XXL Nutrition

bigremco log

Jezus jij gaat te hard, zit je aan de steroids ofzo ;)

Squats zijn erg goed Remco, maar meer squatten dan deadliften... dat gaat natuurlijk niet door de beugel he... :P

• Topic Starter Topic Starter
Squats zijn erg goed Remco, maar meer squatten dan deadliften... dat gaat natuurlijk niet door de beugel he... :P

oke volgende training gaat de 130kg op de deadlift ;) zal wel filmpje maken en posten als de 130kg lukt ;)

vandaag trouwens atletiek training gehad, moest eerst gaan sprinten(moet ik normaal bijna nooit als kogelstoten/discuswerper) viel zwaar tegen :p

daarna nog redelijk wat sprongen maken en toen nog 2 uur kogelen :)

• Topic Starter Topic Starter
vandaag weer getraind, ging minder dan normaal maarja dat hoort erbij :p

Bench press:
2x5x57.5kg
2x5x60kg
1x5x65kg
1x3x72.5kg
1x2x75kg
1x1x77.5kg
1x0x82.kg :mad:

Flyes:
5x5x10kg

Powerclean:
1x5x40kg
1x5x50kg
1x3x60kg(pr)

21'en:
2x20kg

Buikspier: met 5kg weerstand

daarna nog 30minuten cardio ;)

toch een persoonlijk record volgende keer beter met benchen

Goeie training, mooie PR ook, heb je toch nog wat aan mij gehad ;) :D

Remco, ik stel voor dat je een maandje pauze inlast, je gaat te hard voor ons :(

Dan zou ik morgen rug doen, en de dag daarop biceps.. Terwijl ik die al flink bij rug belast. Komt slecht uit dus, ik zit er over te denken rug maar weekje over te slaan.. Zou wel de eerste training zijn die ik oversla ooit, dus denk dat ik maar gewoon ga :P Heb gister stiekem ook wel een 6tal biertjes achterover geslagen in crazy pianos (scheveningen :P)

Ik moet eigenlijk deadliften vandaag in de rugtraining maar heb zo;n pijn aan mijn ham's :(

Je hams goed opwarmen (3x25 bodyweight fullsquats) en rekken, en gewoon gaan met die banaan. Biertjes geen probleem, moet kunnen, flauwekul :).

Terug
Naar boven