AndroidHealthClinic

Binnenkant hand -> foto .. Grip problemen ?

het grote handen bash topic....

maar OT: het is doodnormaal, went wel! probeer je grip misschien iets aan te passen

Ik zou geen handschoenen gaan gebruiken, gewoon doortrainen op het begin is het irritant na een tijdje voelt het veel dikker daar en ben je er blij mee :)

Dat noem je werkhanden
Iets wat kantoormensen niet snappen

Been there, done that.

Hoe je het ook bekijkt, handen die pas na 2 weken verlof schoon zijn blijven smerige handen.

Een foto van 'n dood normale smerige klauw posten, en het een mannenhand noemen > :o

/handbash

Ziet er nogal maagdelijk uit dat handje.. Tijd voor kapot vel en stukken eelt die eraf scheuren, tot bloedens toe gvd!!!

En grippers gaan je niet helpen met grip

En grippers gaan je niet helpen met grip

In de basis wel... als je echt geen onderarmen hebt en je kan helemaal niet hard knijpen kan ik me voorstellen dat een zware dumbbell teveel in je hand rolt, helemaal als je al wat moeier wordt.

Maar als je eenmaal de CoC 0.5 of heavygrippers 100 kan sluiten zou je genoeg kracht moeten hebben voor normale gewichten.

Het eeltprobleem is eenvoudig op te lossen. Iedere keer je een warm bad neemt, na een half uurtje, met zo'n steentje de eelt er af schuren.
Kan je beta vinden maar besef dat vrouwen het helemaal niet aangenaam vinden om door ruwe handen gestreeld te worden.
Ik heb enorm veel eeltvorming, het meeste schuur ik er af. DOe je dat niet dan kan het tijdens een zware deadlift afscheuren en dat is niet zo aangenaam.

• Topic Starter Topic Starter
CoC 1 kreeg ik dicht zonder training, dus dat valt wel mee :)
Punten zijn duidelijk jongens. Thanks!

Waarom heten ze dan grippers? Tuurlijk versterken ze de grip.

Crushing grip ja. Als je graag goed wilt worden in appels fijnknijpen

Voor een stang vasthouden of farmers gaat het iig niet helpen imo.

Ik doe alleen mn deadlifts tot 200kg zonder straps en daarna met en farmers en grip is goed zat.
Deadlift lukt 300+ mixed grip kwa grip easy nog

Zegt genoeg:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_mkrb6rEJnh1sn4r54o1_1280.jpg

Terug
Naar boven