Fitness Seller

Bij welke sporttraining heb jij nou echt het idee van....

Oja helemaal vergeten! En de pijlen uit het bord halen kost natuurlijk ook veel moeite. En als je een bouncer hebt moet je de pijl helemaal van de grond pakken:eek:

Je vergeet nog meer belangrijke aspecten van het darten die toch aardig vermoeiend zijn. Kijk voor de wedstrijd moet je eerst minimaal 10 glazen bier optillen en leeg drinken. Daarna gooi je met dezelfde arm en haal je de pijltjes uit het bord. Tijdens de wedstrijd til je ook wel een aantal keer een glas op. En na de wedstrijd moet je weer bier zuipen. Voor de darters zonder vrouw/vriendin die na al die inspanning ook nog eens moeten fappen word het al helemaal killing zo'n rondje darten. Erg onderschatte sport

Voor mij is de absolute top in trieste sporten dus ook KORFBAL (alleen de naam al)

dat met die schijven op het ijs

darts is wel relaxed :D vissen kan ook wel es leuk zijn als je samen zijt denk ik...ik vind basketball echt enorm gay, alleen die bloesjes al, en ik moet altijd denken aan Zac Efron in die gay film van die school daar...high school musical ofzo

handbal, volleybal, korfbal (eigenl bijna alle sporten eindigend op -bal) en natuurlijk pingpong

Hoe heet die sport waar mannen gekleed in strak gekleurde kostuums en gelakte schoentjes omstebeurt gekleurde fluitketels over het ijs smijten!

Deze sport heeft ook een aangepaste variant alleen is het dan jeu de boule op ijs, net zo triest overigens!

Ik vindt overigens wel dat sporten zoals fietsen en hardlopen (voetbal en noem maar op) wel goede sporten zijn. Want cardioen doe je gewoon op je plaats, waardoor je weinig afwisseling hebt! Dan is het veel fijner om de moutainbike te pakken en een uurtje voluit over een crossparkoer te raggen!! Is ook veel zwaarder omdat je nergens constant kan fietsen!

Die ene sport waar zonnebankbruine mannetjes in een string op een podium rondlopen om beoordeeld te worden door andere mannen.

:gay:

Ik hou sowieso van sporten waarbij er wat actie en intensiteit is. Sporten zoals wielrennen enzo interesseren mij dus totaal niet, kan er ook echt niet naar kijken op tv en moet er niet aan denken om het zelf te doen. Respect voor die gasten want het is echt wel zwaar, maar ik vind er niks aan. Verder natuurlijk darts en curling en dat soort saaie sporten is niks voor mij.

Golf is een k*t ''sport''. Overigens wordt Tiger Woods waarschijnlijk de eerste ''sport''miljardair, dus als je talent hebt misschien toch eens mee beginnen. :D

1x in het jaar :P
Nee we gaan altijd op volleybalweekend in Duinrell elk jaar..,
en tussendoor gaan we vaak nog beachvolleyen :)

Een teamsport is geen combi met mijn werk,
werk in de zorg en dan heb ik zulke verschillende werktijden..
Wel jammer, vind het erg leuk en zou wel beter willen worden..

Er is een verschil tussen sporten die ik gay vind en sporttrainingen die me verschrikkelijk lijken.

Mij lijkt wielrennen echt verschrikkelijk. Zo ****ing zwaar en je zit maar op die fiets. Maar een ronde als de Tour vind ik wel prachtig om te kijken.
Trainen voor darten lijkt me ook echt geen reet aan. Geen afwisseling en constant dat repetitieve patroon. Maar ik kan er opzich wel naar kijken. Heb vroeger ook die grote toernooien rond het nieuwe jaar gekeken. Vond het altijd geweldig. Wel ben ik de afgelopen jaren mijn interesse ervoor compleet verloren.

Hockey lijkt me ook geen reet aan. Maar dat komt meer door al die idioten die daar lopen :roflol:

Sporttrainingen die me dan weer geweldig lijken zijn die van american football, rugby, basketbal (doh).

Bodybuilding en gewichtheffen.

Echt een sport voor mensen met een hersencapaciteit van een toetsenbord.

Terug
Naar boven