remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
Zo, kunnen die andere jonge knullen nog een puntje aan zuigen![]()
dankje
dankje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo, kunnen die andere jonge knullen nog een puntje aan zuigen![]()
, dus alles maar dagje opgeschoven. die rust heeft me schijnbaar weer goed gedaan, want op bijna alle oefeningen pr's neergezet 
gaat wel goed al na 1 training die techniek 
Super netjes al die PR's
Probeer die buikspieroefeningen eens verzwaard te doen...
Je squats zijn bijzonder goed, zeker voor je leeftijd. De atletiek zal je geholpen hebben.

Videocamera!?!? Dude, je hebt toch een telefoon? volstaat. Ik heb net ook filmpjes gemaakt van mijn squat, zal ze ff posten, wel vet.

Ik zou het iemand anders vragen te doen terwijl je de oefening uitvoert, anders wordt het zo moeilijkzal ik wellis gaan proberen dan![]()
vandaag wel ff proberen te maken dan![]()

Ik zou het iemand anders vragen te doen terwijl je de oefening uitvoert, anders wordt het zo moeilijk![]()

Hmm kan idd ook ja, had ik ook kunnen bedenkentsja punt is dat ik thuis train dus zal mischn ff me zus vragen of ze doet anders maak ik wel ff standaard ervoor he![]()
Anyway, goodluck!hmm kan idd ook ja, had ik ook kunnen bedenken :d anyway, goodluck!

tsja punt is dat ik thuis train dus zal mischn ff me zus vragen of ze doet anders maak ik wel ff standaard ervoor he![]()
wilde ook me BP doen maar toen ik dacht hem aan te doen bleek hij niet te filmen 

eerst ff uploaden op me pc en er dan achter komen hoe ik het hier kan posten 
Hij weegt 98 kilo
Dus is genoeg voorlopig
![]()
@ de rest hoe post ik een filmpje op internet en dan op DBB ?