Blad
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jaa. Ik kan eigenlijk wel iets zwaarder. Maar ik had een beetje haast. Dus ik deed best zware dumbbell rows, voor mijn doen dan. En daarna zonder echt lange pauze 2 setjes bent over rows, voelde het al wel goed.Midden rug is bij jou zeer sterk. BOR is niet zo zwaar maar zal wel omdat je rug al moe was. Misschien de BOR voor de deadlift doen wanneer je onderrug nog fris is.

Mijn onderarmen konden het niet meer gaan en liet het gewicht keihard vallen.Ik zou idd de extensions ertussen zetten. Op die manier pakt je nog ff de quads die je zojuist op de squat hebt getraint.Squat: 12x70 - 10x85 - 8x95 - 6x105
SLD: 10x70 - 8x80 - 6x90
Leg extentions: 10x55 - 8x65 - 8x75 PR
Calf raise: 12x50 - 12x50 - 12x50
Nog wat onderarmen werk.
Vraagje, wat raden jullie aan; de straight leg deadlift na de squat of na de leg extentions?
Jaa, daar dacht ik dus ook aan. Bedankt voor de tip. Onderarmen niks speciaals;Ik zou idd de extensions ertussen zetten. Op die manier pakt je nog ff de quads die je zojuist op de squat hebt getraint.
Squat en deadlift zijn de zwaarste oefeningen die er bestaan, om ze dan meteen achter elkaar te doen is erg zwaar. De extension geeft je lichaam even de tijd om te herstellen... kun je daarna weer knallen op de deadlift.
Post je de onderarmen niet?