XXL Nutrition

Biomek's hartinfarct

Bezoekers in dit topic

400-1000mg als pwo, waarom geen flinke maaltijd?
Nou dat heeft absoluut niet hetzelfde effect :roflol:
En daarbij doe ik altijd wel flinke maaltijd

4 a 10 koppen koffie als pre-workout?
Geen idee ik drink geen koffie dus weet niet hoeveel daar in zit

Ik vind het opgefockte gevoel van cafeïne gewoon echt heel lekker
 
Nou dat heeft absoluut niet hetzelfde effect :roflol:
En daarbij doe ik altijd wel flinke maaltijd


Geen idee ik drink geen koffie dus weet niet hoeveel daar in zit

Ik vind het opgefockte gevoel van cafeïne gewoon echt heel lekker
4 tot 8 blikken redbull als pre.
 
Dan heb je een flinke hartslag spike. En dan ook nog zwaar trainen.

Is dat veilig/gezond voor het hart?
 
Goed om te zien dat je weer terug bent. Het wordt weer hoog tijd dat de bezem erdoor gehaald gaat worden. Het mietjes en simp gehalte begint weer flink op te lopen.
Tuurlijk, jaag/pest maar iedereen weg.
Ik kan beter eens met de bezem door de toxische types gaan :mad:
 
Tuurlijk, jaag/pest maar iedereen weg.
Ik kan beter eens met de bezem door de toxische types gaan :mad:
al die onzin in het battle arena topic houden zou al een boel schelen.
laat de topics voor wat het zijn.

iedereen wil zogenaamd stoer zijn. maar kan dat alleen op het internet. dat gezeik op elkaar is niet storend als het alleen in het battle arena topic zou zijn.
 
al die onzin in het battle arena topic houden zou al een boel schelen.
laat de topics voor wat het zijn.

iedereen wil zogenaamd stoer zijn. maar kan dat alleen op het internet. dat gezeik op elkaar is niet storend als het alleen in het battle arena topic zou zijn.
Ik had de "discussie" te laat gezien, anders had ik sneller ingegrepen. Het is vrij zinloos om nu nog hele pagina's te gaan verwijderen.
 
misschien ook meer cardio of deed je dat al met regelmaat?
 
Thanks!

Het vervelende eraan is dat deze problemen heel lang opbouwen zonder jou een signaal te geven. Luisteren naar je lichaam is niet genoeg. Laat jezelf binnenstebuiten trekken door een arts.

Sterkte!

Ook weer een reden om eens een andere huisarts te nemen. Die van mij kijkt met een verbaasde kop als je eens iets preventief wilt laten testen, al is het een vitamine waarde.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Sterkte!

Ook weer een reden om eens een andere huisarts te nemen. Die van mij kijkt met een verbaasde kop als je eens iets preventief wilt laten testen, al is het een vitamine waarde.
Dat geld helaas voor 95% van de artsen. Las er laatst nog een heel artikel over. Onze gezondheidszorg, hoe goed ie ook mag zijn in vergelijking met andere landen, is niet gericht op preventie. Daar is natuurlijk ook minder aan te verdienen.
 
Dat geld helaas voor 95% van de artsen. Las er laatst nog een heel artikel over. Onze gezondheidszorg, hoe goed ie ook mag zijn in vergelijking met andere landen, is niet gericht op preventie. Daar is natuurlijk ook minder aan te verdienen.
Link naar artikel?
 
Spaarne Gasthuis kom je terecht bij dr. De Ronde; ben je in prima handen! Voor nu een échte TRT-dosering (75-100 mg wekelijks) lijkt me het overwegen waard, maar ik zou daarbij wel aansturen om in de toekomst volledig off te gaan.
13 januari mag ik naar Pim ❤️
 
Been there, stond er zelf versteld van. Enige waarover ze zeurden toen bij mij was over roken, aas eigenlijk geen woord.
Bij mij waren ze heel duidelijk over AAS. Ze legde uit:

We krijgen hier aan de lopende band hartinfarcten binnen. We zien harten van rokers, harten van zwaar overgewicht, harten van drugsgebruikers, harten van drinkers, harten van ouderdom en harten van anabolengebruikers.

We zien bij jou niet de tekenen van een hart wat kapot of aangetast is door roken/caffeine/stress omdat je daar veel te jong voor bent. We zien bij jouw hart wel alle overeenkomsten met alle AAS-harten die we hier over de vloer krijgen.

Ja ze zagen wel dat ik rook, dat ontkende ze niet, maar nog lang niet dusdanig veel rookschade dat dat zoiets als dit veroorzaakt.

Tja, ga dan nog maar eens in discussie.
 
Bij mij waren ze heel duidelijk over AAS. Ze legde uit:

We krijgen hier aan de lopende band hartinfarcten binnen. We zien harten van rokers, harten van zwaar overgewicht, harten van drugsgebruikers, harten van drinkers, harten van ouderdom en harten van anabolengebruikers.

We zien bij jou niet de tekenen van een hart wat kapot of aangetast is door roken/caffeine/stress omdat je daar veel te jong voor bent. We zien bij jouw hart wel alle overeenkomsten met alle AAS-harten die we hier over de vloer krijgen.

Ja ze zagen wel dat ik rook, dat ontkende ze niet, maar nog lang niet dusdanig veel rookschade dat dat zoiets als dit veroorzaakt.

Tja, ga dan nog maar eens in discussie.
Bij mij is het ondertussen 5 jaar terug dus ook 5 jaar kuren verder. Toen iig is er geen woord over aas gerept alleen dat m'n hart groter was door trainen.
 
Wat voor een doseringen praten we eigenlijk over qua AAS? Grammen neem ik aan?
 
Wat voor een doseringen praten we eigenlijk over qua AAS? Grammen neem ik aan?
Het hoogste wat ik heb gezeten voor een paar weken is ergens rond de 2gr.

Dit is al enkele jaren geleden en daarna ben ik zelden boven de 1,5gr uitgekomen. Het laatste jaar niet eens boven de gram lol.
 
Ik dacht dat dit een lollige ironische titel voor een stevig gedoseerd kuurlog moest zijn :o

Beterschap man.

Goed dat je dit deelt. Hoor kuurders zo vaak zeggen dat ze gezonder dan gemiddeld zouden leven maar als ik objectief rondkijk vind ik dat toch erg tegenvallen. Bijna altijd is het gebruik van aas ook indicatief voor andere ongezonde zaken. En het of geen van die zaken is op zich al goed..

Hmm, heb ik al meerdere keren gehad de afgelopen 2 maanden.
Die zijn toch ook lastig - heb ik van de week weer te hard gebenched of kan ik elk moment omvallen?
 
Dan heb je een flinke hartslag spike. En dan ook nog zwaar trainen.

Is dat veilig/gezond voor het hart?
Alleen koffie die direct uit bonen wordt bereid, zoals met een Saeco koffie machine, wordt afgeraden voor hartpatiënten. Matig alcohol drinken mag ook, roken niet.
 
Back
Naar boven