Fitness Seller

bigremco log

Doe toch maar ;)

Niet splitsen.

Dat wil niet met al deze compounds+ je trainer wil volgens mij dat niet...

• Topic Starter Topic Starter
@ huntelaar, ik kon idd de verleiding niet weerstaan om lkkr alles te trainen voelde wel weer lkkr aan een training na 2 dagen rust.

kreeg om kwart voor 1 me olympische set, gelijk uitgepakt en begonnen met trainen.

BP: 3x5x55kg , 5x5x57.5kg , 3x3x60kg
die laatste serie van 3x60kg was wel zwaar maarja heb hem volgehouden :)

hierna ben ik flyes gaan doen, 3x5x10kg gedaan ging wel lkkr had denk wel 1 serie meer kunnen doen achteraf maarja.

na me flyes ben ik gaan calf raises, heb 1x20x50kg gedaan gevolgt door 1x20x60kg. ging wel lkkr allebei voor een 1ste keer calf raises.

hierna ben ik bicep curls gaan doen, 3x5x30kg, daarna gaan squatten , 3x8x100kg gedaan gevolgt door 2x5x110kg, dit ging erg lkkr had denk nog wel paar series meer kunnen doen :)

nekstoten ben ik hierna weer gaan doen, 1x5x35kg , 1x5x37.5kg , die van 40kg gingen niet meer dus ben ik die maar met military press gaan doen, dus dat was 1x5x40kg.

hierna ben ik me buikspier oefeningen gaan doen, en daarna gaan deadliften, 3x5x70 , 2x5x75 ,1x4x80 ( hield er 4 vol inplaats van 5 toen had ik geen grip meer een gleed de barbell uit me handen weg)

BOR en Shrugs heb ik deze training overgeslagen;)

Nice Squat man, ga zo door!!!

He Remco. Mooi om weer eens iemand te zien die krachttraining doet ter ondersteuning van een andere sport. 98kg voor een 15-jarige van 1.88m.. pittig. Ik begrijp dat je ijverig atletiek beoefend; is de 98 hoofdzakelijk spier, of beschik je ook over de nodige spekrandjes ;)? Ik zou je aanraden om de meeste oefeningen ook explosief uit te voeren; langzaam omlaag, explosief naar boven, anders kom je jezelf tegen met atletiek: ben je ijzersterk, maar komt die kogel nog niet verder, en een zwaardere kogel zul je niet hoeven gooien.

Hoe doe je trouwens calve raises?

@ paljas BF zit rond 18-20% dus moet nog wat af:) maar ben ik ook hard mee bezig soms zit dat wat tegen omdat ik cardio echt dodelijk saai vind, maarja ik zal wel moeten.

die calf raises doe ik op een verhoging van 15cm ongeveer dan gewichten op me schouders zoals bij squat en dan gewoon met voeten omhoog en naar beneden gaan als je snap wat ik bedoel ;)

oefeningen voer ik ook zo explosief mogelijk uit alleen bij BP wil dat soms niet lukken bij laatste series omdat me armen dan beetje verzuurd beginnen te raken.

ga ik zo maar weer trainen :D:D

net klaar met me training van vandaag, ging opzicht wel lekker niet al te veel problemen met de oefeningen alleen bij de laatste oefening, de shrugs viel de barbell bijna uit me handen omdat ik ze bijna niet meer kon dichtknijpen :p

ben begonnen met deadlifts: 3x5x70kg , 2x5x75kg , 1x5x80kg ( ging wel goed alleen bij de laatste van 80 was het zwaar omdat ik last kreeg vn me handen :p)

hierna bench press: 3x5x55kg , 5x5x57.5kg , 3x3x60kg ( ging beter dan de vorige keer)

hierna squatten: 3x8x100kg, 2x5x110kg( had er meer kunnen doen)

hierna calf raisen:3x20x60kg ( ging wel goed,maar had het ook met 70kg gehaald maar ik was al begonnen dusja)

hierna nekstoten: dit ging voor geen meter: 1x5x32.5kg en daarna 2x35kg en toen kreeg ik last bij naar me schouders toebewegen van de barbell, dus ben ik maar gestopt met nekstoten.

