MuscleMeat

Binnenkort ook veilig uitgaan in NL?

Esperantisto zei:
Haha.. heroïne is alleen maar een probleem omdat het illegaal is.

Qua gezondheidsrisico's (althans, zo heb ik me dat laten vertellen door mensen die er verstand van hebben) kun je gezonder oud worden van onversneden heroïne dan van tabaksgebruik.
Punt is dus, dat heroïne verslaafden puur ongezond leven omdat ze moeten scoren.

Nicotinejunks zijn geen haar beter, maar vooralsnog kunnen ze makkelijker scoren

En wie maakt voor mij uit hoe ik lekker uit mijn dak kan gaan.. ik heb al problemen genoeg met mijn KH-verslaving..word al high van snelle KH en heb daar dus soortgelijke katers van... (in 2 dagen tijd nu 23 uur geslapen bijv).
Van mijn verslaving heeft echter niemand last.. dat kan ik niet zeggen van nicotine-junks die me op perrons, in treinen en liften het leven zuur maken.
Ik kom niet meer vrijwillig in een café maar af en toe word je daartoe wel gedwongen.. je wilt toch niet zeggen dat ik niet meer mag fietsen soms?
Dan moet je wel pauzeren in cafés omdat daar controleposten worden georganiseerd...

Nogmaals... in de VS is de omzet GESTEGEN na het verbieden van roken.. en jij wist je toen wel aan te passen. Kortom, het enige wat werkt, is een verbod.

Espi

zucht,

Openbare ruimten? prima verbieden, treinen prima, etc etc. Een cafe, laat dat lekker aan de kroegbaas over. Het is zijn tent, dus laat hem maar beslissen. Verbieden is dikke vette lulkoek espi, denk eff na. Mag ik thuis ook niet meer roken dan, of thuis mag wel, maar in de horeca niet. Beetje scheef. Als die kroegbaas roken gewoon toestaat in zijn kroeg, dan heb je je daar gewoon aan te houden lijkt me. punt uit.

En een algemeen rookverbod espi, das een geintje. Dat meen je niet!

ps.
wtf is dat die KH verslaving? 23uur in 2dgn? Das een hoop, why? En moet je niet werken dan?

• Topic Starter Topic Starter
Nou, in Ierland is het vanaf 1 januari oid toch verboden om te roken in de kroeg.. 60% van de bevolking staat er achter!

Ik wil ook nog wel eens een kroeg in kunnen en gun bovendien werknemers daar het om te kunnen werken in een rookvrije omgeving.

Veel KH eten lijdt bij mij snel tot een hypo en ik ben dan echt doodop... en slaap vreselijk veel. Dat wist ik wel, maar af en toe heb je toch behoefte aan KH als 'troostvoedsel' als je je klote voelt.. vandaar KH-junkie. Ik kick af met low-carb eten...

Het was weekend jongeman.

Espi

Esperantisto zei:
Nou, in Ierland is het vanaf 1 januari oid toch verboden om te roken in de kroeg.. 60% van de bevolking staat er achter!

Ik wil ook nog wel eens een kroeg in kunnen en gun bovendien werknemers daar het om te kunnen werken in een rookvrije omgeving.

Veel KH eten lijdt bij mij snel tot een hypo en ik ben dan echt doodop... en slaap vreselijk veel. Dat wist ik wel, maar af en toe heb je toch behoefte aan KH als 'troostvoedsel' als je je klote voelt.. vandaar KH-junkie. Ik kick af met low-carb eten...

Het was weekend jongeman.

Espi

Om eff terug te komen op onze zinloze discussie;

60% staat erachter. 40% niet. Dat wil nog niet zeggen dat die 60% bepaald dat er een verbod komt. Gelukkig werkt het niet zo espi, dat weten we allebei. En daarbij, als werknemer in een kroeg heb je er maar mee te leren leven dat er gerookt wordt en anders is het auf wiedersehen. Dat je zelf rookvrij zou willen leven, oke, maar kom niet met de smoes over werknemers. Weet precies wat mijn ex-baas zou zeggen, en hij is behoorlijk representatief voor een standaard horeca-ondernemer.

Laatste wat ik er over heb gezegd; kort samengevat; rookverbod in horeca zal voorlopig niet gebeuren, en een algeheel rookverbod is waanzin. (wat wordt de daaropvolgende regel, avondklok?.... alleen blanken....precies ja, dat neigt naar foute trekjes)

Waarom zoveel KH eten en dan weer low card, hoezo doe je dat als je daar extreem slaperig van wordt. En 'troostvoedsel'?

