- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Alleen een naam hebben we weinig aan kerel, verklaar je nader.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He is probably most remembered today for being one of the first major U.S. sports figures to admit to abuse of steroids. In the last years of his life, as he battled against the brain cancer that eventually caused his death at the age of 43, Alzado asserted that his steroid abuse directly led to his final illness. This assertion has been disputed by many medical experts as there is no medical evidence steroids had anything to do with his condition and his own doctors denied the claim that they did.
Alleen een naam hebben we weinig aan kerel, verklaar je nader.
Inderdaad, ze stierven aan een hartstilstand (mede) als gevolg van een overdosis morfine.
"Bei der Autopsie wurde ausserdem bei beiden eine ueberdosis Morphin im Blut festgestellt, die vermutlich auch alleine tödlich gewesen wäre." - Mike Mentzer - Wikipedia
Lyle Alzado's ticket to the NFL was anabolic steroids. An undersized player in high school, he began experimenting with the muscle-building drugs in college and never stopped. That led to a lucrative career in the NFL.
But in 1992, seven years after playing in his last regular-season game, Alzado died from brain lymphoma, a rare form of cancer. He was 43. Although there is no medical link between steroids and brain lymphoma, Alzado was certain the drugs were responsible for his cancer. He became a symbol of the dangers of steroid abuse.
Natuurlijk geen garantie dat het door de roids komt, maar het is wel een geval dat je aan het denken zet.
Edit:
My last wish? That no one else ever dies this way". Lyle Alzado was 43 when he died of brain cancer brought on by excessive use of steroids.
Beetje welles-nietes verhaal dit.
offtopic:
Oftewel , hij zij dat zelf ,en het werd tegen gesproken door de artsen omdat daar geen bewijs voor was !!!
Bron ; Wikipedia

offtopic:
oww das toch die gast met die ultra grote rug? Had die niet keer NOC gewonnen..
als je dr zo uitziet dan denk je echt dat je invincible bent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik geloof niet dat BigMaus zich zorgen hoeft te maken deze specifieke vorm van lymfoom te krijgen, tenzij hij diegene is die zich elke avond in het bos onbeschermd in zijn grote hol laat naaien![]()
kheb trek in tosti..
maus ga anders langs house..heb aflevering gister gemist..heb je het voor me opgenomen?
haat en liefde staan heeeeeeeel dicht bij elkaar 
ik voel me vereerdhaat en liefde staan heeeeeeeel dicht bij elkaar
-rodge

Anabolengebruik is voor 99 percent onschadelijk. Anabolenmisbruik in combinatie met HGH, slin, IGF-1 en tal van andere hi-tech sups waar we weinig van weten op lange termijn is een ander verhaal. Ik zeg niet dat elke atleet die hoog doseert en (zo goed als) jaar rond gebruikt er de gevolgen van zal dragen maar schadelijk is het weldegelijk!
Als je een glas vult met water en het glas is vol; als je er nog wil bijgieten zal het overlopen, zo is dat met alles, overdaad schaadt
Hier de groeiende lijst van profs met al dan niet gerelateerde gevolgen van AAS misbruik, feit is dat het geen toeval is
De dodenlijst:
Don Youngblood (Pro Bodybuilder) 51
Anthony Clark (Power Lifter) 39
Trevor Smith (Not a bodybuilder but heavy steroid user) 33
Sonny Schmidt (Pro Bodybuilder) 49
Derrick Whitsett (Pro Bodybuilder) 37
Robert Benavente (Amateur Bodybuilder) 30
Mike Mentzer (Pro Bodybuilder) 49
Paul DeMayo (Pro Bodybuilder) 38
Ray Mentzer (Pro Bodybuilder) 47
Andreas Munzer (Pro Bodybuilder) 39
Momo Bennaziza (Pro Bodybuilder) ...
Edward Kawak (Pro Bodybuilder) ...
Anthony D'Arezzo (NPC bb'er) ...
Verplicht te stoppen lijst:
Tom Prince (Kidney Failure)
Flex Wheeler (Kidney Failure)
Don Long (Kidney Failure)
Mike Matarazzo (triple-bypass heart surgery)
Orville Burke (coma)
Wil hiermee niemand de les spellen, heb zelf ook 8 jaar gebruikt en ga het in de toekomst nog doen maar het is niet allemaal rozegeur en maneschijn. Bedoeling zou moeten zijn je AAS-gebruik in je voordeel te laten spelen en niet in je nadeel

maar wat is de grens? ehmm... er gaat maar 5ml in mijn spuit dus dat is dan ook maar de grens. per dag natuurlijk want het moet wel verantwoordelijk blijven
-rodge