remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
zoals ik al deed

allemaal buikspier varianten gewoon
heb geen zin om ze allemaal op te schrijven al die varianten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

? Ik zou je aanraden om de meeste oefeningen ook explosief uit te voeren; langzaam omlaag, explosief naar boven, anders kom je jezelf tegen met atletiek: ben je ijzersterk, maar komt die kogel nog niet verder, en een zwaardere kogel zul je niet hoeven gooien.
maar ben ik ook hard mee bezig soms zit dat wat tegen omdat ik cardio echt dodelijk saai vind, maarja ik zal wel moeten.

)

Nette training, er is hier niemand van 15 jaar of jonger die ook maar een beetje in de buurt komt van je squats. Ga zo door!
ps: 50e logberichtje![]()

Hij gaat goed!! Echt nette squat zeg!
Voor je biceps zou je misschien eens kunnen gaan 21en. Werkt bij mij erg goed en je gaat echt helemaal kapot tijdens die oefening. Ik zou hem wel als laatste oefening doen omdat je anders weinig meer presteert
Als je trouwens een weekje geen BOR meer doet dan kun je wel gewoon op de gewichten beginnen die je die week ervoor ook pakte. Of heb je een speciale reden waarom je hem minder pakt als je de oefening een weekje niet gedaan hebt?
Nogmaals: super squat!!

en dan snachts op vakantie, hoop dat ik daar kan doortrainen maar zal wel zien
21en , is toch 7 van laag naar midden, dan 7 van midden naar borst, en dan full?