Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soort van paardenrace, maar dan moet je met een soort hamer het paard van de ander raken.

Ik denk dat je met die hamer de bal moet raken die over het veld rolt niet het paard van de tegenstander een paar beuken geven!!! 
Wielrennen.
Nu met de Tour de France is die onzin de hele dag op tv, ik vind er geen klap aan.
En stel dan dat je daar voor moet trainen! Hoeveel uren maak je dan wel niet op een fiets?
Mijn pa is beroeprenner geweest, en heb zijn trainingsschema's van vroeger gezien, een niet te onderschatten sport. Heel de dag door, dag in dag uit, op de fiets

Darten wordt ook zwaar onderschat. Je hebt een goede conditie nodig. Elke beurt loop je maarliefst 5 meter. En je moet ook nog eens staan![]()

&je vergeet het gooien, en de kracht die je nodig hebt om het pijltje goed te gooien![]()

Oja helemaal vergeten! En de pijlen uit het bord halen kost natuurlijk ook veel moeite. En als je een bouncer hebt moet je de pijl helemaal van de grond pakken![]()

Sporten waar geen doping bij gebruikt wordt. Saai man.