Esperantisto zei:Haha.. heroïne is alleen maar een probleem omdat het illegaal is.
Qua gezondheidsrisico's (althans, zo heb ik me dat laten vertellen door mensen die er verstand van hebben) kun je gezonder oud worden van onversneden heroïne dan van tabaksgebruik.
Punt is dus, dat heroïne verslaafden puur ongezond leven omdat ze moeten scoren.
Nicotinejunks zijn geen haar beter, maar vooralsnog kunnen ze makkelijker scoren
En wie maakt voor mij uit hoe ik lekker uit mijn dak kan gaan.. ik heb al problemen genoeg met mijn KH-verslaving..word al high van snelle KH en heb daar dus soortgelijke katers van... (in 2 dagen tijd nu 23 uur geslapen bijv).
Van mijn verslaving heeft echter niemand last.. dat kan ik niet zeggen van nicotine-junks die me op perrons, in treinen en liften het leven zuur maken.
Ik kom niet meer vrijwillig in een café maar af en toe word je daartoe wel gedwongen.. je wilt toch niet zeggen dat ik niet meer mag fietsen soms?
Dan moet je wel pauzeren in cafés omdat daar controleposten worden georganiseerd...
Nogmaals... in de VS is de omzet GESTEGEN na het verbieden van roken.. en jij wist je toen wel aan te passen. Kortom, het enige wat werkt, is een verbod.
Espi
zucht,
Openbare ruimten? prima verbieden, treinen prima, etc etc. Een cafe, laat dat lekker aan de kroegbaas over. Het is zijn tent, dus laat hem maar beslissen. Verbieden is dikke vette lulkoek espi, denk eff na. Mag ik thuis ook niet meer roken dan, of thuis mag wel, maar in de horeca niet. Beetje scheef. Als die kroegbaas roken gewoon toestaat in zijn kroeg, dan heb je je daar gewoon aan te houden lijkt me. punt uit.
En een algemeen rookverbod espi, das een geintje. Dat meen je niet!
ps.
wtf is dat die KH verslaving? 23uur in 2dgn? Das een hoop, why? En moet je niet werken dan?