XXL Nutrition

Bij endocrinoloog geweest......niet blij!

Minder bang dan ik gedacht had kerel, een gevoel van ''we zien wel''.

Kan er niets aan veranderen nu, gewoon wachten.

Kuren heb ik genoeg gehad, en doe nu hrt...

Denk dat een vergrote lever op zich niet zo een probleem zal vormen, zolang hij goed functioneert. Op 120 kg zullen trouwens al je organen gegroeid zijn

Anabolengebruik is voor 99 percent onschadelijk. Anabolenmisbruik in combinatie met HGH, slin, IGF-1 en tal van andere hi-tech sups waar we weinig van weten op lange termijn is een ander verhaal. Ik zeg niet dat elke atleet die hoog doseert en (zo goed als) jaar rond gebruikt er de gevolgen van zal dragen maar schadelijk is het weldegelijk!

Als je een glas vult met water en het glas is vol; als je er nog wil bijgieten zal het overlopen, zo is dat met alles, overdaad schaadt

Hier de groeiende lijst van profs met al dan niet gerelateerde gevolgen van AAS misbruik, feit is dat het geen toeval is

De dodenlijst:

Don Youngblood (Pro Bodybuilder) 51
Anthony Clark (Power Lifter) 39
Trevor Smith (Not a bodybuilder but heavy steroid user) 33
Sonny Schmidt (Pro Bodybuilder) 49
Derrick Whitsett (Pro Bodybuilder) 37
Robert Benavente (Amateur Bodybuilder) 30
Mike Mentzer (Pro Bodybuilder) 49
Paul DeMayo (Pro Bodybuilder) 38
Ray Mentzer (Pro Bodybuilder) 47
Andreas Munzer (Pro Bodybuilder) 39
Momo Bennaziza (Pro Bodybuilder) ...
Edward Kawak (Pro Bodybuilder) ...
Anthony D'Arezzo (NPC bb'er) ...

Verplicht te stoppen lijst:

Tom Prince (Kidney Failure)
Flex Wheeler (Kidney Failure)
Don Long (Kidney Failure)
Mike Matarazzo (triple-bypass heart surgery)
Orville Burke (coma)

Wil hiermee niemand de les spellen, heb zelf ook 8 jaar gebruikt en ga het in de toekomst nog doen maar het is niet allemaal rozegeur en maneschijn. Bedoeling zou moeten zijn je AAS-gebruik in je voordeel te laten spelen en niet in je nadeel

de gene met nier falen hebben het allemaal te danken aan diuretica en pijnstiller misbruik. mattarazzo heeft een familie geschiedenis van hart problemen en at daarbij verschrikkelijk veel rood vlees en dus de daarbij verzadigde vetten. waar het maus zijn endo omging was dat het kanker zou veroorzaken.. nou ken ik niet alle namen op de lijst maar van degen die ik ken is er niet 1 gestorven aan kanker. daarmee niet zeggende dat aas niet schadelijk zijn maar we dwalen zo wel af van waar het in eerste instantie om ging.

-rodge

de gene met nier falen hebben het allemaal te danken aan diuretica en pijnstiller misbruik. mattarazzo heeft een familie geschiedenis van hart problemen en at daarbij verschrikkelijk veel rood vlees en dus de daarbij verzadigde vetten. waar het maus zijn endo omging was dat het kanker zou veroorzaken.. nou ken ik niet alle namen op de lijst maar van degen die ik ken is er niet 1 gestorven aan kanker. daarmee niet zeggende dat aas niet schadelijk zijn maar we dwalen zo wel af van waar het in eerste instantie om ging.

-rodge

Het spijt me van je tegen te spreken maar Sonny Schmidt is gestorven van leverkanker

Niet dat ik Bigmaus de stuipen op het lijf wil jagen maar het enige wat ik bedoel is dat anabolenmisbruik weldegelijk schadelijk is.

Matarazzo is niet de enige met hartklachten geweest, in die lijst zit op zn minst 4 man die jong gestorven is aan een hartaanval. Toeval?

• Topic Starter Topic Starter
Niet dat ik Bigmaus de stuipen op het lijf wil jagen maar het enige wat ik bedoel is dat anabolenmisbruik weldegelijk schadelijk is.

Matarazzo is niet de enige met hartklachten geweest, in die lijst zit op zn minst 4 man die jong gestorven is aan een hartaanval. Toeval?

Gebeurt ook niet maat, maar Rodge heeft een punt wat betreft kanker.
Nu kun jij er 1 opnoemen, maar ik ken er geen 1.

-rodge

Kort gezegd Sonny Schmidt is aan kanker gestorven, was overigens Masters Olympia (+40j) in 1995, of er al dan niet een link is met AAS weet ik niet

Anabolengebruik is voor 99 percent onschadelijk. Anabolenmisbruik in combinatie met HGH, slin, IGF-1 en tal van andere hi-tech sups waar we weinig van weten op lange termijn is een ander verhaal. Ik zeg niet dat elke atleet die hoog doseert en (zo goed als) jaar rond gebruikt er de gevolgen van zal dragen maar schadelijk is het weldegelijk!

Als je een glas vult met water en het glas is vol; als je er nog wil bijgieten zal het overlopen, zo is dat met alles, overdaad schaadt

Hier de groeiende lijst van profs met al dan niet gerelateerde gevolgen van AAS misbruik, feit is dat het geen toeval is

De dodenlijst:

Don Youngblood (Pro Bodybuilder) 51
Anthony Clark (Power Lifter) 39
Trevor Smith (Not a bodybuilder but heavy steroid user) 33
Sonny Schmidt (Pro Bodybuilder) 49
Derrick Whitsett (Pro Bodybuilder) 37
Robert Benavente (Amateur Bodybuilder) 30
Mike Mentzer (Pro Bodybuilder) 49
Paul DeMayo (Pro Bodybuilder) 38
Ray Mentzer (Pro Bodybuilder) 47
Andreas Munzer (Pro Bodybuilder) 39
Momo Bennaziza (Pro Bodybuilder) ...
Edward Kawak (Pro Bodybuilder) ...
Anthony D'Arezzo (NPC bb'er) ...

Verplicht te stoppen lijst:

Tom Prince (Kidney Failure)
Flex Wheeler (Kidney Failure)
Don Long (Kidney Failure)
Mike Matarazzo (triple-bypass heart surgery)
Orville Burke (coma)

Wil hiermee niemand de les spellen, heb zelf ook 8 jaar gebruikt en ga het in de toekomst nog doen maar het is niet allemaal rozegeur en maneschijn. Bedoeling zou moeten zijn je AAS-gebruik in je voordeel te laten spelen en niet in je nadeel

Stierven de broers Mike en Ray Mentzer niet aan een overdosis morfine? Ik wist niet dat zelfmoord een al dan niet gerelateerd gevolg is van AAS misbruik? ???

Terug
Naar boven