Je argumenten slaan nergens op Floyd.

Low carb slimpie, niet low card.. ooit van ketodiëten gehoord. Nee, vast niet.. jij komt niet in de dieetafdeling hier.
Carbloading is onderdeel van een ketodieet.. alleen dit keer heb ik overdreven, vnl. met snelle suikers.
Van hypo's (krijg je van snelle suikers) word je erg slaperig.. van keto-dieet word ik hyper..
Afgelopen week heb ik een aantal nachten van maar 6 uur gehad, zo hyper was ik.
Van snelle KH krijg je weer effecten op je hersenen die vergelijkbaar zijn met harddrugs. Daarom is de mens ooit landbouwer geworden.. KH-rijk voedsel is een van de voornaamste hersendrugs!
Met carbloading krijg je weer glycogeen in je spieren zodat ik sterker ben met KT.

Maar... zal je wel niet snappen...

Espi

Esperantisto zei:
Je argumenten slaan nergens op Floyd.

Low carb slimpie, niet low card.. ooit van ketodiëten gehoord. Nee, vast niet.. jij komt niet in de dieetafdeling hier.
Carbloading is onderdeel van een ketodieet.. alleen dit keer heb ik overdreven, vnl. met snelle suikers.
Van hypo's (krijg je van snelle suikers) word je erg slaperig.. van keto-dieet word ik hyper..
Afgelopen week heb ik een aantal nachten van maar 6 uur gehad, zo hyper was ik.
Van snelle KH krijg je weer effecten op je hersenen die vergelijkbaar zijn met harddrugs. Daarom is de mens ooit landbouwer geworden.. KH-rijk voedsel is een van de voornaamste hersendrugs!
Met carbloading krijg je weer glycogeen in je spieren zodat ik sterker ben met KT.

Maar... zal je wel niet snappen...

Espi

Ik snap het inderdaad niet helemaal nee, maar gezien jouw standpunten in diverse discussies kan het nooit al te moeilijke stof zijn aangezien jij het wel schijnt te snappen. (wie de bal kaatst...)

Maar is ook niet BB gericht denk ik. En ben idd nooit te vinden op dieet sectie. Ik heb maar 1 dieet en dat is zoveel mogelijk eten. Omdat het lekker is, en ik het gezien m'n 8% vet kan hebben blijkbaar.

Laatst bewerkt:
Bofkont.. dat is een van de weinige voordelen van nicotine-gebruik. Het neemt niet alleen eetlust weg, het verhoogt ook de stofwisseling.
Ik heb me laten influisteren dat er daarom door sommigen nicotine-patches gebruikt worden (roken is uiteraard in-en-in slecht omdat er nog 4000 andere kankerverwekkende stofjes in zitten... ik ga je natuurlijk geen gelijk geven).
Dat ketodieet en speciaal de CKD-variant met weekend-carboloading is JUIST voor BBers en PLers gemaakt.. je hebt ook nooit ook maar iets gelezen daarover.. :S

Espi

Juist voor BB? Wat zijn daar de voordelen van?
Weegt het op tegen die enorme behoefte aan slaap en trouwens tegen het feit dat je niet alles kunt eten wanneer je maar wil.

ps.
Die nicotine zorgt niet voor m'n +/- 8% bf hoor, is genetisch denk ik. Want ik eet me wat weg p/week. bahbah.....

Ik vind het topic wel zwaar overdreven Espi,
ik dacht namelijk dat pepperspray legaal was geworden toen ik het zag :P

on-topic:
Ik vind het best een goed idee, maar ik zat net te bedenken dat mijn
peuken en as dan op de grond gaan belanden.
Als ik geen asbak zie staan gaat het zoiezo allemaal de grond op,
dus het in prakteik gaat het idee niet werken.

tja, ik ben niet zo netjes :P verder ben ik heel aardig hoor :D

Jay Impel zei:
Ik vind het topic wel zwaar overdreven Espi,
ik dacht namelijk dat pepperspray legaal was geworden toen ik het zag :P

on-topic:
Ik vind het best een goed idee, maar ik zat net te bedenken dat mijn
peuken en as dan op de grond gaan belanden.
Als ik geen asbak zie staan gaat het zoiezo allemaal de grond op,
dus het in prakteik gaat het idee niet werken.

tja, ik ben niet zo netjes :P verder ben ik heel aardig hoor :D

Zoiets dacht ik ook, gezien de commotie dacht ik dat het kabinet had besloten nieuwe kruisraketten te plaatsen en wel vanuit horeca gelegenheden. :)

Terug
Naar boven