AndroidHealthClinic

Bij wie stoppen jullie voor een auto-verlaging ?

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
Titel is duidelijk, lijkt me.

Bij wie dus en geef ff een korte evaluatie mee van het afgehandelde werk.

Oja, ik ga echt niet voor een stel gele veertjes naar NL rijden :D

m319zoll%20(102).jpg

verlagen van "normale" auto's is voor super superdudes, en dat meen ik serieus ;)

ja ik snap het nooit, dan maken ze een 'straatracer' dus dan zou je denken dat ze em zo afstellen dat je zo hard mogelijk door de straat kan 'racen'.

En dan verlagen ze em, waardoor ze stapvoets over de drempels heen moeten ???

Leukste auto waar ik tot nu toe in heb gereden is een Landrover defender, niks verlagen gewoon meer dan een meter veerweg :P heeerlijk over drempels heen crossen :devil:

Aantal jaren geraced op circuit. Daar is het leuk en zelf gemonteerd overigens (en wel meer)
Enkel wat hulp met afstellen.

Op straat ? comfort en luxe staat voorop. Is wel zo prettig in de file of op lange afstanden.

ik heb nog een setje kw's te koop staan voor onder een golf IV.

verder, verlagen=>airride!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben het volledig eens dat met de drempels die momenteel als paddestoelen uit het asfalt groeien een hel moet zijn met een verlaagde auto.

Maar hiertegen verbeter je dan wel de wegligging van de auto en het levert nog eens sportievere looks op ook...

heb velgen en dunne profiel banden op men bmw
verder niet verlaagd
is ook niet nodig lijkt me, verminderd het comfort :)

• Topic Starter Topic Starter
...
is ook niet nodig lijkt me, verminderd het comfort :)

Kan ik zeker inkomen, al boeit rijcomfort me niet zo :D

Als ik de wagen zou verlagen, zou het zeker niet extreem zijn, een 30 tot 40mm denk ik.

Waar ik meer mee zit is of je met kortere veren de kans op je dempers lek rijden zwaar vergroot of valt dit allemaal nog wel mee ?

Beste haal je niet alleen veren, maar een schroefsetje.

Mijn inziens is verlagen echt niet nodig om een sportieve look te verkrijgen. Tenzij je met een lada rondtuft, dan helpt niets nog... :D

Ik stem op hogere en meer drempels om sneeuwschuivers (verlaagde koekblikken) tegen te gaan en af te remmen. :cool:

:p

Hangt er vanaf wat je wilt he, gewoon laag hangen voor de show of ook nog een deftig weggedrag. In het 2de geval kan je best beginnen met alle ophangrubbers te vervangen, heb je nog genoeg travel en handling is veel beter. In het 1ste geval maakt het niet uit, gooi er onder wat je kunt vinden.

Hahahaha, agree met AdHoc, tot op zekere hoogte :P

Heb ook zo'n hekel aan die overdreven optisch getunede wagentjes, met een uitlaat met een diameter zo groot als mijn stuur. Teringherrie, en ik trek ze d'r nog uit, beetje jammer altijd.

Ik ben het volledig eens dat met de drempels die momenteel als paddestoelen uit het asfalt groeien een hel moet zijn met een verlaagde auto.

Maar hiertegen verbeter je dan wel de wegligging van de auto en het levert nog eens sportievere looks op ook...

Idd Cali, rij met een blauwe Bora mss heb je hem al eens zien staan. En die is verlaagd met KW variant 1. Ze zijn vrij mals en hebben een super baanligging, tegenover als ik met een onverlaagde auto rij heb ik het gevoel in een schommel te zitten, dat heb je niet met een schroefset. Ik moet wel zeggen dat je er een attest moet voor hebben voor de keuring, en dat ze gemakkelijk vastroesten. Verder zijn het hemelse veren als je weinig comfort wil inleveren maar toch strak gevoel op de baan wil.
Je kan dit in Lebbeke laten doen bij JWR tuning.

Rijden jullie niet direct je carter open als je de auto zo laag hebt hangen?
Ik vind een beetje travel wel handig eigenlijk, zo alleen wat harder mogen (vooral achteraan) bij mijn auto, in lange snelle bochten is hij niet echt stabiel.

Idd Cali, rij met een blauwe Bora mss heb je hem al eens zien staan. En die is verlaagd met KW variant 1. Ze zijn vrij mals en hebben een super baanligging, tegenover als ik met een onverlaagde auto rij heb ik het gevoel in een schommel te zitten, dat heb je niet met een schroefset. Ik moet wel zeggen dat je er een attest moet voor hebben voor de keuring, en dat ze gemakkelijk vastroesten. Verder zijn het hemelse veren als je weinig comfort wil inleveren maar toch strak gevoel op de baan wil.
Je kan dit in Lebbeke laten doen bij JWR tuning.

KW heb ik ook besteld. Wel Variant II. Ik heb er veel over gelezen en het moest volgens veel fora's 1 vd beste merken zijn.

Eibach is zeker wel aan te raden omdat je best nog veel comfort hebt tijdens het rijden.

KW heb ik ook besteld. Wel Variant II. Ik heb er veel over gelezen en het moest volgens veel fora's 1 vd beste merken zijn.

Ik ben er ook van overtuigd, vind het enkel jammer dat die schroefsets zo makkelijk vastroesten..daar gaat je verstelbaarheid.
Heb op men Corrado Weitec gehad, die waren bikkelhard.

Terug
Naar boven