MuscleMeat

bigremco log

Uhhm was die deadlift van de video 45Kg dan? :eek:

nee, 47,5 he... volgende keer 50 kg

Op naar de 200Kg! :)

Inderdaad iets wijder staan + deadstop + meer door je benen zakken + schouders naar achter+ hielen in de grond drukken (niet schommelen). Maar je bent 15 en lift al 110 , komt goed :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
vandaag geprobeert te trainen, begonnen met squatten ik begin met 60kg warming-up, hierna ging ik naar 100kg om weer verder op te pakken, maar bij 1ste rep kreeg ik last van me knie en van me quads ??? van me knie nooit last gehad ondanks dat als ik buig en strek dat die dan kraakt ;) hierna maar besloten om niet te gaan squatten en verder te gaan met me training, omdat ik geen zin heb om gebleseert te raken, want dan kan ik ook niet kogelstoten en discuswerpen waarvoor ik me KT doe.

Filmpje maken vanaf de zijkant en schuinvoor zodat we de techniek kunnen bekijken of het daar aan ligt... :D

Meer warming up denk ik!

Het is ten eerste geen echte SLDL. Dat vereist volledig gestrekte benen, en dat wordt hier niet gedaan. Verder is het erg kort door de bocht. Het verschilt per persoon. Mijn oom tilt bij volledig SL, en trekt rustig 256kg. Het is maar net waar jij je kracht het beste vandaan kunt halen... Zolang je nog met 45kg tilt maakt het allemaal niet zoveel uit ;).
Maakt wel uit. Ik zou vanaf het begin meteen de juiste manier deadliften.
Verder zou je je benen nog net iets verder uit elkaar kunnen zetten. En dan meer vanuit een squatpositie (en dus meer je benen gebruiken) gaan deadliften.

zou het best kunnen zijn, ga volgende training wel ff kijken hoe het met squatten dan weer gaat anders ff maar met lage gewichten doen :(
Je hoeft geen lage gewichten te pakken, maar begin bijv squats (zoals paljas eerder opmerkte) met een set van 30 repeats met slechts de barbell, vervolgens een set met 40 kg, dan 60 kg, bouw het op. Kan je veiliger toppen.

Je hoeft geen lage gewichten te pakken, maar begin bijv squats (zoals paljas eerder opmerkte) met een set van 30 repeats met slechts de barbell, vervolgens een set met 40 kg, dan 60 kg, bouw het op. Kan je veiliger toppen.

zal ik morgen dan wel ff zo proberen ;)

Maakt wel uit. Ik zou vanaf het begin meteen de juiste manier deadliften.

Ok, herstel; gegeven dat het een keuze is; als je met dat gewicht speelt, kun je voor een ander nog niet goed bepalen of je met lagere heupen wel of niet meer kan tillen dan met hogere heupen.

net getraind, heb besloten me trainingschema op te splitsen, dit komt doordat ik anders bij me laatste oefeningen geen enkel beetje energie overhoudt. zeker nu ik ook powercleans in me trainingsschema heb gestopt.

training A:
bench press
power clean
bicep curl/21'en
buikspier
flyes

training B:
squat
deadlift
calf raises
nekstoten

trainingindeling:
woensdag A
donderdag B
vrijdag rust
zaterdag A
zondag B
maandag rust etc. etc.

training van vandaag:

bench press:
3x5x55kg
3x5x57.5kg
1x5x62.5
1x3x67.5
1x3x70kg
1x3x72.5kg(pr)

Powerclean:

1x5x30kg
1x5x40kg
1x5x50kg
1x5x55kg (pr)

21'en:
2x22.5kg

Flyes:
5x5x10kg

Buikspier: gedaan zoals normaal ;) volgende training ga ik met extra gewichten hierbij werken ;)

Laatst bewerkt:
Netjes hoor, je loopt op me uit :( Hehe, I'll catch up with you later :D

Netjes hoor, je loopt op me uit :( Hehe, I'll catch up with you later :D

je komt wel weer terug ;) op die 72.5kg had ik bij laatste bijna fail dus zit wel weer ff op dit gewicht denk ik ;) maarja morgen weer deadliften kijken of ik daarop ook kan uitlopen, want je bent weer ingelopen :p

vandaag weer getraind, vandaag was squat deadlift calfraises en nekstoten aan de beurt ;)

Squat:
1x5x60kg
1x5x80kg
2x8x100kg
1x5x110kg
1x5x115kg
1x5x120kg
1x5x125kg(pr)

Nekstoten:
1x5x35kg
1x5x40kg
1x5x45kg
1x5x50kg(pr)
1x5x55kg(pr)

calf raises:
2x20x80kg

deadlift:
1x5x60kg
1x5x80kg
1x5x90kg
1x5x100kg
1x5x105kg
probeerde 112.5kg te doen maar lukte niet ;)

Terug
Naar boven