HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe altijd fijn die peptalk. Had net besloten dat ik toch maar ff er heen fiets zo; kan altijd daar nog zien als het echt niet gaat he. Goeie tip bdw, zal mijn ham's ff goed opwarmen!

Hmm die deadlift gaat de goede kant op, je gaat mr paljas voorbijrazenEn ik ga het tegen je afleggen
Achja, boeiend
Hoe staat het trouwens met je gewicht/vetpercentage, houd je dat scherp bij>?

ALs je een wedstrijd tot de 140 kg deadlift hebt afgesproken is dit juist wel de bedoelingJe meot je ook niet met andere vergelijken, want dan denk je van IK MOET BETER ZIJN. Gewoon voor jezelf trainen.![]()

Hmm die deadlift gaat de goede kant op, je gaat mr paljas voorbijrazenEn ik ga het tegen je afleggen
Achja, boeiend
Hoe staat het trouwens met je gewicht/vetpercentage, houd je dat scherp bij>?
, ik ga nu ook ff keihard cardio bij me trainingen doen omdat ik toch ook in vetpercentage iets omlaag mag.Je meot je ook niet met andere vergelijken, want dan denk je van IK MOET BETER ZIJN. Gewoon voor jezelf trainen.![]()

Gefeliciteerd met je PR! Goeie prestatie, die 140kg gaat jou lukken binnenkort ik weet het zeker. Anders pak je volgende week eerst even 135kg.

denk dat ik idd eerstvolgende training met DL 135kg pak en die daarna 140kg
hoop dat ik deze progressie nog ff kan blijven volhouden, want het gaat momenteel wel erg snel![]()

Wel goed bezig man!
Heb je al positieve efefcten gehad op je sport?
Grtz

Mooie neck press, ligt idd wat dicht tegen je bank aan. Maar die komt wel op joh. En de flyes... 7x5 ?!
en flyes ook, maar bij benchen in het raar want ik krijg die 82.5kg tot halverwege in hoogte en dan krijg ik gewoon niet meer verder omhoog 
Remco, dat probleem heb ik met 80kg.
Bij het onderste stuk pak je je borst, die geeft het door aan je schouders en die geeft 't door aan je triceps. Kortom, misschien helpt het je triceps wat zwaarder te trainen! Want je schouders zijn wel dik in orde zo aan je stats te zien.
ga ik volgende training ff ook triceps gaan pakken 
ik hou de bench press nog ff spannend
, de deadlift komt volgende training denk ik of die training daarna