Fitness Seller

Bloedbad bij raid Israëlische marine op hulpkonvooi Gaza

Ah en nu zijn we natuurlijk 'dhimmi's' als we Israel veroordelen wegens het gebruikte geweld. Echt weer zo'n standaard Pavlovreactie en wat heeft in vredesnaam een boot met hulpgoederen te maken het opkomende moslimfundamentalisme?
Als je dat niet doorhebt.. laat maar

Zo'n Sprytal en een Hardcorebuilder zou je eigenlijk samen in een kamertje moeten zetten en ze leuk over de actuele vraagstukken en problemen aten praten en dan vervolgens in een andere studio een soort van televisieshow opzetten waarin twee kampen mensen elkaar bestrijden rond de vraag, weten de heren wel of niet het antwoord op deze vraag? Volgens mij kan je daar goud mee verdienen, dat nog niemand iets gedaan heeft met een dergelijk concept.

je bent een l vergeten

dommerik

Als je dat niet doorhebt.. laat maar

Ja ik laat me dan ook graag in de reet nken door hele hordes moslims als ik buig voor ze. Strooien met termen als dhimmi's of andere zielige termen die klaarblijkelijk gemeengoed zijn geworden laten een discussie snel doodbloeden natuurlijk, het geeft in ieder geval aan dat jij verstoken bent van een objectieve blik op het geheel.

Ja ik laat me dan ook graag in de reet nken door hele hordes moslims als ik buig voor ze. Strooien met termen als dhimmi's of andere zielige termen die klaarblijkelijk gemeengoed zijn geworden laten een discussie snel doodbloeden natuurlijk, het geeft in ieder geval aan dat jij verstoken bent van een objectieve blik op het geheel.
Zoals ik al zei.. laat maar, deze discussie zou een eeuwigheid duren, en daar heb ik geen zin in. No hard feelings?

Daarnaast is het naar mijn weten geen illegale actie, maar mag marine bij vermoeden dat er iets niet in de haak is, schepen controleren. Zo mag de nederlandse marine dat ook in de wateren bij Afrika. De soldaten belagen het schip niet, maar komen aan boord via een heli zoals dat vaker gebruikelijk is bij de marine.

Wie wel belagen zijn de mensen aan boord van het schip die de soldaten met alles en nog wat te lijf gaan. Dan kun je toch niet gaan stellen dat de soldaten de primaire agressor zijn. Dat zou het wel zijn geweest als ze vanuit de heli iedereen neer zouden maaien met een uzi.

eindelijk iemand die het snapt +1

deze mensen moesten van tevoren weten dat ze niet zomaar ff met een schip met goederen israel binnen kunnen varen dus dat ze op 1 of andere manier gecontroleerd zouden worden staat vast

zo gaat het trouwens telkens.. confrontaties aangaan met israel en daarna janken als er doden vallen en via de media de wereld tegen israel keren...

iedereen hapt het ook als zoete koek

eindelijk iemand die het snapt +1

deze mensen moesten van tevoren weten dat ze niet zomaar ff met een schip met goederen israel binnen kunnen varen dus dat ze op 1 of andere manier gecontroleerd zouden worden staat vast

zo gaat het trouwens telkens.. confrontaties aangaan met israel en daarna janken als er doden vallen en via de media de wereld tegen israel keren...

iedereen hapt het ook als zoete koek

wederom +1

---------- Toegevoegd om 04:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:25 ----------

dit is het beste verweer dat er uit je superiuer intellegente brein komt?
dan had ik toch gelijk

Palestijnen leven al te lang in een openluchtgevangenis met een groot tekort aan voedsel,medicatie,onderwijs en enig economisch vooruitzicht,met dank aan Amerika.

als de palestijnen niet zo bezig waren met het haten van israel en het kiezen voor een partij(hamas) die burgerdoelen opblazen en haat zaaien als politieke agenda hanteert, hadden ze kunnen meeliften op de economie van israel

daar was israel meer dan toe bereid

Ik ben wel benieuwd, ik weet alleen 1 ding als je zelf in zo een situatie zou zitten zou je denk ik, dat is puur natuur, ook geweld niet schuwen om je kinderen oid te beschermen.
Als je een week geen water of brood kan kopen of lenen loop je ook de supermarkt in en steelt het.
Situatie daar is volgens mij onvergelijkbaar, behalve met het zuid afrika van 15 jaar geleden, mijn inziens is het puur racisme door de Israeli.s.

