Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inderdaad iets wijder staan + deadstop + meer door je benen zakken + schouders naar achter+ hielen in de grond drukken (niet schommelen). Maar je bent 15 en lift al 110 , komt goed![]()

van me knie nooit last gehad ondanks dat als ik buig en strek dat die dan kraakt
hierna maar besloten om niet te gaan squatten en verder te gaan met me training, omdat ik geen zin heb om gebleseert te raken, want dan kan ik ook niet kogelstoten en discuswerpen waarvoor ik me KT doe.
Maakt wel uit. Ik zou vanaf het begin meteen de juiste manier deadliften.Het is ten eerste geen echte SLDL. Dat vereist volledig gestrekte benen, en dat wordt hier niet gedaan. Verder is het erg kort door de bocht. Het verschilt per persoon. Mijn oom tilt bij volledig SL, en trekt rustig 256kg. Het is maar net waar jij je kracht het beste vandaan kunt halen... Zolang je nog met 45kg tilt maakt het allemaal niet zoveel uit.
Je hoeft geen lage gewichten te pakken, maar begin bijv squats (zoals paljas eerder opmerkte) met een set van 30 repeats met slechts de barbell, vervolgens een set met 40 kg, dan 60 kg, bouw het op. Kan je veiliger toppen.zou het best kunnen zijn, ga volgende training wel ff kijken hoe het met squatten dan weer gaat anders ff maar met lage gewichten doen![]()
Nee, dat is wat ik Huntelaar zie oppakken in zijn log.

Je hoeft geen lage gewichten te pakken, maar begin bijv squats (zoals paljas eerder opmerkte) met een set van 30 repeats met slechts de barbell, vervolgens een set met 40 kg, dan 60 kg, bouw het op. Kan je veiliger toppen.

Maakt wel uit. Ik zou vanaf het begin meteen de juiste manier deadliften.
volgende training ga ik met extra gewichten hierbij werken 
Netjes hoor, je loopt op me uitHehe, I'll catch up with you later
![]()
op die 72.5kg had ik bij laatste bijna fail dus zit wel weer ff op dit gewicht denk ik
maarja morgen weer deadliften kijken of ik daarop ook kan uitlopen, want je bent weer ingelopen