hoi, ik heb ook een zelfde "probleem". In dit anderhalf jaar fitness ben ik maar 2.5 kilo bijgekomen tot 57.5 kilo (ben 1.72), maar als je effectief niet het lichaam ve body builder ambieert dan zou ik me daar niet veel druk om maken. Ik dacht eerst ook dat ik amper vooruitgang boekte, maar mensen id fitness die me soms een maand of twee nt zien (ga soms op andere uren, afh. van uurrooster) zeggen me vaak: wow, jij bent veel breder geworden en/of gespierder. Ik merk er zelf eigenlijk niets van en zeg altijd dat hun overdrijven, maar ja.. ik vraag er niet echt om en toch zegt bijna iedereen het die me een tijdje niet ziet. Misschien dat je je er te veel mee bezig zit. Gewoon blijven trainen en vooral véél geduld hebben als je zoals ik mager bent en snelle verbranding hebt. 10 maand is niks...ik heb mezelf een "3-jaren plan" vooropgezet en dan pas kijk ik of de resultaten goed zijn (voorlopig ben ik zeer tevreden desondanks). Zolang je er goed gedefinieerd uitziet, is het goed, niet? Massa zal wel komen...

)