek en duidelijk wel goede genen. Echt gwn negeren wat hij zegt. Slaagt op niks. Blijf zo maar voort doen, goed bezig!

Veel succes.
 
Ontspannen foto met een pinpas om een realistischer beeld te krijgen van mn omvang. Het is jammer dat we als deelnemers niet echt duidelijk naast elkaar vergeleken kunnen worden

fbcgn6.png
 
Laatst bewerkt:
brute schouders & nice waist (tof dat je je handdoek hebt aangehouden :p )

kan je is je voeding + trainingsschema posten?
 
brute schouders & nice waist (tof dat je je handdoek hebt aangehouden :p )

kan je is je voeding + trainingsschema posten?


Banaan
Whey shake 60gr

100gr brinta in water
50gr All Day Protein van XXL (super goed spul trouwens)

500gr kwark
150gr pinda's

100gr Brinta in water (speel ik een beetje mee. Neem soms minder)
250ml Melk

300gr Pasta
50gr All Day Protein

- training -

50gr Dextrose
60gr whey

250gr Kipfilet
200gr Roerbak groente
100gr Brinta

3 XL eieren
500gr Kwark

Daarbij veel water (6-10liter), omega vetzuren, amino zuren en multi vits.

Training:

Ma: Rug, traps & biceps
Wo: Benen & buik
Vr: Borst, schouders en triceps
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven