AndroidHealthClinic

Bij welke sporttraining heb jij nou echt het idee van....

Dart :gay:

Soort van paardenrace, maar dan moet je met een soort hamer het paard van de ander raken.
:roflol:

:P Ik denk dat je met die hamer de bal moet raken die over het veld rolt niet het paard van de tegenstander een paar beuken geven!!! :roflol:

polo is dat, en idd belachelijk!!

Sporten waar geen doping bij gebruikt wordt. Saai man.

Vele indoorsports vind ik maar gay. zaalvoetbal, zaalvolleybal, korfbal, handbal,...

Wielrennen.

Nu met de Tour de France is die onzin de hele dag op tv, ik vind er geen klap aan.
En stel dan dat je daar voor moet trainen! Hoeveel uren maak je dan wel niet op een fiets?

Wielrennen.

Nu met de Tour de France is die onzin de hele dag op tv, ik vind er geen klap aan.
En stel dan dat je daar voor moet trainen! Hoeveel uren maak je dan wel niet op een fiets?

Mijn pa is beroeprenner geweest, en heb zijn trainingsschema's van vroeger gezien, een niet te onderschatten sport. Heel de dag door, dag in dag uit, op de fiets

Daarom juist. Lijkt met snel saai worden.

wielrennen

Mijn pa is beroeprenner geweest, en heb zijn trainingsschema's van vroeger gezien, een niet te onderschatten sport. Heel de dag door, dag in dag uit, op de fiets

Darten wordt ook zwaar onderschat. Je hebt een goede conditie nodig. Elke beurt loop je maarliefst 5 meter. En je moet ook nog eens staan:D

Oja helemaal vergeten! En de pijlen uit het bord halen kost natuurlijk ook veel moeite. En als je een bouncer hebt moet je de pijl helemaal van de grond pakken:eek:

Doe het bijna nooit, maar als ik het doe heb ik inderdaad véél bouncers, ik doe niet anders dan die dingen van de grond pakken :$ :D

Nordic walking.......

hockey lijkt me echt een k*tsport, de hele tijd met een kromme rug achter zo'n balletje aanrennen.
En al die mafkezen die met die stokken in de lucht lopen te zwaaien. Levensgevaarlijk.
En zo'n bal is ook keihard, je zal hem in je gezicht krijgen....
K*tsport, ook altijd k*t kakker namen in het veld.

Terug
Naar boven