AndroidHealthClinic

Bij welke sporttraining heb jij nou echt het idee van....

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
...als je je daar elke dag mee zou moeten bezig houden.

Ik kwam weleens op de golfclub van m'n vader, en daar stonden dan 15 jarige gastjes af te slaan, te meten, te chippen en te putten. Die trainingen zijn gewoon echt te slaapverwekkend voor woorden.

Korfbal, gayste sport ooit.

...als je je daar elke dag mee zou moeten bezig houden.

Ik kwam weleens op de golfclub van m'n vader, en daar stonden dan 15 jarige gastjes af te slaan, te meten, te chippen en te putten. Die trainingen zijn gewoon echt te slaapverwekkend voor woorden.

die gasten zijn over een paar jaar prof , en dan is het zakken vullen geblazen

voetbal, mensen die achter een bal lopen voor miljoenen euro's ! + de fans maken het helemaal kapot. wat een :gay: sport

monster logica. Dat zou je over voetballers etc. ook kunnen zeggen en die trainingen zijn misschien wel leuk. Dus dat is geen reden.

Indoorroeien, je komt geen meter verder.

Voetbal uiteraard.

Verder ook nog hinkstapspringen.

ik zat eerst op volleybal maar toen ze met handjegeklap begonnen bij het herenteam ben ik hem gepeert. gelukkig want anders had ik daar nu nog gezeten :gay:

Golf mag imo niet als sport worden aanzien

Soort van paardenrace, maar dan moet je met een soort hamer het paard van de ander raken.

Curling...

Darten

vissen

Korfbal is wel gemengd :D Mss wordt er dan onder de douche nog serieus gezweet... ;)

Tellen esports ook?:P (das dus computerspelletjes spelen zeg maar voor geld enzo). Die trainingen lijken me ook saai steeds weer hetzelfde spelletje en dezelfde map enzo.
Anders inderdaad korfbal of curling.

Terug
Naar boven