MuscleMeat

Biomek's hartinfarct

Bij de perikelen met mijn hartklep zei de cardioloog dat hij me sterker ging maken dan ooit tevoren, hij is nu nog altijd 1 van mijn trouwste volgers op Youtube.
Op de hartbewaking brachten de verpleegsters me blikjes Nalu omdat er geen Red Bull in de machines zat :dunno:

Stoppen met roken zeggen ze bij alles, als je zegt dat je rookt zoeken ze vaak niet eens meer verder naar een eventuele oorzaak.
Ik vroeg tijdens mijn operatie wat ik drastisch moest veranderen. Toen ik antwoordde dat ik niet rookte, zei de behandelende arts dat ik pech had gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond de testdip eigenlijk niet wegen op m’n gemoedstoestand, gelukkig.

Maar heb wel geen hartinfarct gehad natuurlijk. Dat op zich al zal er wel op wegen wss.
Afgelopen jaar was 1 grote depressie voor mij. Flinke relatieproblemen, moeder die maagkanker had en in september overleed, en dan nu deze fucking heart attack.

Als ik nu compleet off ga voorspel ik echt een ware hel :o

Bij mij werd juist wel met de vinger gewezen naar mijn cafeïneinname als boosdoener van paroxismaal atriumfibrilleren. Dat terwijl het juist een beschermende werking lijkt te hebben:

Afgelopen jaar was 1 grote depressie voor mij. Flinke relatieproblemen, moeder die maagkanker had en in september overleed, en dan nu deze fucking heart attack.

Is compleet off gaan en dus een tijd met 0 test lopen niet nog veel slechter voor je dan een legit trt dose? Dus niet zoals mijn cruise op 500 ew maar echt bijv 10mg per dag?

• Topic Starter Topic Starter
Is compleet off gaan en dus een tijd met 0 test lopen niet nog veel slechter voor je dan een legit trt dose? Dus niet zoals mijn cruise op 500 ew maar echt bijv 10mg per dag?
Jazeker, dat is idd mijn hele punt om daarmee naar de Anabolenpoli te gaan.

Veel sterkte en beterschap man:(

Heel veel sterkte en beterschap. Hopelijk voel je je snel beter. Ik ben benieuwd hoe het straks gaat bij de cardioloog en anabolen vrije poli.

Bij de perikelen met mijn hartklep zei de cardioloog dat hij me sterker ging maken dan ooit tevoren, hij is nu nog altijd 1 van mijn trouwste volgers op Youtube.
Op de hartbewaking brachten de verpleegsters me blikjes Nalu omdat er geen Red Bull in de machines zat :dunno:

Stoppen met roken zeggen ze bij alles, als je zegt dat je rookt zoeken ze vaak niet eens meer verder naar een eventuele oorzaak.
Kwas trouwens vergeten te zeggen dat hij ook last heeft van boezemfibrileren/hartritme stoornissen.

Stress is een fucking b*ch voor het lichaam en geest. :(. Veel sterkte en gecondoleerd maat.

Wellicht valt het mee...richt je op jouw herstel, probeer het anders te zien...zie het als een 'keerpunt' in jouw leven.

Er was ook een leven zonder gebruik van AAS, ik denk dat als je gezond(er) gaat leven, eten ed. het al dan niet in stapjes beter zal gaan...

Doe het rustig aan en verwacht dat het herstel enige tijd kan/zal gaan duren.

Je zal vast ook moeilijke momenten hebben en houden maar ook die horen erbij...net als bij de relatieproblemen en het verlies van jouw moeder.( nog gecondoleerd ).

Wacht even af wat er op de Anabolenpoli gezegd wordt, heb zelf geen idee en/of ervaring hoe ze willen gaan handelen en/of wat er geadviseerd wordt.

Kerel ….. wat ongelooflijk naar ! Heel veel sterkte ! Hoop dat je voorspoedig opknapt .

Voor de overigen van ons : persoonlijk ga ik elk jaar naar prescan in Baarn . Alle euro’s die wij erin proppen aan aas en gh , dan moet dat ook kunnen .

@Biomek --> veel sterkte en herstel gewenst!!
Hou de moed erin.

Misschien een kleine opsteker; Een vriend van mij kuurde jarenlang non stop en heeft in korte tijd 2 hartaanvallen gehad.
Zijn pompunctie is 30. veel te laag dus. Het was zelfs 20.
Hij traint nog , maar minder extreem zwaar. Hij gebruikt TRT en soms 1 ml Test per week. Hij ziet er nog goed uit en voelt zich goed.

@Biomek --> veel sterkte en herstel gewenst!!
Hou de moed erin.

Misschien een kleine opsteker; Een vriend van mij kuurde jarenlang non stop en heeft in korte tijd 2 hartaanvallen gehad.
Zijn pompunctie is 30. veel te laag dus. Het was zelfs 20.
Hij traint nog , maar minder extreem zwaar. Hij gebruikt TRT en soms 1 ml Test per week. Hij ziet er nog goed uit en voelt zich goed.
2 hartaanvallen en een pompfunctie van 30% door jarenlang AAS gebruik?

Wat is hier de opsteker? Dat ie zich goed voelt?

Terug
Naar boven