als de palestijnen niet zo bezig waren met het haten van israel en het kiezen voor een partij(hamas) die burgerdoelen opblazen en haat zaaien als politieke agenda hanteert, hadden ze kunnen meeliften op de economie van israel

daar was israel meer dan toe bereid

Ja, maar dat willen Palestijnen helemaal niet, die willen een einde aan hun bezetting,een eigen land, en dezelfde rechten als Israel heeft.
Wat is hier zo moeilijk aan.
Als dit gebeurt is kunnen Palestijnen zelf hun economie in alle vrede en rust opbouwen, nu worden ze structureel tegengewerkt in alle opzichten,
ik kan ergens wel begrijpen waar die haat vandaan komt, zeker na afgelopen week !!

Ja, maar dat willen Palestijnen helemaal niet, die willen een einde aan hun bezetting,een eigen land, en dezelfde rechten als Israel heeft.
Wat is hier zo moeilijk aan.
Als dit gebeurt is kunnen Palestijnen zelf hun economie in alle vrede en rust opbouwen, nu worden ze structureel tegengewerkt in alle opzichten,
ik kan ergens wel begrijpen waar die haat vandaan komt, zeker na afgelopen week !!

tja daar ga je gewoon de fout in en zal je toch wat meer onderzoek moeten doen naar de oprichting van de staat israel en het begin van het geweld van de israeli's en palestijnen... er is meerdere malen geprobeerd om palestijnen en israeli's samen te laten komen en ook om de palestijnen hun eigen economie te laten opbouwen je doet net alsof de instelling van israel altijd zero tolerance is geweest maar als je echt wat meer onderzoek zou doen zou je wel weten dat dat niet zo is...

edit: als de palestijnen zo graag een eigen land wouden oprichten hadden ze dat voor 1950 kunnen doen want op dat moment was het voormalige israel van niemand en woonde er veschillende bevolkings groepen waaronder ook joden... daarna hebben de joden met hulp van andere landen israel opgericht(zoals vroeger meerdere bevolkingsgroepen hun eigen staat hebben opgericht)

Laatst bewerkt:
En een behoorlijk deel van de Palestijnen willen de totale vernietiging van Israel & joden!
Ook wel een interessant filmpje: http://www.liveleak.com/view?i=c30_1275605310

Embedded video werkt niet, maar de link wel!

Hoe zou dat nu komen, dat die mensen zo denken.

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

tja daar ga je gewoon de fout in en zal je toch wat meer onderzoek moeten doen naar de oprichting van de staat israel en het begin van het geweld van de israeli's en palestijnen... er is meerdere malen geprobeerd om palestijnen en israeli's samen te laten komen en ook om de palestijnen hun eigen economie te laten opbouwen je doet net alsof de instelling van israel altijd zero tolerance is geweest maar als je echt wat meer onderzoek zou doen zou je wel weten dat dat niet zo is...

edit: als de palestijnen zo graag een eigen land wouden oprichten hadden ze dat voor 1950 kunnen doen want op dat moment was het voormalige israel van niemand en woonde er veschillende bevolkings groepen waaronder ook joden... daarna hebben de joden met hulp van andere landen israel opgericht(zoals vroeger meerdere bevolkingsgroepen hun eigen staat hebben opgericht)

Het interesseert me geen ene malle moer wat en hoe Israel iets opgericht heeft, het enige wat telt zijn de structurele raketaanvallen en het pure racisme jegens Palestijnen.
Daarvoor hoef je niet ONDERZOEK te gaan doen in de geschiedenis, het is wat er nu en het heden gebeurt, en dat is afgrijselijk.

Maar je bent het wel met me eens dat dat niet goed is??

Het interesseert me geen ene malle moer wat en hoe Israel iets opgericht heeft, het enige wat telt zijn de structurele raketaanvallen en het pure racisme jegens Palestijnen.
Daarvoor hoef je niet ONDERZOEK te gaan doen in de geschiedenis, het is wat er nu en het heden gebeurt, en dat is afgrijselijk.
Structurele raketaanvallen en racisme? Daar zou je net zo goed de palestijnen van kunnen betichten toch??

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

als de voorgeschiedenis je niks interreseert moet je ook niet oordelen want daar zie je ook de oorzaak van het geweld... weer zo'n klassiek geval van iemand die alles wat de media voorschoteld hapt als zoete koek :rolleyes:

Terug
Naar boven