omfg, hoe kan iemand bekrompen zijn als jij? Lees je wel goed? Denk je dat de studies die op Pubmed staan door vuilnisophalers zijn gemaakt ofzo? Al die onderzoeken zijn juist door die "oh zo verschrikkelijk lange opleidingen" dokters gedaan hoor.
Echt, als jij je gehele leven af gaat laten hangen van 1 endocrinoloog die zijn uitlatingen baseert op zijn ellenlange studie van 30 jaar geleden, dan spoor je al helemaal niet. Daarbij zet ik er nog express bij dat ik niet zeg dat ik die man NIET (begrijp je het nog?) geloof, maar dat ook een endocrinoloog heus niet weet hoe de huidige stand van zaken is als hij 60-70 uur in de week met zijn patienten bezig is.
Maar goed, ik ben de stereotype AS gebruiker in ontkennende fase. Mag ik dan van jou maken dat jij een stereotype schaap bent die meteen een endocrinoloog gelooft, omdat hij toevallig een endocrinoloog is
Hoe vaak zijn er geen mensen doodgegaan aan kanker terwijl er volgens die omhooggeprezen lange studie doktoren van je niks te vinden was. Uit mijn directe omgeving ken ik er al 3. Nee, daar moet je blij mee zijn. Hoe vaak worden er door doktoren geen fouten gemaakt in een ziekenhuis? Nee, blijf jij maar geloven in een endocrinoloog die gewoon even een BigMaus een poepie wilt laten ruiken.
Tuurlijk zitten er risico's aan AS gebruik. Met je b**kes boven een V6 uitlaat hangen ook. Neuken met een h**r ook.
Een relatie hebben met een borderline type ook. Spinazie eten ook.....moet ik nog door gaan?
Gaat toch heen....