hierna flyes: 4x5x10kg(gaat wel lkkr iedere training een extra serie erbij doen)

hierna BOR: 1x5x40kg , 1x5x42,5kg , 1x5x45kg( weer rustig aan begonnen was 1 week geleden dat ik BOR had gedaan)

hierna bicep curls: 2x5x32.5kg ( ging niet spr maar dat gaat het al een tijdje niet met bicep curls, weet alleen niet hoe het komt)

hierna shrugs: 2x10x60kg.

en als laatste buikspier oefeningen gedaan.

net weer klaar met trainen :D
opzicht ging het wel lekker ;)

squat:
3x8x102.5kg
2x5x112.5kg(PR)

bench press:
3x5x52.5kg
5x5x55kg
3x3x57.5kg ( ging een beetje moeizaam dusja 2.5 kilo lichter alles gedaan)

calf raises:
3x20x60kg

deadlifts:
3x5x70kg
2x5x75kg
1x5x80kg

flyes:
3x5x10kg

nekstoten:
1x5x32.5kg
1x5x35kg
1x5x37.5kg ( moest weer erg door me pijn heenbijten maarja toch gelukt)

shrugs:
3x15x60kg (PR)

BOR:
1x5x47.5kg
1x5x50kg
1x5x52.5kg

bicep curls:
3x8x27.5kg ( misschien is dit de manier om hier progressie bij te boeken door lichter te trainen met meer reps)

op het einde weer buikspier oefeningen gedaan.

Nette training, er is hier niemand van 15 jaar of jonger die ook maar een beetje in de buurt komt van je squats. Ga zo door!

ps: 50e logberichtje :roflol:

Nette training, er is hier niemand van 15 jaar of jonger die ook maar een beetje in de buurt komt van je squats. Ga zo door!

ps: 50e logberichtje :roflol:

dankje :)
nu op naar de 120kg :)
maar ik denk dat als ik terug kom van vakantie wel iets teruggezakt ben :(
ik ga ervan uit dat ze niet zoveel gewichten in de fitnessruimte daar hebben :p

Hij gaat goed!! Echt nette squat zeg!

Voor je biceps zou je misschien eens kunnen gaan 21en. Werkt bij mij erg goed en je gaat echt helemaal kapot tijdens die oefening. Ik zou hem wel als laatste oefening doen omdat je anders weinig meer presteert:p

Als je trouwens een weekje geen BOR meer doet dan kun je wel gewoon op de gewichten beginnen die je die week ervoor ook pakte. Of heb je een speciale reden waarom je hem minder pakt als je de oefening een weekje niet gedaan hebt?

Nogmaals: super squat!!

Hij gaat goed!! Echt nette squat zeg!

Voor je biceps zou je misschien eens kunnen gaan 21en. Werkt bij mij erg goed en je gaat echt helemaal kapot tijdens die oefening. Ik zou hem wel als laatste oefening doen omdat je anders weinig meer presteert:p

Als je trouwens een weekje geen BOR meer doet dan kun je wel gewoon op de gewichten beginnen die je die week ervoor ook pakte. Of heb je een speciale reden waarom je hem minder pakt als je de oefening een weekje niet gedaan hebt?

Nogmaals: super squat!!

was vooral doordat ik ff rustig wilde beginnen weer na dat weekje uit voorzorg ;)

ja squatten gaat wel lkkr, morgenochtend ga ik naar 115kg gooien :D en dan snachts op vakantie, hoop dat ik daar kan doortrainen maar zal wel zien:p

21en , is toch 7 van laag naar midden, dan 7 van midden naar borst, en dan full?

dan ga ik dat wel morgen aan het einde van me training proberen :)
hoeveel gewicht zou je aanraden ? 25kg of lichter ?

Meestal pak je met 21en de helft van wat je met barbell curls pakt;)

Je squat gaat geweldig Remco!

Terug
Naar boven