XXL Nutrition

Bloedbad bij raid Israëlische marine op hulpkonvooi Gaza

Ik neem niet eens de moeite meer om dat geraaskal te lezen, je ziet in één oogopslag aan de schrijfsT en 'beargumentering' dat het van die types zijn die alles dat ze weten hebben van halfgare sites die hun vooroordelen en andere lulkoek bevestigen.
waar haal jij je kennis vandaan dan rtl 4 telegraaf? waarom weet jij het wel dan ?

heb je hater nr 2 ook weer... maar met 1 goed inhoudelijk argument komen of een stukje kennis

ho maar

:roflol: er zijn er genoeg alleen ben je daar blind voor. Het is jammer, maar er zullen altijd mensen zijn die niet durven of kunnen nadenken en alles geloven wat ze van diverse pro-Israelische sites lezen.

Slaap lekker verder...

Mijn kennis aangaande het Palestijnse probleem is behoorlijk beperkt maar ik heb wel een neusje voor halve garen die helemaal geen reet weten.

Mijn kennis aangaande het Palestijnse probleem is behoorlijk beperkt maar ik heb wel een neusje voor halve garen die helemaal geen reet weten.
je hebt geen kennis over het midden oosten conflict maar je weet wel dat ik en andere mensen die pro israel zijn ongelijk hebben..

ok ik snap het

'behoorlijk beperkt' is iets anders dan niet "AAACEE", verder denk ik aan je schrijsT en wijze van argumentatie te kunnen herkennen dat jij niet capabel genoeg bent om een gedegen beeld te schetsen van de complexe problematiek aldaar.

'behoorlijk beperkt' is iets anders dan niet "AAACEE", verder denk ik aan je schrijsT en wijze van argumentatie te kunnen herkennen dat jij niet capabel genoeg bent om een gedegen beeld te schetsen van de complexe problematiek aldaar.

Je zegt dus gewoon: "Ik denk dat jij te dom bent om het te snappen."
:spaz:

behoorlijk beperkt is toch redelijk dicht bij 0,0 dus jij kan beter in een ander topic gaan ouwehoeren waar je wel ''behoorlijk'' wat kennis hebt..want anders ben je gewoon schermopvulling ja toch? misschien dit iets voor jou? http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/oeganda-homos-eten-poep-roomijs-246336/

ik heb daarintegen interesse in dit verhaal en volg het nieuws lees en praat vaak over dit onderwerp

dat is er idd bij jou ''behoorlijk'' niet aan af te zien

Daar heeft het inderdaad alle schijn van weg, ja.

Kijk je moet het zo zien Sprytal. Ik heb weinig verstand van volleybal maar zodra ik een of andere spast de bal constant tegen een net zie schoppen terwijl die na iedere bal tegen het net hard roept 'woef' dan heb ik toch zo het idee dat die persoon ook niet zo goed is in volleybal ook al heb ik er verder geen reet verstand van. Dan kan die naderhand een uur lang met zijn handen omhoog gaan staan, voor mij blijft het gewoon een halve gare.

Zo is het ook een beetje met AAACEEE. Die is aan het sportvissen met literblikken olieverf in een zelf aangelegd vijvertje bij je buurvrouw in de tuin, iedere keer als er daardoor een dode karper boven komt drijven denkt hij dat hij een punt heeft.

Kijk je moet het zo zien Sprytal. Ik heb weinig verstand van volleybal maar zodra ik een of andere spast de bal constant tegen een net zie schoppen terwijl die na iedere bal tegen het net hard roept 'woef' dan heb ik toch zo het idee dat die persoon ook niet zo goed is in volleybal ook al heb ik er verder geen reet verstand van. Dan kan die naderhand een uur lang met zijn handen omhoog gaan staan, voor mij blijft het gewoon een halve gare.

Zo is het ook een beetje met AAACEEE. Die is aan het sportvissen met literblikken olieverf in een zelf aangelegd vijvertje bij je buurvrouw in de tuin, iedere keer als er daardoor een dode karper boven komt drijven denkt hij dat hij een punt heeft.
wow vet metafoor man

jij bent gruwelijk

:roflol: er zijn er genoeg alleen ben je daar blind voor. Het is jammer, maar er zullen altijd mensen zijn die niet durven of kunnen nadenken en alles geloven wat ze van diverse pro-Israelische sites lezen.

Slaap lekker verder...

Of andersom? Omdat ze zoveel medelijden hebben met de Palestijnen niet durven kijken hoe het echt is?

En echt een verhaaltje van de pot verwijt de ketel.
Ben benieuwd vanwaar de mensen die kritiek leveren op de media hun kennis aangaande dit conflict halen? Ben er vrij zeker van dat dit voor 99 % uit de media is.

En echt een verhaaltje van de pot verwijt de ketel.
Ben benieuwd vanwaar de mensen die kritiek leveren op de media hun kennis aangaande dit conflict halen? Ben er vrij zeker van dat dit voor 99 % uit de media is.

Ja dat denk ik ook dannymarx. Uit de media ja, ben jij daar ter plekke wezen kijken of zo?

Ja dat denk ik ook dannymarx. Uit de media ja, ben jij daar ter plekke wezen kijken of zo?

Neen. Maar pro israel filmpjes of berichten zijn vals en anti israel berichten zijn waar... Als dat je visie is ben je gewoon vooringenomen en kan je ook geen eerlijke kijk op de situatie hebben.

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

of niet.

Klaaswitz, we hebben drie halve garen in dit topic :thumbup:

Haha Zeggen dat je een situatie niet eenzijdig moet bekijken betekend dat je een halve gare bent? :) Ik heb dus al een vermoeden wie of wat jij zou kunnen zijn.

:roflol:

Terug
Naar boven