XXL Nutrition

bigremco log

Niet elke training kun je jezelf verbeteren...

• Topic Starter Topic Starter
vandaag weer lekker getraind :D
lekkere korte schooldag (enige in de week), dus gewoon me voedingsschema precies kunnen volgen.

Squat:
5x110kg
5x120kg
5x130kg
5x140kg
5x150kg(pr)

calf raises:

2x12x140kg(pr)

deadlift:
5x100kg
5x110kg
4x120kg
3x132.5kg(pr)

hierna was is redelijk kapot, dus vanaf hier rustig aangedaan:P :o

BOR:
3x5x50kg

powercleans:
3x5x45kg:o

+25min cardio

zaterdag denk ik volgende training, of anders morgen want ik weet niet of ik bij me vader zit zaterdag en dan zou ik niet kunnen trainen. dus dan zou ik vrijdag gaan :D

Laatst bewerkt:
omg nice squat!

Ik zeg het niet gauw - maar remco, je bent een beest ! Damn wat een stats. Voel me vereerd dat mijn bench nog hoger dan die van jou ligt :D

Gruwelijke training man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koop beter direct zo'n 50 kg pakket van fitness-seller....

Hoever komt die kogel nou?

sterk hoor die squats en deadlifts , eens kijken of ik morgen ook zoiets kan neerzetten

Ik zit me nu een beetje te verwonderen over de deadlifts. Ik denk nl dat ik nu niet meer vooruit kom, omdat mijn lichaamsgewicht zelf laag ligt. Wel jammer, zou graag wat hoger pakken. Verder dan 110 kg kom ik echter niet, weeg zelf nu 76 kg. Zou graag es een studie lezen over deadlifts en contra- lichaamsgewicht ofzo, ben benieuwd of er een link is.

Ik zit me nu een beetje te verwonderen over de deadlifts. Ik denk nl dat ik nu niet meer vooruit kom, omdat mijn lichaamsgewicht zelf laag ligt. Wel jammer, zou graag wat hoger pakken. Verder dan 110 kg kom ik echter niet, weeg zelf nu 76 kg. Zou graag es een studie lezen over deadlifts en contra- lichaamsgewicht ofzo, ben benieuwd of er een link is.

ja denk wel dat er een link zitten tussen lichaamsgewicht en alle oefeningen bijna ;) want je kracht haal je ook vanuit je lichaamsgewicht enzo. want ik vind 150kg bijvoorbeeld nog niet erg zwaar aanvoelen op me schouders, dit komt door me gewicht ook denk ik ;) en bij deadlifts denk ik ook dat het verband heeft want als 76kg wegende 110kg doen en zwaar vinden is meer logisch dan 100kg wegen en 110kg zwaar vinden :)

ja denk wel dat er een link zitten tussen lichaamsgewicht en alle oefeningen bijna ;) want je kracht haal je ook vanuit je lichaamsgewicht enzo. want ik vind 150kg bijvoorbeeld nog niet erg zwaar aanvoelen op me schouders, dit komt door me gewicht ook denk ik ;) en bij deadlifts denk ik ook dat het verband heeft want als 76kg wegende 110kg doen en zwaar vinden is meer logisch dan 100kg wegen en 110kg zwaar vinden :)

Gelijk heb je! :thumb:

Je kunt je lichaam erachter zetten....

zo net weer getraind :D, niet echt voor de pr's gegaan bij bench press, wel bij nekstoten voor pr gegaan; daarom die oefening ook als 1ste gedaan :)
ook heb ik flyes minder sets gedaan en shrugs er een keer bijgedaan :P

Nekstoten:
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg(pr)

Bench press:
20x40kg
5x60kg
5x65kg
5x70kg
4x75kg
3x77.5kg

Flyes:

3x8x10kg

shrugs:
5x70kg
5x80kg
5x90kg(pr)

buikspier

en 25 minuten cardio ;)

Netjes hoor! Alleen zou ik als ik jou was de shrugs niet er 'een keertje bij doen', maar ze er standaard bij pakken; is echt een brute spier (lats)

Damn jij bent sterk :D

13 meter, met welk gewicht? (kan zijn dat ik al gevraagd heb :p)

Terug
Naar boven