Fitness Seller

bigremco log

Hehe altijd fijn die peptalk. Had net besloten dat ik toch maar ff er heen fiets zo; kan altijd daar nog zien als het echt niet gaat he. Goeie tip bdw, zal mijn ham's ff goed opwarmen!

Hehe altijd fijn die peptalk. Had net besloten dat ik toch maar ff er heen fiets zo; kan altijd daar nog zien als het echt niet gaat he. Goeie tip bdw, zal mijn ham's ff goed opwarmen!

ZO MAG IK HET HOREN!!!....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

RRRROOOOAAAAAAAAAARRRRRRR!!!

• Topic Starter Topic Starter
vandaag weer getraind, iets rustiger aangedaan na me deadlift; dit omdat ik hier redelijk veel energie al in had gestoken :p

Deadlift:
1x5x70kg
1x5x80kg
1x5x90kg
1x5x100kg
1x5x110kg
1x4x120kg
1x3x130kg(pr)

Squat:
2x8x105kg
3x5x110kg

calf raises:
3x20x110kg

nekstoten:
3x5x50kg

die 140kg deadlift zat er vandaag nog niet in, hopelijk over 1 of 2 weken dat die lukt :)

Hmm die deadlift gaat de goede kant op, je gaat mr paljas voorbijrazen :D En ik ga het tegen je afleggen :( Achja, boeiend :) Hoe staat het trouwens met je gewicht/vetpercentage, houd je dat scherp bij>?

Hmm die deadlift gaat de goede kant op, je gaat mr paljas voorbijrazen :D En ik ga het tegen je afleggen :( Achja, boeiend :) Hoe staat het trouwens met je gewicht/vetpercentage, houd je dat scherp bij>?

Je meot je ook niet met andere vergelijken, want dan denk je van IK MOET BETER ZIJN. Gewoon voor jezelf trainen. :D

gewicht is 96,7kg nu, vetpercentage rond de 18 % nu denk ik :), ik ga nu ook ff keihard cardio bij me trainingen doen omdat ik toch ook in vetpercentage iets omlaag mag.

Je meot je ook niet met andere vergelijken, want dan denk je van IK MOET BETER ZIJN. Gewoon voor jezelf trainen. :D

zoals harm al heeft gezegt doen wij wedstrijdje wie al 1ste 90kg benched en 140kg Deadlift, dus ga je wel beetje vergelijken.

maar dat vergelijken kan ook een motiverende factor hebben, want als iemand omhoog gaat in gewicht ga je direct zelf ook ervoor zorgen dat het jouw ook lukt, maar het kan ook demotiverend werken als je niet even snel groeit ;)

Gefeliciteerd met je PR! Goeie prestatie, die 140kg gaat jou lukken binnenkort ik weet het zeker. Anders pak je volgende week eerst even 135kg.

Gefeliciteerd met je PR! Goeie prestatie, die 140kg gaat jou lukken binnenkort ik weet het zeker. Anders pak je volgende week eerst even 135kg.

denk dat ik idd eerstvolgende training met DL 135kg pak en die daarna 140kg:D

hoop dat ik deze progressie nog ff kan blijven volhouden, want het gaat momenteel wel erg snel :P

Wel goed bezig man!
Heb je al positieve efefcten gehad op je sport?

Grtz

Wel goed bezig man!
Heb je al positieve efefcten gehad op je sport?

Grtz

over 2 weken me eerstvolgende wedstrijd weer, bij trainingen zie ik wel dat het makkelijker gaat en dat ik sterker word, zowel in me afzet als me stoot :)

dus ik zal zien hoeveelste ik dan word & met welke afstand :)

Ben benieuwd remco, zeker posten tegen die tijd

net weer getraind, baal ervan dat ik weer die 82.5kg niet gebenched kreeg :mad:

Bench press:
2x5x60kg
1x5x67.5kg
1x3x72.5kg
1x2x75kg
1x1x80kg
fail @ 82.5kg:mad:

Nekstoten:
1x5x50kg
1x5x55kg
1x3x60kg(pr)

Flyes:
7x5x10kg(pr)

Buikspier: alles met 5kg weerstand.

21'en:
2x22.5kg

Mooie neck press, ligt idd wat dicht tegen je bank aan :). Maar die komt wel op joh. En de flyes... 7x5 ?!

Mooie neck press, ligt idd wat dicht tegen je bank aan :). Maar die komt wel op joh. En de flyes... 7x5 ?!

neck press/nekstoten gaat wel lkkr :) en flyes ook, maar bij benchen in het raar want ik krijg die 82.5kg tot halverwege in hoogte en dan krijg ik gewoon niet meer verder omhoog :p

ben blij dat je geen 82,5 benched :D:D:D:D:D

Remco, dat probleem heb ik met 80kg.
Bij het onderste stuk pak je je borst, die geeft het door aan je schouders en die geeft 't door aan je triceps. Kortom, misschien helpt het je triceps wat zwaarder te trainen! Want je schouders zijn wel dik in orde zo aan je stats te zien.

Remco, dat probleem heb ik met 80kg.
Bij het onderste stuk pak je je borst, die geeft het door aan je schouders en die geeft 't door aan je triceps. Kortom, misschien helpt het je triceps wat zwaarder te trainen! Want je schouders zijn wel dik in orde zo aan je stats te zien.

dankje voor de tip :) ga ik volgende training ff ook triceps gaan pakken ;)

ben blij dat je geen 82,5 benched :D:D:D:D:D

haha :p ik hou de bench press nog ff spannend :p, de deadlift komt volgende training denk ik of die training daarna :P

Terug
Naar boven