Obersoundzzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohh. Ik weet eigenlijk niet precies. Op onze cardio apparaten klopt er niks van de metingen volgens mij. In een sticky over cardio hier op het forum staat:
Dankje

Is dat netjes joh? Bedankt. Mooi om te horen, want ik kan makkelijk langerGaat goed man. 9km/h en dat 45min lang is erg netjes!
Wat weeg je momenteel eigenlijk? En wat is je doel na je cut?
Ga het ook miss naar een uur verhogen.
Ja, vooral als ik 10 reps doe. 1 RM zou mn MP niet zo laag liggen en 5x3 deed ik ook 42,5 zonder al te veel moeite eigenlijk. Maar m'n schouders kunnen niet veel aan als het om veel reps gaat, m'n benen daarentegen wel.Lekker constant die squat! Een setje 60, en drie 90 met 10 reps, erg netjes!
Edit: zie net de training van 3 april, damn lekker hoor!!
Al vind ik die 10 reppers nog zwaarder dan die 5 reps 105kg.
Je BOR en MP kan wel omhoog heb ik zo het idee.
Mwah, ben aan 't cutten dus groeien hoef ik niet persee. Zou mooi meegenomen zijn, maar als mijn bf% zakt zonder dat ik spiermassa verlies vind ik het primagoeie training, hoop reppies! Groei je er nog goedmee?

Ben eigenlijk sinds vorige week aan het cuttenGoed bezig man! Blijf voort bulken! ben momenteel ook aan het bulken, het is nodig bij mij![]()
Succes!
Topictitel zou veranderd moeten worden, maarjaa..